Daarom wens ik je succes.quote:Op maandag 12 juli 2010 02:21 schreef Jullie het volgende:
[..]
Daar heb ik toch jouw aanwezigheid bij nodig...
Het klinkt als een groot feest met jou in de bedroom. Werkelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:06 schreef GSbrder het volgende:
Gay-topic met mannen die jankend tegen hun chick schreeuwen
"kom je nu klahahaaaarr, ik wil samuh komuh"
Fuck that shit, na een maandje niet neuken vind ik mezelf toch echt even belangrijker
Och, jij bent zo'n type dat mannen zoekt die bij alles bevestiging willen van jequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:17 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het klinkt als een groot feest met jou in de bedroom. Werkelijk.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:10 schreef John-Locke het volgende:
Ik vind 't lekkerder om zelf te komen, maar ik vind een vrouwelijk orgasme geiler.
Klopt eigenlijk wel. Juist door zelf helemaal los te gaan maak je elkaar, als het goed is dan, ontzettend geil.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alsjeblieft, zolang je bij jezelf blijft en doet wat jij lekker vindt heb je de beste seks ooit.
Mijn vriendin vindt het in ieder geval prima als ik af en toe aan mezelf denk.
Zeker nog maagd ? Gebeurt bijna nooit spontaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:01 schreef marcel-o het volgende:
tegelijk het hoogtepunt bereiken![]()
dat gebeurt dan ook 9 van de 10 keer
Gay?quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef Strawberry_Swing het volgende:
Dat van hem.
En dan vooral als ik bovenop zit en hij er al een paar keer bijna komt en ik dan stop...
Plaatje verkeerd gelezen zie ik.quote:
Dat is mooi voor je dan, die van mij vind het lekker. Niet altijd natuurlijk, maar soms. Of als ie stout geweest isquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Plaatje verkeerd gelezen zie ik.
Gelukkig stelt mijn vriendin/neukpartner/etc niet mijn orgasme uit
Zonder twijfel jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 12:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
verkapt "ik ben de befkoning topic"
Zijn orgasme, ik ben moeilijk klaar te krijgen.... heel moeilijk....quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:46 schreef herbert64 het volgende:
Wat maakt jouw geiler en iemand die alle controle versliest? Is dat het moment dat je zelf klaar komt of geniet je veel meer van het orgasme van je partner???? is seks egoistisch of toch ook niet?
Maar het lukt je zelf toch wel?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef DenBrave het volgende:
[..]
Zijn orgasme, ik ben moeilijk klaar te krijgen.... heel moeilijk....
Als ik de juiste hulpmiddelen tot beschikking heb, uiteraard....quote:
Daarmee doel je op deze dingenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:47 schreef DenBrave het volgende:
[..]
Als ik de juiste hulpmiddelen tot beschikking heb, uiteraard....
Dit zijn ook mijn woorden.quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:09 schreef Strawberry_Swing het volgende:
Dat van hem.
En dan vooral als ik bovenop zit en hij al een paar keer bijna komt en ik dan stop...
* GSbrder wacht op minimaal 10 users die als kansloze rukkers Tussendoortje aanbieden haar daar mee te helpen en haar denken te kunnen klaarvingeren terwijl ze al moeite genoeg hebben de clit te vinden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:38 schreef Tussendoortje het volgende:
Zijn orgasme, ik kom nooit klaar, en als hij klaarkomt geniet ik toch wel heel erg.
mag ik jou clit helpen vinden?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
* GSbrder wacht op minimaal 10 users die als kansloze rukkers Tussendoortje aanbieden haar daar mee te helpen en haar denken te kunnen klaarvingeren terwijl ze al moeite genoeg hebben de clit te vinden.
Ik kan het wel zelf.quote:
Dan nog een jaartje bij dit vriendje en je bent helemaal jezelf bij hem in bed waardoor je het niet erg meer vindt je te laten gaan. Je bent nog jong! (toch?)quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:47 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik kan het wel zelf.
Maar onbewust durf ik blijkbaar niet klaar te komen bij een ander, want ik zit wel op het randje.
Hahaha, ja ik ben pas 17. Ik denk het wel ja. Maar de seks is ook geweldig zonder orgasme, dus ik ben tevreden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nog een jaartje bij dit vriendje en je bent helemaal jezelf bij hem in bed waardoor je het niet erg meer vindt je te laten gaan. Je bent nog jong! (toch?)
kijk mannen, daar gaat het nou om, eindelijk een meid die dr woordje durft te doen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik ben pas 17. Ik denk het wel ja. Maar de seks is ook geweldig zonder orgasme, dus ik ben tevreden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:10 schreef John-Locke het volgende:
Ik vind 't lekkerder om zelf te komen, maar ik vind een vrouwelijk orgasme geiler.
Yeah!quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef OpenMind88 het volgende:
[..]
kijk mannen, daar gaat het nou om, eindelijk een meid die dr woordje durft te doen.
als je tevreden bent, gewoon lekker zo doorgaan hoor en laat die mannen hier maar lullen!!!
Ben je dan nog niet steeds knettergeil als de seks voorbij is?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:03 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Hahaha, ja ik ben pas 17. Ik denk het wel ja. Maar de seks is ook geweldig zonder orgasme, dus ik ben tevreden.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:24 schreef El_Matador het volgende:
Als ze het waard is: haar.
Bij een oninteressante ONS: mijn.
En bij de beste vrouw, heb je het samen. En ja, dat valt te oefenen.
Komt vanzelf inderdaad, dat soort dingen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan nog een jaartje bij dit vriendje en je bent helemaal jezelf bij hem in bed waardoor je het niet erg meer vindt je te laten gaan. Je bent nog jong! (toch?)
Eigenlijk best schattig.quote:Op donderdag 1 juli 2010 05:00 schreef Waterpijp02 het volgende:
[..]
![]()
Tegelijk![]()
En in 1 specifiek geval ik, ze was een "huilert". Begon vaak te janken als ze kwam. Redelijk bizar wel. intrigerent, maar bizar..
(laat de geintjes maar komen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |