GERS ALS JE DIT LEEST LEKKER VOOR JE BITCHquote:FC Oss komt het komende seizoen uit in de Topklasse van het zondagvoetbal, zo meldt het Brabants Dagblad woensdagmorgen. De club verloor het kort geding dat bij de rechtbank in Utrecht tegen de KNVB was aangespannen en waarin toelating tot de eerste divisie werd geeist.
Wat, hoe kun je de 21e eeuw in zijn gegaan zonder mobiel winternet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn internet bundel gaat per 1/8 in
Mobiel internetquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, hoe kun je de 21e eeuw in zijn gegaan zonder mobiel winternet.
t/m maart had ik een brakke N95quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, hoe kun je de 21e eeuw in zijn gegaan zonder mobiel winternet.
N95. Boh, niets mis mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
t/m maart had ik een brakke N95sinds april heb ik een sjieke Desire waar ik al vrolijk mee aan het internetten ben maar nieuwe abo gaat pas per 1/8 in
RIPquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd gisteren zo chill
nu werken tot fucking half fucking 4
Da's met mijn N97 Mini niets anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wel als ie vastloopt zodra je iets anders doet dan bellen of smsen
Hier schijnt het zonnetje en geen wolk aan de lucht.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:37 schreef Salatrel het volgende:
de zon komt en gaat hier om de 2 minutenik zit te twijfelen of ik ergens een plekkie ga zoeken om te chillen
Ik voel je. Ik morgen de hele dag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Idd gisteren zo chill
nu werken tot fucking half fucking 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |