Of jij bent gewoon een vieze egoïstquote:Op woensdag 7 juli 2010 18:34 schreef Zero17 het volgende:
God, wat is iedereen hier toch een moraalridder zeg.
Bah bah bah.
Eh ja. Maar dat kon je hierboven ook wel uit mijn post opmaken.quote:
Te jong schatjequote:Op donderdag 8 juli 2010 01:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Eh ja. Maar dat kon je hierboven ook wel uit mijn post opmaken.
Voor jou kan ik anders wel een uitzondering maken hoor.
Ah, ik vergat even dat je een uitgedroogde sloot had, schatje.quote:
Nee, je begrijpt het ook altijd verkeerd lieveling. Ik wil iemand die weet wat hij met een natte kut moet.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, ik vergat even dat je een uitgedroogde sloot had, schatje.
Ach, dat je 4 jaar ouder bent wil niet zeggen dat je 4 jaar meer ervaring hebt hè.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het ook altijd verkeerd lieveling. Ik wil iemand die weet wat hij met een natte kut moet.
Schatje. Vibrators zijn nog altijd beter dan mannen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ach, dat je 4 jaar ouder bent wil niet zeggen dat je 4 jaar meer ervaring hebt hè.
Vergeet niet dat je vorige week nog maagd was.
En fleshlights beter dan vrouwen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje. Vibrators zijn nog altijd beter dan mannen.
quote:
Alsje dat echt vindt, dan raad ik je aan je lesbische, onderdrukte gevoelens verder te ontwikkelen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Schatje. Vibrators zijn nog altijd beter dan mannen.
Ze heeft gewoon slechte ervaringen met de mannen en is nu seksueel gefrustreerd.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:44 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Alsje dat echt vindt, dan raad ik je aan je lesbische, onderdrukte gevoelens verder te ontwikkelen.
Dan zul je eerst die 3 vibrators uit haar liefdesschacht moeten trekken vrees ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:58 schreef Exentric90 het volgende:
Die slechte ervaringen wil ik anders wel ongedaan maken hoor
Jij valt nog niet onder mannen liefje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon slechte ervaringen met de mannen en is nu seksueel gefrustreerd.
Hoe oud/jong ben jij dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij valt nog niet onder mannen liefje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |