HAHA ik ga zaterdag met mn homeboysquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik wil naar die toy story 3 gaan. Maar bois willen niet.
Hier wolken vriend. Maar 1 van de buren draait al een halfuur afrikaanse klassiekers dus daardoor lijkt het zonnigquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje en geen wolk aan de lucht.
Mooi.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie van deze haarkleur:
[ afbeelding ]
NEEquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHA ik ga zaterdag met mn homeboys.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Spang.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar komen de wolken misschien door; de regendans.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hier wolken vriend. Maar 1 van de buren draait al een halfuur afrikaanse klassiekers dus daardoor lijkt het zonnig![]()
Goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had zo de airco wel aangezet en de ramen open, maar hielp geen fuck.
Nice.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:39 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat is juist mooi.quote:
Cinema Blog:quote:Ditmaal gaat Pixar wat conventioneler te werk en bouwen ze de gehele film toe naar een climax die zo mooi is dat je de neiging krijgt spontaan op te staan om te applaudisseren. Perfect is nog te weinig eer voor dit staaltje meesterschap dat je treurig en blij tegelijk de bioscoop doet uitlopen. Het is het enige passende einde van een trilogie die de filmgeschiedenis ingrijpend heeft veranderd en Pixar voorgoed op de kaart zette. Vijftien jaar later zijn ze er nog steeds en sterker dan ooit.
quote:Toy Story 3 is het afsluitende deel van een trilogie die op kwalitatief op gelijke voet staat met The Lord of the Rings
WAT LEZEN MIJN OGENquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb geen 1 deel van toy story gezien
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:45 schreef Salatrel het volgende:
ik heb geen 1 deel van toy story gezien
Ja, en dat met deze temperatuur. Als het dan gaat regenen verwacht ik ten minste bliksem en tornado's erbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |