Goh!quote:
Oh wacht je bent een vrouw, die vinden het niet leuk als je naar de leeftijd vraagtquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:31 schreef friekin_ het volgende:
Nee.
Wie zegt dat ik in dat rijtje zat? Leer lezen gast.quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij valt nog niet onder mannen liefje.
Nah, die friekin is 23 ofzo en vindt zichzelf helemaal tof omdat ik bijna 19 ben en ze een stukje ouder is.quote:
Ze is gewoon sexueel gefrustreerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in dat rijtje zat? Leer lezen gast.
[..]
Nah, die friekin is 23 ofzo en vindt zichzelf helemaal tof omdat ik bijna 19 ben en ze een stukje ouder is.
Ze weet zich daar in elk topic wel weer mee te vermaken, maar eerlijk gezegd klinkt ze ontzettend geforceerd de hele tijd met haar definitie van 'oud' en 'mannen'.
Zit je soms iets dwars meid?
Ook als dat na 1 minuut is?quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:03 schreef friekin_ het volgende:
Ik vind het ontzettend geil als ik merk dat de man het niet meer kan volhouden.
Wat hij zegt...quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:10 schreef John-Locke het volgende:
Ik vind 't lekkerder om zelf te komen, maar ik vind een vrouwelijk orgasme geiler.
Nee, eigenlijk niet echt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:50 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in dat rijtje zat? Leer lezen gast.
[..]
Nah, die friekin is 23 ofzo en vindt zichzelf helemaal tof omdat ik bijna 19 ben en ze een stukje ouder is.
Ze weet zich daar in elk topic wel weer mee te vermaken, maar eerlijk gezegd klinkt ze ontzettend geforceerd de hele tijd met haar definitie van 'oud' en 'mannen'.
Zit je soms iets dwars meid?
Och gut, het is wat.quote:
Ditquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:58 schreef kres het volgende:
Die van haar...![]()
Het gevoel en dan vooral haar gezicht op dat moment.
Is gewoon zo enorm mooi/geil.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:58 schreef kres het volgende:
Die van haar...![]()
Ik voor die van jouquote:Op zaterdag 10 juli 2010 04:59 schreef Lily-Ella het volgende:
Altijd leuk dat mannen een vrouwelijk orgasme supergeil vinden.
Ik ga overigens voor zíjn orgasme.
Ohw...wat ben ik het hier mee eens. En als ik voel dat ze op haar hoogepunt is, gooi ik ook alle remmen los. Dat gevoel is gelijk aan een beetje doodgaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:58 schreef kres het volgende:
Die van haar...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |