Nee, niet lang genoeg...quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TS heeft denk ik iets te lang in de zon gezeten..
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Korste broek die ik draag is eentje tot op de knieën. Daarboven zie je er echt uit als een josti.
Helemaal erg zijn die mensen die in een afgeknipte spijkerbroek lopen, meestal omdat er een gat in de knie zat.
Wiggersquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:45 schreef Mozy het volgende:
Het is super spang weer buiten, lekker de park checken met du boiis en du chimi's
quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:10 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet afgeknipt, ten tweede hadden we het hier over mannen.
en ik zie toch rafels.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:02 schreef CaptainCookie het volgende:
Korste broek die ik draag is eentje tot op de knieën. Daarboven zie je er echt uit als een josti.
Helemaal erg zijn die mensen die in een afgeknipte spijkerbroek lopen, meestal omdat er een gat in de knie zat.
Rokjes in winkels hebben soms ook rafels. Das hip weetjewel.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:24 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
[..]
en ik zie toch rafels.
enige geldige verweer wat je kan hebben: het is een rokje.
doei!
Ik verga hetzelfde lotquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:47 schreef Deva het volgende:
Ik moet voor m'n werk (om er representatief uit te zien) ook een kekke lange broek dragen heur.
Na het werk kan de korte broek pas aan.
I know.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Rokjes in winkels hebben soms ook rafels. Das hip weetjewel.
Heel veel kantoren hebben airco....quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Kijk, als je een super chilla baan hebt is dat niet erg jeweet. Maar als je gewoono een kantoorklojo bent moet je gaan chillen in je korte broek op het kantoor. Chickmagnet truestory.
en heel veel ook niet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heel veel kantoren hebben airco....
True.quote:
zoals hierquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |