Het gehele verhaal + video kun je lezen op:quote:Meisje van 21 heeft een ernstig ziekte waarbij ze 5000 tot 8000 calorieën moet eten om in leven te blijven. Ze weegt 27KG!
zonde voeding oid? gokjequote:
Zou ook best kunnen dat ze snachts sonde voeding krijgt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:12 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gecompenseerd wordt met de 15 minuten durende tussenpozen overdag.
In het filmpje wisten ze te vertellen dat ze gewoon gezond is en niet zo breekbaar als ze eruit ziet. Ze lijkt me gewoon een erg tof persoon, dus ik denk ik niet dat heel onwaarschijnlijk is dat ze een vriend heeft gevonden/zal vinden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
Zou zij wel kunnen seksen? Ze ziet er zo breekbaar uit.
http://www.closeronline.c(...)ez-not-anorexic.aspxquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:30 schreef Silv het volgende:
Dus dan kan ze maar een paar minuten slapen?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Elk kwartier eten en dan nog maar 5000-8000 kcal binnenkrijgen. Als ik m'n best doe, eet ik dat in een kwartier. Pond hazelnoten met pakje room en druivensuiker blenderen, maagpijn gegarandeerd maar ach.
Is wel erg kut voor haar ja. Toch weet ik een heel klein beetje hoe het voelt, 16 uur per dag aan 1 stuk eten, bijna zonder pauzes, en 34 kg wegen bij 1m73. En na een paar uur het eten nog herkenbaar in de wc-pot vinden. (Darmproblemen dus, weeg nu wel meer).
Maar haar kuiten zijn echt wel eng, dat ze daarop kan staanZe heeft trouwens wel een vriend ja, zei ze in een ander filmpje (ik had het artikel vandaag al gelezen)
Mensen die aankomen is onderzocht hoor. Op af en toe een traag werkende schildklier eet het allergrootste deel gewoon te veel, te vet en te zout.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:29 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Nou ze is lekker dun toch?
statement maakt nu...
Maar is het niet vreemd dat zij met zoveel calorieen dus totaal niet aankomt en een ander wel!
Als men dat eens onderzocht....wat is er mis..
met haar en mensen die aankomen.
Volgens het filmpje (0:34 - 0:40) in de fipo is zij één van de drie mensen (wereldwijd) die deze ziekte hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dat de ziekte van dit meisje te zeldzaam is om daar verder onderzoek naar te doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens het filmpje in de fipo is zij één van de drie mensen (wereldwijd) die deze ziekte hebben.
Tsja, ziektes die veel levens eisen krijgen nou eenmaal veel meer aandacht. Wel jammer voor de slachtoffers, in dit geval voor deze mevrouw.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, precies en dan zijn er teveel andere ziekten die op grote schaal voorkomen die onderzoek veel harder nodig hebben.
P.S. Goedemorgen.
Als ze dat deed ging ze zeker snel dood. Ze krijgt heus wel een uitgebalanceerd dieet, en niet alleen maar vette zooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Elk kwartier eten en dan nog maar 5000-8000 kcal binnenkrijgen. Als ik m'n best doe, eet ik dat in een kwartier. Pond hazelnoten met pakje room en druivensuiker blenderen, maagpijn gegarandeerd maar ach.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |