Thnx, done en Marrije d'r ticker is nu ook automagisch gerepareerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier klikken en instructies uitvoeren
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Spelbreker! Het moet 776d zijn want anders gaat Nederland vrijdag dik verliezen omdat we niet meer in topic #777 zijn!![]()
Egwelquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch niet
Machtsmisbruik.quote:
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin afquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk zou het zomaar heel goed kunnen dat Marrije aan het eind van de dag haar derde wonder in haar armen houdt
Precies...tis trouwens tijd voor de tour....kenneh we allemaal lekker meefietsenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin af
Inderdaad, die oranje vlaggetjes overal komen mijn strot uit, om het nog maar niet te hebben over al die oranje artikelen in de winkels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin af
Misschien ga ik vrijdag wel express hier SC's aan maken met nummer 666quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo expres mijn T-shirt in Braziliaanse kleuren en mijn Havaianas met vlaggetjes aantrekken. Terwijl ik die vlaggetjes altijd afbreuk vind doen. Kenjenagaan!
779quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje kan je even de TT aanpassen? Het klopt niet volgens mij!
Thnx!
Ja dat is met doortellende a, b, c, d´tjes zeg maar.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat is met doortellende a, b, c, d´tjes zeg maar.
Wou je op zwart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, er had al iemand aan de TT gezeten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, er had al iemand aan de TT gezeten.
Zei Remlof tegen Piet en opende met wit!quote:
True.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uiteindelijk is ´t toch allemaal Ian´s schuld.
Ze is is tevreden meequote:
Juist!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Precies...tis trouwens tijd voor de tour....kenneh we allemaal lekker meefietsen![]()
Ah, feitelijk overbodig maar hij is zo goed in sales dat hij zichzelf en zijn activiteiten als hoognodig weet te verkopen en daar trapt men in....quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Meneer heet Programmamanager, dus ja.
Pas maar op vrijdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Leandra het volgende:
Oeh, nou hebben we helemaal geen topic 777 gehad.... das ook wel apart trouwens, hebben we the lucky number gewoon nog over voor reserve, als 12de man zeg maar
Vergis je niet, je kunt nooit vertrouwen op wat er in een folder danwel op de website staat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
Ah, ik moet ook op "invoeren" klikken voor ik de schoorsteenveger aan de telefoon vertel dat het materiaal wat hij levert volgens de leverancier recent veranderd is
Echt..... merk A in z'n folder hebben staan en ook zeggen te zullen plaatsen en op z'n website een ander merk hebben staan....
Laat nou net het model van het merk in z'n folder dusdanig aangepast zijn dat een onderdeel wat een probleem zou kunnen opleveren (gaas in de kap dat voorkomt dat vogels zich in de schoorsteen nestelen kan verstoppingen veroorzaken) opgelost zou zijn....
Wist hij niet eens, maar goed, als hij merk A. in z'n folder aanbiedt dan moet ie die maar lekker plaatsen, en idd het nieuwe aangepaste model, en niet merk B. wat ie op z'n website heeft staan, en waarvan het model niet aangepast is
Hij neemt ze allebei mee, mag ik zelf het verschil bekijken...
Altijd lastig, klanten die heel goed weten wat ze niet willen
Ik vind het leuke films (boeken)quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch meer iets voor PUB, volgens mij.
Schattig pubermeisje!quote:
Nou, hij was hier vorige week en heeft nota bene het merk, model en uitvoering op de bon geschreven als advies.... Dus dan lijkt het plaatsen van het model uit de folder me wel mogelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vergis je niet, je kunt nooit vertrouwen op wat er in een folder danwel op de website staat.![]()
Er staat ook altijd ergens een disclaimer op met de tekst: "Druk- en zetfouten, prijwijzigingen en uitverkocht voorbehouden". Dit om te voorkomen dat consumenten dingen gaan eisen op basis van folder of website, er kan namelijk altijd iets veranderen en er worden ook wel eens foutjes gemaakt.![]()
Maw je kunt nooit eisen dat ze het exemplaar van de folder plaatsen.
Nah... ik hoef hier thuis echt niet met een Nikon aan te komen, het is Canon onlyquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef Marrije het volgende:
Ik las bij V&A nog een topic ala dit. Een Nikon camera aangeboden en hij kreeg een. . .canon of andersom. Maar betere specs (?) dus was prima.
[V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
Oeh, das lekker... en flink vriesvak is altijd handigquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Marrije het volgende:
Over Miele gesproken, eindelijk zaterdag 10 juli een andere koelkast (met flink vriesvak)
Plus dat met die debiele wetgeving in NL je huis een serieus risico wordt mbt krakers als het meer dan een jaar leegstaat....quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef Marrije het volgende:
Op zich hadden ze nog wel een jaar kunnen wachten (financieel), maar ze hadden er gewoon geen zin meer in. Ze wilden er vanaf. Doordat ze het huis hier nog hadden hadden ze zich daar nog niet ingeschreven enzo, dat kan nu allemaal wel en hoeven ze ook niet elke 3 maanden het land even uit (en omdat dat dan toch moest gingen ze dan even naar NL omdat ze hier nog een huis hadden). Nu gaan ze officieel emigreren zeg maar. Daar waren ze wel aan toe en ze wilden dat niet zolang ze nog een huis in NL hadden. Nou das nu weg
Toch een raar idee hè, dat het WK in Zuid-Afrika is en dat het hier gewoon (veel) warmer is dan daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef remlof het volgende:
36 graden vrijdag, dat wordt eerst effe in een meertje zwemmen en in de schaudw ligggen en dan om 4 uur thuis met de fan aan en een koud biertje de wedstrijd kijken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat met die debiele wetgeving in NL je huis een serieus risico wordt mbt krakers als het meer dan een jaar leegstaat....
dat ook en de meest persoonlijke, waardevolle, bruikbare dingen waren toch ook al over dus als ze dan in hun huis zaten dan was dat ook weer behelpen. Ze hadden er gewoon geen plezier meer van, ook omdat ze sowieso natuurlijk al veel liever in het andere huis zijn.quote:Maar goed, op een gegeven moment ben je het idd zat zo'n huis wat maar te koop staat, dan maar dalen met de prijs, ben je er ook vanaf (en van de vaste lasten die het sowieso nog met zich meebrengt).
Koel-vriescombinaties FTWquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
Hoe dan ook, zaterdag 10 juli krijg ik mn Miele koel-vriescombinatie.
Ja, al heb ik het vriesgedeelte dan wel onderinquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Koel-vriescombinaties FTW
Ben nog steeds heel blij met m'n Zanussi
En m'n magneten staan er ook zo leuk op
En m'n magnetron er bovenop.
Ja, das ook wel zo handigquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, al heb ik het vriesgedeelte dan wel onderin
Hoezo, ben je onder de 1.60?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Marrije het volgende:
Hij is 1.40 hoog dacht ik, dus mn moeder zei ook al dat de magnetron mooi bovenop kon. . . Ik weet niet. . . Aan de ene kant wel goed want mn oudste zoon stopt nu van alles en nog wat (auto's en laatst een schoen) in de magnetron, maar weet nog net niet hoe dat ding aan moet. . . Aan de andere kant, onhandig voor mij, ook met schoonmaken.
Nah, valt in mijn topiclijst mee, behalve dat je het SK-topic al gevonden had zag ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik ben zo'n 10 cm kleiner dan jij (=Lea). . . Maar ik denk dat we het wel gaan proberen, de magnetron bovenop de koelkast.
Mn groenteloempia's zijn bijna klaar![]()
Verder nog leuke topics die ik niet moet missen?
Heb jouw actieve topics al ff bekeken, lea, zal nu eens naar die van Remlof kijken.
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Marrije het volgende:
Verder nog leuke topics die ik niet moet missen?
Heb jouw actieve topics al ff bekeken, lea, zal nu eens naar die van Remlof kijken.
Ja, tot je er een keer een bord met soep in hebt staan en deze bij het eruitpakken net over je borst gutst, echt erg fijn dat kokende spulquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoezo, ben je onder de 1.60?![]()
Ik heb hem ook bovenop de 1.50 koelkast staan, en dat gaat prima![]()
Ook met schoonmaken. En zo staat ie lekker uit de weg.
ik ben nu in deel 2 bezig [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!?
is al dicht, maar ik vond 'm wel aardig om te lezen vanmorgen.
Ik heb de AP-topics maar opgegeven, niet dat ze soms niet grappig beginnen, maar na 10 posts is het ongeacht het onderwerp over het algemeen weinig anders meer dan gezeik over hoe zo'n kutuser AP is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!?
is al dicht, maar ik vond 'm wel aardig om te lezen vanmorgen.
Oei, goed dat ik het hier heb gepost dan, want ik wist niet eens dat er een tweede deel was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben nu in deel 2 bezig [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Ja dat vond ik dus juist het dappere ervan, dat AP zelf en wat modjes het aandurven toch eens te kijken naar waar het zoal aan schort bij AP zelf en de bashers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
OMG het is echt een serieus topic, er staat zelfs een melding boven het reactieveld
Persoonlijk denk ik dat het gewoon een hoop puberale internethelden zijn, en dat sommige mensen zich enorm laten meeslepen door wat de norm ergens lijkt te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus juist het dappere ervan, dat AP zelf en wat modjes het aandurven toch eens te kijken naar waar het zoal aan schort bij AP zelf en de bashers.
Ja klopt denk ik ook, maar ik vind het juist zo aardig dat die norm eens aan inspectie wordt onderworpen. Het is inderdaad zo dat iets tot mode en normaal is verheven voor iemand er erg in heeft en voordat de mods kunnen bedenken dat het misschien toch niet zo leuk is. En er is ook niets mis met het aan de orde stellen van kuddegedrag, dat het om pubers gaat maakt het eigenlijk juist belangrijker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het gewoon een hoop puberale internethelden zijn, en dat sommige mensen zich enorm laten meeslepen door wat de norm ergens lijkt te zijn.
Dat zag je bij DGK ook, ik heb mensen dingen zien posten die ze met goed fatsoen niet IRL zouden durven roepen, dat was ook een kwestie van de combinatie van het anonieme web en het feit dat je bijv. met DGK constant dingen zag en hoorde die voorbij de grenzen van de gewone normen en waarden waren.
Het spreekwoord "Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet" klopt iig wat internet betreft.
Inmiddels zelfs een deel 3quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, goed dat ik het hier heb gepost dan, want ik wist niet eens dat er een tweede deel was.
M'n koelvriesding is 1,40 hoog, daar steek ik met mijn 1,91 met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
Vind je dat niet eng??
Ik hou er niet van als de magnetron boven m'n schouders staat, moet er niet aan denken dat er een keer iets misgaat als je er iets heel heets uitpakt. (maar dat kan ook de moeder in mij zijn hoor)
Het liefst heb ik een magnetron of oven gewoon op aanrecht-hoogte of lager.
Ja, dan liggen de verhoudingen net een beetje anders.... je hoeft iig niet boven je macht te tillen om er iets uit te pakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n koelvriesding is 1,40 hoog, daar steek ik met mijn 1,91 met kop en schouders bovenuit
Sterker nog: Huubfans hadden een hekel aan mensen die geen Huubfan waren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Marrije het volgende:
Maar dgk leefde ook zó dat een 'Huubfan' echt een hekel kon hebben / krijgen aan een 'Brianfan'
quote:Johan Vlemmix wordt hotelier
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - FOTO'S - Oranjefanaat Johan Vlemmix gaat zijn bijnaam eer aan doen. Hij heeft naast zijn huis in Eindhoven volgens eigen zeggen ’het kleinste WK-hotel’ getimmerd.
Enthousiast als altijd: ”Liefhebbers kunnen voor 50 euro per nacht dit hele hotel huren. Dit bedrag is inclusief eten en alle drankjes. Het bijzondere is dat het niet alleen aan de buitenkant oranje is, ook de stoelen, het bed, de televisie, de wastafel en het toilet hebben die kleur!”
Vlemmix is echter wel zo slim geweest geen vuvuzela aan de hotelinboedel toe te voegen. Hij moet ’s nachts immers zelf ook nog een oog kunnen dichtdoen…
Alleen de wcbrilquote:Het bijzondere is dat het niet alleen aan de buitenkant oranje is, ook de stoelen, het bed, de televisie, de wastafel en het toilet hebben die kleur
Ja, het Bush-principe "If you're not with us, you're against us"quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Deisyy het volgende:
En als je geen Huub-fan was moest je wel een Brian-fan zijn
OMG, als het WK voorbij is kan hij gewoon wachten tot "rebirthing" weer in de mode is, daar is het helemaal geschikt voor met die kleurenquote:
Dat lijkt mij toch echt wel een vuvuzela.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat voor ding, links van de kraan?
Ik vraag me af wat een Wedstijd is. Mist Johan een r op zijn toetsenbord en flikkert hij dat ding nu weg en stampt erop?quote:WK hotel is open.. Slapen Douchen Wedstijd kijken alles kan!
Ziet er wel uit als een Vuvuzela...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch echt wel een vuvuzela.
Ik heb ook nog nooit een neger met blanke voeten gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:36 schreef beequeen het volgende:
Cc, heb je al geboekt?
[ afbeelding ]
[..]
Ik vraag me af wat een Wedstijd is. Mist Johan een r op zijn toetsenbord en flikkert hij dat ding nu weg en stampt erop?
Over een maand met de monorail naar Zuid-Afrika!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn al over de helft van het WK, toch? Had Liesbeth de sleutels kwijtgemaakt of zo?
Oh gut. Ja dat werkt gegarandeerd, haha. Wij hebben er gelukkig maar 1 in de straat trouwens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een Vuvuzela...
Hier vd week ook; was ik tijdens de rust van een wedstrijd even boven om de was te vouwen, hoor ik ineens in huis dat ding. Dus ik roep een "doe normaal joh" naar beneden, kom ik beneden, zit N. me echt zo aan te kijken van![]()
Zegt ie: Wat is nou een betere manier om een dove duidelijk te maken dat de tweede helft begint?!
Hier staan ze ter decoratie naast de televisie en worden ze verder ook echt niet gebruikt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gut. Ja dat werkt gegarandeerd, haha. Wij hebben er gelukkig maar 1 in de straat trouwens.
Daarnet liep er een hond de keuken in met een grijs snorretje en die heeft in twee happen twee bakjes kattenvoer leeggelebberd
Nou, ik hoop wel dat ze de boekingen een beetje bij kunnen houden, voor al die wedstrijden die NL nog te gaan heeftquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over een maand met de monorail naar Zuid-Afrika!
Achter de feiten aanlopen, het is een kunst die weinigen verstaan.
Vreemd, heel vreemd.... ik neem aan dat ie inmiddels ook weer weg is, en zo ja, heb je de manier waarop hij je tuin verlaten heeft gezien zodat je die kunt afsluiten?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Disana het volgende:
Ja, nooit een hond in mijn tuin gezien, laat staan in mijn keuken. Het is hier een strictly cats blok. Maar de hond was niet bang.
Nee, ik heb niet gekeken waarheen z/hij verdween. Maar ach. Ik ben allang blij dat het niet zo'n eng breedkakig bijtbeest was. En er zijn hier schilders bezig in de tuinen, misschien staat er ergens een hek open ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vreemd, heel vreemd.... ik neem aan dat ie inmiddels ook weer weg is, en zo ja, heb je de manier waarop hij je tuin verlaten heeft gezien zodat je die kunt afsluiten?
MODRECHTEN, NU!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uiteindelijk is ´t toch allemaal Ian´s schuld.
Wat mafquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Disana het volgende:
Ja, nooit een hond in mijn tuin gezien, laat staan in mijn keuken. Het is hier een strictly cats blok. Maar de hond was niet bang.
alsof dat wat uitmaakt, gaat toch meteen richtingquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik hoop wel dat ze de boekingen een beetje bij kunnen houden, voor al die wedstrijden die NL nog te gaan heeft![]()
Ahh joh dat kunnen de beste vrienden worden. Zeus weet zijn plaats inmiddels prima. Sterker nog zelfs Bounty (die ouwe lul) komt gewoon te voorschijn als Zeus er een uurtje is. Met mensen moet Bounty echt niks hebben. Ik vind het wel grappig om te zien. Ik moet ook de camera eigenlijk bijj me hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet gekeken waarheen z/hij verdween. Maar ach. Ik ben allang blij dat het niet zo'n eng breedkakig bijtbeest was. En er zijn hier schilders bezig in de tuinen, misschien staat er ergens een hek open ofzo.
En dan die advertentie met 'NUDE' eronderquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:08 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)m_warm__.html?p=20,1
Linkje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
Zo en nou even m'n frustratie kwijt... kan iemand me uitleggen hoe het kan dat iemand die intelligent genoeg is om een HBO-opleiding succesvol af te ronden, zo verschrikkelijk dom kan zijn??
Wat is er in de afgelopen 25 jaar veranderd??
Is de scholing zoveel slechter dat iedereen tegenwoordig maar een diploma cadeau krijgt??
Echt, ik zie mensen dingen posten en dan vraag ik me af hoe ze ooit een mavo-diploma hebbeen kunnen halen, en dat blijkt dan HBO te hebben![]()
/frustratiemodus
Nee, het is een al zeker een half jaar lopende en opbouwende ergernis... linkje zou niets doen.quote:
Ja, ik dacht nu we toch onze frustraties aan het spuien zijn, gooi ik Wolter er maar even in, gewoon omdat hij net op de radio wasquote:
Dat weet je zeker omdat hij toevallig Nederlandstalige liedjes zingt?quote:
Niet eens, er zijn er een aantal die Nederlandstalig zingen die ik er zomaar van verdenk wel een opleiding op niveau te hebben, maar Wolter Kroes is niet één van henquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet je zeker omdat hij toevallig Nederlandstalige liedjes zingt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolter_Kroesquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet je zeker omdat hij toevallig Nederlandstalige liedjes zingt?
Ik denk niet dat je iemand die zijn geld verdient omdat hij een goede stem heeft of muzikaal talent bezit kunt beoordelen over zijn of haar intelligentiequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet eens, er zijn er een aantal die Nederlandstalig zingen die ik er zomaar van verdenk wel een opleiding op niveau te hebben, maar Wolter Kroes is niet één van hen
Waarom? Wiki wordt gemaakt door mensen als jij en ik hequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wolter_Kroes
Dan had dat vast wel op Wiki gestaan
quote:Nigeriaanse president schorst voetbalteam
ABUJA - De Nigeriaanse president Goodluck Jonathan heeft de nationale voetbalploeg voor twee jaar geschorst. Hij besloot hiertoe na de teleurstellende prestaties van Nigeria op het wereldkampioenschap voetbal, waar de Afrikanen al in de eerste ronde werden uitgeschakeld.
Het Nigeriaanse team mag nu van Jonathan de komende twee jaar niet deelnemen aan internationale wedstrijden. „De president heeft mij verteld dat Nigeria het voetbal de komende twee jaar eerst gaat reorganiseren”, aldus een adviseur van Jonathan, die de Nigeriaanse voetbalploeg in mei naar het WK stuurde met als opdracht de wereldbeker mee naar huis te nemen.
Je hebt het toch niet over Wolter Kroes, hè?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk niet dat je iemand die zijn geld verdient omdat hij een goede stem heeft of muzikaal talent bezit kunt beoordelen over zijn of haar intelligentie
Ik stel ook niet dat ik dat kan beoordelen op het simpele feit dat hij zijn geld verdient met liedjes zingen, ik zeg juist dat er een aantal NL-talige zangers zijn waarvan ik denk dat ze wel een fatsoenlijk opleidingsniveau hebben, alleen dat Wolter Kroes daar in mijn ogen niet een van is....quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemand die zijn geld verdient omdat hij een goede stem heeft of muzikaal talent bezit kunt beoordelen over zijn of haar intelligentieMaar dat is mijn mening
![]()
Ik vind hem niet dom overkomen, heb m een paar keer gesproken en kan niet zeggen dat het een lompe boer is![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik dacht nu we toch onze frustraties aan het spuien zijn, gooi ik Wolter er maar even in, gewoon omdat hij net op de radio was
ik moest lachenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over Wolter Kroes, hè?
en lompe mensen zijn ook niet altijd domquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik stel ook niet dat ik dat kan beoordelen op het simpele feit dat hij zijn geld verdient met liedjes zingen, ik zeg juist dat er een aantal NL-talige zangers zijn waarvan ik denk dat ze wel een fatsoenlijk opleidingsniveau hebben, alleen dat Wolter Kroes daar in mijn ogen niet een van is....
Overigens stel ik ook nergens dat hij een lompe boer zou zijn, dat jij dat er graag in leest zegt meer over jou.
ik zag op de buienradar wat buien in t oosten? nog niet bij jou. . .?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, ik hoorde dat het Noord-Koreaanse elftal naar een strafkamp is gestuurd
Klopt, ze brengen 8 uur per dag door in het Wolter Kroes-auditorium. The horrorquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, ik hoorde dat het Noord-Koreaanse elftal naar een strafkamp is gestuurd
post dan gewoon hier, onder de normale mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:18 schreef Leandra het volgende:
Zo en nou even m'n frustratie kwijt... kan iemand me uitleggen hoe het kan dat iemand die intelligent genoeg is om een HBO-opleiding succesvol af te ronden, zo verschrikkelijk dom kan zijn??
Wat is er in de afgelopen 25 jaar veranderd??
Is de scholing zoveel slechter dat iedereen tegenwoordig maar een diploma cadeau krijgt??
Echt, ik zie mensen dingen posten en dan vraag ik me af hoe ze ooit een mavo-diploma hebbeen kunnen halen, en dat blijkt dan HBO te hebben![]()
/frustratiemodus
Nope, bloody hot and sunny overherequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zag op de buienradar wat buien in t oosten? nog niet bij jou. . .?
Ook dat, voorbeelden in overvloedquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
en lompe mensen zijn ook niet altijd dom
Serieus? Wow, niks gek dat men dacht dat ze weg waren gelopen danquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Loop maar weer weg, zeker HBO gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf niet meer, we gaan wel boodschappen doen
Alleen beta-studies zijn echte studies!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Loop maar weer weg, zeker HBO gedaan.
Heeft ie een kop als een pad, haar als een plofzak en een baard als Mozes? Dat is het DK!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:34 schreef Laysa het volgende:
Vrijdag rond 37 gr en raad eens wie dr in de auto richting amsterdam moet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft ie een kop als een pad, haar als een plofzak en een baard als Mozes? Dat is het DK!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:34 schreef Laysa het volgende:
En boeren zijn ook niet altijd dom.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
en lompe mensen zijn ook niet altijd dom
Meer een koektrommel zonder dekselquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even op de dakrand van je auto zetten en je hebt een cabrio
Ook nog eens midden op de dag zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:34 schreef Laysa het volgende:
Is het geen optie om met de trein te gaan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee moeten dr om 10 uur zijn...maar vrijdag krijgt ook een deel van nederland vakantie
Nee want dan ben je nog langer onderwegquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het geen optie om met de trein te gaan?
Ik heb een franse auto! Ik kan het dak wel met losse handjes van het frame scheuren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even op de dakrand van je auto zetten en je hebt een cabrio
Nou ik denk Kal nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaat er nog iemand naar de Tour kijken zaterdag? Kal?
Tour? Is dat het Franse gebeuren met drugs enzo?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
O, jij bent er zo eentje die als-ie met open raam rijdt met de hand het dak vast moet houden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een franse auto! Ik kan het dak wel met losse handjes van het frame scheuren.
avond allemaalquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, joh! Eentje aan het stuur, de andere op de versnellingspook. Het dak is minder essentieel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die als-ie met open raam rijdt met de hand het dak vast moet houden?
Whuts so funny?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:55 schreef Laysa het volgende:
Nou ik denk Kal niet![]()
...maar ik was zeker van plan om het op tv te gaan kijken
't Kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kunnen vrijdag ook wel even wat pillen geven waarmee je geen last meer hebt van je rug en ineens alles roze ziet!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
ja gaat wel met mijn rug, heb vandaag die leuke roze pillen geslikt al 4 keer ( FANN zegt ken hoor) maar om nu te zeggen het is over of verlicht nee, maar iets beter dan gisteren.
Heksje, dan zijn ook geen pillen die helpen, die zijn alleen om de pijn te verzachten en niet bedoeld voor langdurige pijn als dit. Bel de dokter nou joh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
ja gaat wel met mijn rug, heb vandaag die leuke roze pillen geslikt al 4 keer ( FANN zegt ken hoor) maar om nu te zeggen het is over of verlicht nee, maar iets beter dan gisteren.
Bah wat naar. Hoe lang gaat zoiets duren? Ik vind eigenlijk dat je er nog voor het weekend mee naar de dokter moet als het nog niet minder wordt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
Heineken? Vast een failliete tent van wijlen Kooistra!quote:
Ik heb liever dat heksje morgenochtend al een afspraak maakt, dan kan ze voor weekend nog terecht naar ik aanneem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef Laysa het volgende:
Ze heeft me net beloofd dat als die pijn morgen nog zo is dat ze dan naar de HA gaat...ibu is ook slecht voor je maag!!!
Sorry heksie tel viel weg
Ik moest dit even veranderen van Oscar H.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heineken? Vast een failliete tent van de pachters van wijlen Kooistra!
Dat heeft ze me dus daarnet beloofdquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb liever dat heksje morgenochtend al een afspraak maakt, dan kan ze voor weekend nog terecht naar ik aanneem.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:30 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest dit even veranderen van Oscar H.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, mooi![]()
Die Ibuprofen mag ik niet eens hebben. Zo slecht is dat voor je maag.
Fann is ziek??quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zou er staan als de cursus ''pottenbakken'' niet door gaat ?
De cursus pottenbakken gaat niet door:quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat zou er staan als de cursus ''pottenbakken'' niet door gaat ?
Whut?...Remlov heet Remco?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Gert het volgende:
God wat was het heet op de weg vanmiddag! (airco is stuk!)
En vrijdag 35 graden, zie ik op een plaatje van remco!![]()
Ik vrees dat vrijdagmiddag heel wat "plein-kijkers" moeite gaan krijgen met de combinatie van spanning, hitte en bier.
Moe(s)t dat niet in een spoiler?quote:
Remco Paulusma in zijn rooie korte broekquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
HEt kan natuurlijk ook de haagse weerman zijn
Nee!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moe(s)t dat niet in een spoiler?
MIquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Remco Paulusma in zijn rooie korte broek
Ik zie hem wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Coos je ava is weg !
tenminste ik zie hem niet...
Die Griek heeft een EO-filter op je laptoppie gezet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ben ik de enige ?
of zijn er meer mensen die de ava van Coos niet zien?
zou ook kunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Die Griek heeft een EO-filter op je laptoppie gezet.
quote:
Nee ik heet zeker geen Laysa...maar iets zegt mij dat jij allang weet hoe ik echt heetquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon uitgekeken op dat remlof dit en remlof dat.
Hoe heet jij dan in het echt? Vast geen Laysa toch? Ik heet trouwens wel echt Gert.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
Dat is toch die avatar van die invalide met die kat op schoot die hij zit te aaien? Wat heeft de EO daarmee te maken.
de kat was naaktquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Disana het volgende:
Dat is toch die avatar van die invalide met die kat op schoot die hij zit te aaien? Wat heeft de EO daarmee te maken.
Nee hoor, het is een naaktkitten. En Coos houdt heel veel van het beestje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis een hamstertje...en Coos moet er niet zo hard mee schudden
Jij hebt met de helpdesk van XS4all gebeld?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had vandaag nog een vraag over het begrip avatara en de rol ervan in het Hindoeïsme.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik heet zeker geen Laysa...maar iets zegt mij dat jij allang weet hoe ik echt heet
Je bent de droom van iedere man Heksie een vrouw die van voetbal houdtquote:
quote:
QFT!quote:
huh?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moet ook geen vrouw die geen verstand van voetbal heeft. Wie zou mij de wedstrijden moeten uitleggen in zo'n geval?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:01 schreef Gert het volgende:
God wat was het heet op de weg vanmiddag! (airco is stuk!)
En vrijdag 35 graden, zie ik op een plaatje van remco!![]()
Ik vrees dat vrijdagmiddag heel wat "plein-kijkers" moeite gaan krijgen met de combinatie van spanning, hitte en bier.
quote for truthquote:
jou ava kan ik ook niet zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
das in het midden / oosten van het land, direct aan de kust is het zo'n 25
Remmiequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik was gewoon uitgekeken op dat remlof dit en remlof dat.
Heb je je rekening niet betaald?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
jou ava kan ik ook niet zien![]()
HOE KAN DAT NOUHOU ???
Ik begrijp niet veel van voetbal, dus wil ik nog een beetje meetellen op dit soort dagen zal ik toch een partner moeten hebben die me dat allemaal een beetje uit kan leggen. Zo had ik vroeger een vriendinnetje die bij Aron Winter in de klas had gezeten, vandaar dat ik altijd maar weer begin over Aron als het over voetbal gaat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
jij houdt niet van voetbal bedoel je?
Of je houdt niet van vrouwen die van voetbal houden?
ik snap hem niet
O, zit je op de camping?quote:
Jep, prima weertje voorquote:
ow.... owkeeeeeeeeeequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp niet veel van voetbal, dus wil ik nog een beetje meetellen op dit soort dagen zal ik toch een partner moeten hebben die me dat allemaal een beetje uit kan leggen. Zo had ik vroeger een vriendinnetje die bij Aron Winter in de klas had gezeten, vandaar dat ik altijd maar weer begin over Aron als het over voetbal gaat.
Heksie heeft er verstand vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik begrijp niet veel van voetbal, dus wil ik nog een beetje meetellen op dit soort dagen zal ik toch een partner moeten hebben die me dat allemaal een beetje uit kan leggen. Zo had ik vroeger een vriendinnetje die bij Aron Winter in de klas had gezeten, vandaar dat ik altijd maar weer begin over Aron als het over voetbal gaat.
ik las sletjequote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heksie heeft er verstand van![]()
Hebben we nog een Fok!-setje
jah...quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stomme Duitse wijvenquote:Basisschoolklas kruipt onder spoorbomen door
BADEN-WURTTEMBERG - Twee juffen wilden zo graag de trein halen met een basisschoolklas, dat ze besloten met de 21 leerlingen onder de dichte spoorbomen door te lopen...
De leraressen uit het Duitse Baden-Württemberg worden vervolgd voor het in gevaar brengen van de leerlingen met hun onbezonnen actie.
Wonderwel kon een groot drama worden voorkomen door een alerte machinist. De bestuurder van een aankomende stoptrein kon nog net op tijd remmen, waardoor er niemand werd geraakt.
Weet je wel hoe ver het fietsen is van mijn huis naar dat van Heksie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga je toch meteen hokkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ver het fietsen is van mijn huis naar dat van Heksie?
Als je sose niet in de koelkast heeft gestaan, dan zijn de ijsblokjes binnen no time gesmolten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:46 schreef FANN het volgende:
Die ijsblokkies in de sose werken niet geloof ik
onderschrift van Heksie:quote:
klopt ik zie ze niet meer maar dat kan ook zijn omdat mmijn glas a leeg isquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je sose niet in de koelkast heeft gestaan, dan zijn de ijsblokjes binnen no time gesmolten.
Nee, ik weet het ook niet, want ik weet niet waar jouw huis woontquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik vroeg het jou. Dacht dat jij het misschien zou weten.
Tis hengstenavondquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor de Jorantip Pietje, ik vind het maar saai, geen voetbal. Of is dat om 9 uur?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
onderschrift van Heksie:![]()
Knibbel,Knabbel,Knuistje,wie rammelt daar aan mijn deurtje???
Ik ben het Scrutinizer![]()
You will obey me!
Nope, vrijdagmiddag pas weer, oranje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor de Jorantip Pietje, ik vind het maar saai, geen voetbal. Of is dat om 9 uur?
Voluit wordt dat danquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
onderschrift van Heksie:![]()
Knibbel,Knabbel,Knuistje,wie rammelt daar aan mijn deurtje???
Ik ben het Scrutinizer![]()
You will obey me!
Geil !quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voluit wordt dat dan
You will obey me while I lead you and eat the garbage that I feed you until the day that we don't need you. Don't got for help...no one will heed you. Your mind is totally controlled, It has been stuffed into my mold. And you will do as you are told until the rights to you are sold!
En jij denkt dat Heksie gehoorzaamt?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voluit wordt dat dan
You will obey me while I lead you and eat the garbage that I feed you until the day that we don't need you. Don't got for help...no one will heed you. Your mind is totally controlled, It has been stuffed into my mold. And you will do as you are told until the rights to you are sold!
Als niemand hem wil neem ik hem er wel bij. Ik schiet volledig tekort in het quoten van Zappa.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die flikkert hem gelijk de deur weer uit
je neemt hem er gewoon ''bij'' ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als niemand hem wil neem ik hem er wel bij. Ik schiet volledig tekort in het quoten van Zappa.
Alleen als jullie het goed vinden hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef FANN het volgende:
[..]
je neemt hem er gewoon ''bij'' ?
nouhou....
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen als jullie het goed vinden hè.
Dit is uit I'm the Slime. Die is wel van toepassing op mij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Als niemand hem wil neem ik hem er wel bij. Ik schiet volledig tekort in het quoten van Zappa.
Wat, van twee heren die Zappa quotes uitwisselen terwijl ik de thee serveer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vin het best![]()
we willen alleen wel verslag hier da's logisch natuurlijk
ow ....quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat, van twee heren die Zappa quotes uitwisselen terwijl ik de thee serveer?
Ja hallo, het is SBSquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, die SBS "reportage" melkt meer van hetzelfde wel enorm uit, en wat een irritante kutpuber die knul die in de gevangenis met die microfoon rondloopt![]()
"We staan hier bij de deur van de gevangenis"
Nee? Echt? Is dat de deur van de gevangenis?? Je verwacht het niet hè
En dan dat Engels praten tegen die man die hem rondleidt, wat een trieste bedoening even iemand vinden die de taal wel gewoon spreekt is te moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |