Kijk, als je een super chilla baan hebt is dat niet erg jeweet. Maar als je gewoono een kantoorklojo bent moet je gaan chillen in je korte broek op het kantoor. Chickmagnet truestory.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:47 schreef Deva het volgende:
Ik moet voor m'n werk (om er representatief uit te zien) ook een kekke lange broek dragen heur.
Na het werk kan de korte broek pas aan.
Reallybuddy hopsakee?quote:
Dan stop je met werken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:57 schreef o.us het volgende:
En wat als t van je werk moet dat je dan een pak moet dragen?
Als het 35 graden is, en het regent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:04 schreef ukga het volgende:
HEt regent kk hard en TS wil mij een krote broek aansmeren
Hier stopte ik met je serieus nemenquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:45 schreef Mozy het volgende:
Het is super spang weer buiten, lekker de park checken met du boiis en du chimi's
En dan ook nog normale sokken eronder.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:29 schreef Jahr00n het volgende:
3/4 broeken.;')
Korte broeken zijn beter.
Dit dus, van mijn part loopt iemand in zijn skipak zal mij zo aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef AlphaOmega het volgende:
Ah gossie, hoor. We hebben een van die drie dagen dat het eens mooi weer is, en we krijgen weer allemaal van dit soort zeiktopics. Wat boeit het je eigenlijk wat een ander doet. Maak je toch niet zo druk om anderen, leef gewoon je eigen zielige leventje, dat doen die anderen dan ook wel...
3/4 Broeken zijn helemaal afschuwelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef DeTolk het volgende:
3/4 broek aan met overhemd-korte mouw
Vanmiddag vergadering op het dakterras
De tyfusquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef DeTolk het volgende:
3/4 broek aan met overhemd-korte mouw
Vanmiddag vergadering op het dakterras
Ik draag een 3/4 broek, wat is daar afschuwelijk an?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:33 schreef LePoo het volgende:
[..]
3/4 Broeken zijn helemaal afschuwelijk.
Jijquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:37 schreef poo het volgende:
[..]
Ik draag een 3/4 broek, wat is daar afschuwelijk an?
niks mis mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sandalen zonder sokken. Maar nu lekker op blote voeten omdat tapijtquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:33 schreef LePoo het volgende:
[..]
3/4 Broeken zijn helemaal afschuwelijk.
En dan zeker sandalen met wikke sokken er onder aan?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:44 schreef Compatibel het volgende:
Mannen ouder dan 12 die een korte broek dragen
Tip: Kabelbinderquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:45 schreef SicSicSics het volgende:
Ik moet altijd een lange aan, in ieder geval tot over de knie.
Anders zie je mijn eikel!
Nee, niet lang genoeg...quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TS heeft denk ik iets te lang in de zon gezeten..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Korste broek die ik draag is eentje tot op de knieën. Daarboven zie je er echt uit als een josti.
Helemaal erg zijn die mensen die in een afgeknipte spijkerbroek lopen, meestal omdat er een gat in de knie zat.
Wiggersquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:45 schreef Mozy het volgende:
Het is super spang weer buiten, lekker de park checken met du boiis en du chimi's
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet afgeknipt, ten tweede hadden we het hier over mannen.
en ik zie toch rafels.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Korste broek die ik draag is eentje tot op de knieën. Daarboven zie je er echt uit als een josti.
Helemaal erg zijn die mensen die in een afgeknipte spijkerbroek lopen, meestal omdat er een gat in de knie zat.
Rokjes in winkels hebben soms ook rafels. Das hip weetjewel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:24 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
[..]
en ik zie toch rafels.
enige geldige verweer wat je kan hebben: het is een rokje.
doei!
Ik verga hetzelfde lotquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:47 schreef Deva het volgende:
Ik moet voor m'n werk (om er representatief uit te zien) ook een kekke lange broek dragen heur.
Na het werk kan de korte broek pas aan.
I know.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Rokjes in winkels hebben soms ook rafels. Das hip weetjewel.
Heel veel kantoren hebben airco....quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk, als je een super chilla baan hebt is dat niet erg jeweet. Maar als je gewoono een kantoorklojo bent moet je gaan chillen in je korte broek op het kantoor. Chickmagnet truestory.
en heel veel ook niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heel veel kantoren hebben airco....
True.quote:
zoals hierquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |