Thnx, done en Marrije d'r ticker is nu ook automagisch gerepareerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier klikken en instructies uitvoeren
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Spelbreker! Het moet 776d zijn want anders gaat Nederland vrijdag dik verliezen omdat we niet meer in topic #777 zijn!![]()
Egwelquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch niet
Machtsmisbruik.quote:
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin afquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk zou het zomaar heel goed kunnen dat Marrije aan het eind van de dag haar derde wonder in haar armen houdt
Precies...tis trouwens tijd voor de tour....kenneh we allemaal lekker meefietsenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin af
Inderdaad, die oranje vlaggetjes overal komen mijn strot uit, om het nog maar niet te hebben over al die oranje artikelen in de winkels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin af
Misschien ga ik vrijdag wel express hier SC's aan maken met nummer 666quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo expres mijn T-shirt in Braziliaanse kleuren en mijn Havaianas met vlaggetjes aantrekken. Terwijl ik die vlaggetjes altijd afbreuk vind doen. Kenjenagaan!
779quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje kan je even de TT aanpassen? Het klopt niet volgens mij!
Thnx!
Ja dat is met doortellende a, b, c, d´tjes zeg maar.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat is met doortellende a, b, c, d´tjes zeg maar.
Wou je op zwart?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, er had al iemand aan de TT gezeten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht, er had al iemand aan de TT gezeten.
Zei Remlof tegen Piet en opende met wit!quote:
True.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uiteindelijk is ´t toch allemaal Ian´s schuld.
Ze is is tevreden meequote:
Juist!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Precies...tis trouwens tijd voor de tour....kenneh we allemaal lekker meefietsen![]()
Ah, feitelijk overbodig maar hij is zo goed in sales dat hij zichzelf en zijn activiteiten als hoognodig weet te verkopen en daar trapt men in....quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:22 schreef Copycat het volgende:
Meneer heet Programmamanager, dus ja.
Pas maar op vrijdagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:11 schreef Leandra het volgende:
Oeh, nou hebben we helemaal geen topic 777 gehad.... das ook wel apart trouwens, hebben we the lucky number gewoon nog over voor reserve, als 12de man zeg maar
Vergis je niet, je kunt nooit vertrouwen op wat er in een folder danwel op de website staat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:08 schreef Leandra het volgende:
Ah, ik moet ook op "invoeren" klikken voor ik de schoorsteenveger aan de telefoon vertel dat het materiaal wat hij levert volgens de leverancier recent veranderd is
Echt..... merk A in z'n folder hebben staan en ook zeggen te zullen plaatsen en op z'n website een ander merk hebben staan....
Laat nou net het model van het merk in z'n folder dusdanig aangepast zijn dat een onderdeel wat een probleem zou kunnen opleveren (gaas in de kap dat voorkomt dat vogels zich in de schoorsteen nestelen kan verstoppingen veroorzaken) opgelost zou zijn....
Wist hij niet eens, maar goed, als hij merk A. in z'n folder aanbiedt dan moet ie die maar lekker plaatsen, en idd het nieuwe aangepaste model, en niet merk B. wat ie op z'n website heeft staan, en waarvan het model niet aangepast is
Hij neemt ze allebei mee, mag ik zelf het verschil bekijken...
Altijd lastig, klanten die heel goed weten wat ze niet willen
Ik vind het leuke films (boeken)quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Dat is toch meer iets voor PUB, volgens mij.
Schattig pubermeisje!quote:
Nou, hij was hier vorige week en heeft nota bene het merk, model en uitvoering op de bon geschreven als advies.... Dus dan lijkt het plaatsen van het model uit de folder me wel mogelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Vergis je niet, je kunt nooit vertrouwen op wat er in een folder danwel op de website staat.![]()
Er staat ook altijd ergens een disclaimer op met de tekst: "Druk- en zetfouten, prijwijzigingen en uitverkocht voorbehouden". Dit om te voorkomen dat consumenten dingen gaan eisen op basis van folder of website, er kan namelijk altijd iets veranderen en er worden ook wel eens foutjes gemaakt.![]()
Maw je kunt nooit eisen dat ze het exemplaar van de folder plaatsen.
Nah... ik hoef hier thuis echt niet met een Nikon aan te komen, het is Canon onlyquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:04 schreef Marrije het volgende:
Ik las bij V&A nog een topic ala dit. Een Nikon camera aangeboden en hij kreeg een. . .canon of andersom. Maar betere specs (?) dus was prima.
[V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
Oeh, das lekker... en flink vriesvak is altijd handigquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:08 schreef Marrije het volgende:
Over Miele gesproken, eindelijk zaterdag 10 juli een andere koelkast (met flink vriesvak)
Plus dat met die debiele wetgeving in NL je huis een serieus risico wordt mbt krakers als het meer dan een jaar leegstaat....quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef Marrije het volgende:
Op zich hadden ze nog wel een jaar kunnen wachten (financieel), maar ze hadden er gewoon geen zin meer in. Ze wilden er vanaf. Doordat ze het huis hier nog hadden hadden ze zich daar nog niet ingeschreven enzo, dat kan nu allemaal wel en hoeven ze ook niet elke 3 maanden het land even uit (en omdat dat dan toch moest gingen ze dan even naar NL omdat ze hier nog een huis hadden). Nu gaan ze officieel emigreren zeg maar. Daar waren ze wel aan toe en ze wilden dat niet zolang ze nog een huis in NL hadden. Nou das nu weg
Toch een raar idee hè, dat het WK in Zuid-Afrika is en dat het hier gewoon (veel) warmer is dan daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:33 schreef remlof het volgende:
36 graden vrijdag, dat wordt eerst effe in een meertje zwemmen en in de schaudw ligggen en dan om 4 uur thuis met de fan aan en een koud biertje de wedstrijd kijken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Plus dat met die debiele wetgeving in NL je huis een serieus risico wordt mbt krakers als het meer dan een jaar leegstaat....
dat ook en de meest persoonlijke, waardevolle, bruikbare dingen waren toch ook al over dus als ze dan in hun huis zaten dan was dat ook weer behelpen. Ze hadden er gewoon geen plezier meer van, ook omdat ze sowieso natuurlijk al veel liever in het andere huis zijn.quote:Maar goed, op een gegeven moment ben je het idd zat zo'n huis wat maar te koop staat, dan maar dalen met de prijs, ben je er ook vanaf (en van de vaste lasten die het sowieso nog met zich meebrengt).
Koel-vriescombinaties FTWquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
Hoe dan ook, zaterdag 10 juli krijg ik mn Miele koel-vriescombinatie.
Ja, al heb ik het vriesgedeelte dan wel onderinquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Koel-vriescombinaties FTW
Ben nog steeds heel blij met m'n Zanussi
En m'n magneten staan er ook zo leuk op
En m'n magnetron er bovenop.
Ja, das ook wel zo handigquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, al heb ik het vriesgedeelte dan wel onderin
Hoezo, ben je onder de 1.60?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Marrije het volgende:
Hij is 1.40 hoog dacht ik, dus mn moeder zei ook al dat de magnetron mooi bovenop kon. . . Ik weet niet. . . Aan de ene kant wel goed want mn oudste zoon stopt nu van alles en nog wat (auto's en laatst een schoen) in de magnetron, maar weet nog net niet hoe dat ding aan moet. . . Aan de andere kant, onhandig voor mij, ook met schoonmaken.
Nah, valt in mijn topiclijst mee, behalve dat je het SK-topic al gevonden had zag ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik ben zo'n 10 cm kleiner dan jij (=Lea). . . Maar ik denk dat we het wel gaan proberen, de magnetron bovenop de koelkast.
Mn groenteloempia's zijn bijna klaar![]()
Verder nog leuke topics die ik niet moet missen?
Heb jouw actieve topics al ff bekeken, lea, zal nu eens naar die van Remlof kijken.
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Marrije het volgende:
Verder nog leuke topics die ik niet moet missen?
Heb jouw actieve topics al ff bekeken, lea, zal nu eens naar die van Remlof kijken.
Ja, tot je er een keer een bord met soep in hebt staan en deze bij het eruitpakken net over je borst gutst, echt erg fijn dat kokende spulquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoezo, ben je onder de 1.60?![]()
Ik heb hem ook bovenop de 1.50 koelkast staan, en dat gaat prima![]()
Ook met schoonmaken. En zo staat ie lekker uit de weg.
ik ben nu in deel 2 bezig [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!?
is al dicht, maar ik vond 'm wel aardig om te lezen vanmorgen.
Ik heb de AP-topics maar opgegeven, niet dat ze soms niet grappig beginnen, maar na 10 posts is het ongeacht het onderwerp over het algemeen weinig anders meer dan gezeik over hoe zo'n kutuser AP is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
[serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!?
is al dicht, maar ik vond 'm wel aardig om te lezen vanmorgen.
Oei, goed dat ik het hier heb gepost dan, want ik wist niet eens dat er een tweede deel was.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben nu in deel 2 bezig [serieus] Waarom doen we allemaal zo gemeen op FOK!? #2
Ja dat vond ik dus juist het dappere ervan, dat AP zelf en wat modjes het aandurven toch eens te kijken naar waar het zoal aan schort bij AP zelf en de bashers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef Leandra het volgende:
OMG het is echt een serieus topic, er staat zelfs een melding boven het reactieveld
Persoonlijk denk ik dat het gewoon een hoop puberale internethelden zijn, en dat sommige mensen zich enorm laten meeslepen door wat de norm ergens lijkt te zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus juist het dappere ervan, dat AP zelf en wat modjes het aandurven toch eens te kijken naar waar het zoal aan schort bij AP zelf en de bashers.
Ja klopt denk ik ook, maar ik vind het juist zo aardig dat die norm eens aan inspectie wordt onderworpen. Het is inderdaad zo dat iets tot mode en normaal is verheven voor iemand er erg in heeft en voordat de mods kunnen bedenken dat het misschien toch niet zo leuk is. En er is ook niets mis met het aan de orde stellen van kuddegedrag, dat het om pubers gaat maakt het eigenlijk juist belangrijker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat het gewoon een hoop puberale internethelden zijn, en dat sommige mensen zich enorm laten meeslepen door wat de norm ergens lijkt te zijn.
Dat zag je bij DGK ook, ik heb mensen dingen zien posten die ze met goed fatsoen niet IRL zouden durven roepen, dat was ook een kwestie van de combinatie van het anonieme web en het feit dat je bijv. met DGK constant dingen zag en hoorde die voorbij de grenzen van de gewone normen en waarden waren.
Het spreekwoord "Waar je mee omgaat, daar word je mee besmet" klopt iig wat internet betreft.
Inmiddels zelfs een deel 3quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, goed dat ik het hier heb gepost dan, want ik wist niet eens dat er een tweede deel was.
M'n koelvriesding is 1,40 hoog, daar steek ik met mijn 1,91 met kop en schouders bovenuitquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
Vind je dat niet eng??
Ik hou er niet van als de magnetron boven m'n schouders staat, moet er niet aan denken dat er een keer iets misgaat als je er iets heel heets uitpakt. (maar dat kan ook de moeder in mij zijn hoor)
Het liefst heb ik een magnetron of oven gewoon op aanrecht-hoogte of lager.
Ja, dan liggen de verhoudingen net een beetje anders.... je hoeft iig niet boven je macht te tillen om er iets uit te pakkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef remlof het volgende:
[..]
M'n koelvriesding is 1,40 hoog, daar steek ik met mijn 1,91 met kop en schouders bovenuit
Sterker nog: Huubfans hadden een hekel aan mensen die geen Huubfan waren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:01 schreef Marrije het volgende:
Maar dgk leefde ook zó dat een 'Huubfan' echt een hekel kon hebben / krijgen aan een 'Brianfan'
quote:Johan Vlemmix wordt hotelier
door Mariët Oosterwijk
AMSTERDAM - FOTO'S - Oranjefanaat Johan Vlemmix gaat zijn bijnaam eer aan doen. Hij heeft naast zijn huis in Eindhoven volgens eigen zeggen ’het kleinste WK-hotel’ getimmerd.
Enthousiast als altijd: ”Liefhebbers kunnen voor 50 euro per nacht dit hele hotel huren. Dit bedrag is inclusief eten en alle drankjes. Het bijzondere is dat het niet alleen aan de buitenkant oranje is, ook de stoelen, het bed, de televisie, de wastafel en het toilet hebben die kleur!”
Vlemmix is echter wel zo slim geweest geen vuvuzela aan de hotelinboedel toe te voegen. Hij moet ’s nachts immers zelf ook nog een oog kunnen dichtdoen…
Alleen de wcbrilquote:Het bijzondere is dat het niet alleen aan de buitenkant oranje is, ook de stoelen, het bed, de televisie, de wastafel en het toilet hebben die kleur
Ja, het Bush-principe "If you're not with us, you're against us"quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef Deisyy het volgende:
En als je geen Huub-fan was moest je wel een Brian-fan zijn
OMG, als het WK voorbij is kan hij gewoon wachten tot "rebirthing" weer in de mode is, daar is het helemaal geschikt voor met die kleurenquote:
Dat lijkt mij toch echt wel een vuvuzela.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:31 schreef Marrije het volgende:
Wat is dat voor ding, links van de kraan?
Ik vraag me af wat een Wedstijd is. Mist Johan een r op zijn toetsenbord en flikkert hij dat ding nu weg en stampt erop?quote:WK hotel is open.. Slapen Douchen Wedstijd kijken alles kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |