En dat had je zo gedacht hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Zij we weer even van je verlost.
Van harte welkom, dat weet je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
En dat had je zo gedacht heBluezz vind dat ik moet komen lunchen op de terugweg
Septemberquote:
P. wordt gevonden straks bij een whiskybrouwerijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert nog ff de SC door
Ik ga naar SchotlandIk ga naar Schotland
Ik ga naar Schotland
Zie bovenstaande postquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
En P. Zet je even die reis die je gaat doen hier neer?
En wij gaan meeeeeeeeeeeeeee Yeaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert nog ff de SC door
Ik ga naar SchotlandIk ga naar Schotland
Ik ga naar Schotland
Kan nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
P. wordt gevonden straks bij een whiskybrouwerij
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wij gaan meeeeeeeeeeeeeee Yeaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
They are waitin 4 U Peeeeeeee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heen en terugquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
En dat had je zo gedacht heBluezz vind dat ik moet komen lunchen op de terugweg
quote:
Op de heenweg ook?quote:
Hij ook:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
They are waitin 4 U Peeeeeeee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer iets nieuws ontdekt in de nieuwe lay out
Je kan een PI als standaard PI instellen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
O o o, wat heb ik NU weer gedaan
Ik heb ALLE users uitgezet, behalve mezelf. Nou, daar had ik echt behoefte aan
Je houdt het gewoon terecht bij de meest belangrijke user in je sc.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
wow, dat kan je voor iedereen doen!Nu zie ik alleen alle posts die golfer in deze sc heeft gemaakt!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:16 schreef golfer het volgende:
Je houdt het gewoon terecht bij de meest belangrijke user in je sc.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:22 schreef golfer het volgende:
Dat is wel handig als je iemand wil stalken, inderdaad, die functie.
Van jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Zou je het erg vinden als ik je ging stalken?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer komt die nieuwe layout voor de users?
10 jaar later en nog steeds zo onschuldig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef Isabeau het volgende:
En golfer, ik ken ze ook wel. Die ineens met info komen waarvan je denkt: verrek, dat heb ik ook ooit een keer op fok geplaatst ja, maar hoe weet jij dat nou nog??
Behalve Danny en al die andere rooien?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik verdenk 1 persoon van het hebben van een complete fok database
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:20 schreef golfer het volgende:
Behalve Danny en al die andere rooien?
Dan blijven er nog wel een stel over hoor.
Uiteraard noem ik geen namen nu, want je weet...alles is na te lezen en te zoeken en te gebruiken.
en nog iemand die nieuwsgierig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en als je dan toch bezig bent
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:09 schreef Isabeau het volgende:
De nacht is weer voorbij! Dat u het weet
[ afbeelding ]
altijd handig om te wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:09 schreef Isabeau het volgende:
De nacht is weer voorbij! Dat u het weet
[ afbeelding ]
Jaa hier is het ook ietsjes koelerquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
altijd handig om te weten
Hier is het even wat koeler. Om half 6 enorm onweer geweest, heeft behoorlijk wat warmte uit de lucht gehaald.
massage regelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa hier is het ook ietsjes koelerIk hoop dathet nog een beetje afkoelt
Ik krijg last van mn rug
(tis veels te warm in mn slaapkamer, dus slaap ik in mn andere kamer op de slaapbank
)
Daar ben je snel achter zegquote:
Succes hequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:52 schreef Sarabi het volgende:
Morning!
Nog even een paar uurtjes leren en dan het eerste tentamen
Yeah babyquote:
Ik kan je bij deze melden dat het enige dat je te vrezen hebt de angst zelf isquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah babyGroovy
Zin in
Ben alleen nog een beetje angstig voor het linksrijden
ja ik ook . ik laat de mr wel de eerste uren rijden en daarna ga ik het gewoon doen, neem aan dat t snel went.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah babyGroovy
Zin in
Ben alleen nog een beetje angstig voor het linksrijden
Grappig dat iedereen dat heeft. Ik had het ook voor onze eerste oversteek, binnen 5 minuten was ik het kwijt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik ookik laat de mr wel de eerste uren rijden en dan zal ik wel wat gewend zijn
Yup. Met een tussenstopje in Bloemendaal geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze melden dat het enige dat je te vrezen hebt de angst zelf is![]()
Maar serieus: het stelt echt helemaal niets voor, je went er ontzettend snel aan.
[quote]
Zei Bluezz gisteravond op de MSN ook ja
[quote]
Ga je met de boot vanuit Ijmuiden?
Verstandigquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik ookik laat de mr wel de eerste uren rijden en dan zal ik wel wat gewend zijn
zei de mr ook al, aangezien iedereen aan de andere kant rijdt weet je al snel niet beter. We zullen t zien. ik ben bob tegenwoordig natuurlijk dus ik zal sowieso genoeg rijden daar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen dat heeft. Ik had het ook voor onze eerste oversteek, binnen 5 minuten was ik het kwijt.
Dom juist, gewoon direct zelf rijden, heb je geen tijd om je er druk over te maken en is het zo overquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Met een tussenstopje in Bloemendaal geloof ik
[..]
VerstandigAlleen die luxe heb ik niet
Hoewel....Bluezz wilde ook mee
Weet je: als je de boot of trein afrijdt staat overal knipperend in de vangrail dat je links moet rijden, en dat stukje is het meestal nog wat drukker dus rij je zo mee in de stroom. Als je eenmaal op de echte Schotse wegen zit is het heerlijk relaxed rijden, mensen zijn er ook niet zo opgefokt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zei de mr ook al, aangezien iedereen aan de andere kant rijdt weet je al snel niet beter. We zullen t zien. ik ben bob tegenwoordig natuurlijk dus ik zal sowieso genoeg rijden daar.
zoiets had ik mij ook al bedacht, dat het vanzelf gaat aangezien iedereen het doet (als t goed isquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet je: als je de boot of trein afrijdt staat overal knipperend in de vangrail dat je links moet rijden, en dat stukje is het meestal nog wat drukker dus rij je zo mee in de stroom. Als je eenmaal op de echte Schotse wegen zit is het heerlijk relaxed rijden, mensen zijn er ook niet zo opgefokt.
oh viespeuk,zit je je seksleven te delen met vreemden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
PM verstuurd naar Z en Cyber. D_H, je inbox zit vol. en DE; het gaat over sex en ik heb gelezen dat je dat niet op fora wilt weten, dus vandaar niet naar jou gestuurd
nou hopelijk alleen ene oor erin, andere oor eruitquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh viespeuk,zit je je seksleven te delen met vreemden?wie weet waar die pm-etjes voor bewaard worden
oh ik bedoelde het idee van Laydina; dat ik het net zo goed hier kon zettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
ene oor in andere eruit, mmm werkt dat zo denk je?
ben bang van niet eigenlijk...quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
ene oor in andere eruit, mmm werkt dat zo denk je?
De inheemse bevolking heeft er ook moeite mee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets had ik mij ook al bedacht, dat het vanzelf gaat aangezien iedereen het doet (als t goed is)
oversteken is idd raar als je rechts rijden gewend bent. Op malta rijden ze ook links en daar lagen toch geregeld toeristen zowat onder auto' s. (ik dus ook) moeilijk om jezelf voor een vakantie aan te leren dat je andersom moet kijken voor t oversteken.
Nee joh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben bang van niet eigenlijk...
als het maar voor eigen info is en mensen weten waar PM voor is.
en verder kunnen ze toch geen rel schoppen met die info(hoop ik)
Nog niet, ze wachten tot ze een optimaal resultaat kunnen behalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:24 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee joh.
Of je moet het verschrikkelijk vinden om ermee geconfronteerd te worden.
Maar ik heb wel meer verteld op fok en hoor het nooit terug
schapen zijn net duiven, lopen relaxed op de weg, kijken je suf aan en als ze dan eindelijk bewegen kuieren ze nog even rustig het grootste deel van de weg over zodat je nog langer er staat. Iig , zo werkt het met Noorse schapenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De inheemse bevolking heeft er ook moeite mee hoor![]()
[ afbeelding ]
P, wij zijn ook in het lanark Hotel geweest! Heul mooi!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SeptemberEn voor mijn eerste schotland-ervaring in mijn uppie heb ik dit geboekt: http://www.buroscanbrit.n(...)g-kilts--whisky.html
Het zal ongetwijfeld goedkoper te vinden zijn allemaal, maar het zag er tof uit en ook nog eens goed aan te rijden in mijn upppie.
Dan wens ik ze veel succesquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog niet, ze wachten tot ze een optimaal resultaat kunnen behalen
Schotland ook. Mooiste vond ik schapen die uberrelaxed langs de kant van de weg lagen te pitten met hun hoofd op het asfaltquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
schapen zijn net duiven, lopen relaxed op de weg, kijken je suf aan en als ze dan eindelijk bewegen kuieren ze nog even rustig het grootste deel van de weg over zodat je nog langer er staat. Iig , zo werkt het met Noorse schapen
Noorse schapen doen dat ook idd, echt heel grappig. kom je een bocht om liggen er schapen te pitten half op de wegquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Schotland ook. Mooiste vond ik schapen die uberrelaxed langs de kant van de weg lagen te pitten met hun hoofd op het asfalt
Ik heb er op verlaten wegen ook nog nooit een probleem mee gehad moet ik zeggen, het voelt zo snel normaal om links te rijden. Alleen de eerste paar rontondes zijn even wennen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef z80 het volgende:
links rijden als het druk is gaat vanzelf.
erger is het als je op een verlate weg rijd.
Ja?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
P, wij zijn ook in het lanark Hotel geweest! Heul mooi!
leegquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
PM verstuurd naar Z en Cyber. D_H, je inbox zit vol. en DE; het gaat over sex en ik heb gelezen dat je dat niet op fora wilt weten, dus vandaar niet naar jou gestuurd
oh wanneer wel dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:39 schreef borisz het volgende:
MOgge
Zal afkicken worden vandaag. Geen voetbal.
Dankjewelquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
succes mensen met de tentamens!
ik moet volgende week
nog iets meer dan 3 wekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef FutureFairytale het volgende:
succes met de laatste loodjes LieLie
zomervakantie.. mis ik echt
Nou het durpje zelf waarin je logeert is al heel bijzonder en je kan er ook heel mooi omheen wandelen. Heel intrigerend is de waterkrachtcentrale op de berg bij Lanark. Volg de mysterieuze grote pijpen die je plots in het bos ziet liggen en je komt op een heel eerie plekje met sluizen en een automatisch, piepend en krakend filtersysteem.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja?Cool
Goeie tips voor de omgeving toevallig? Ik ga vandaag of vrijdag even kijken voor een reisgids
Mijn FAVO supermarktquote:
Toeslag voor spoedwerk berekenenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een beetje boos om een klant, die zeurt altijd op een stomme toon. dat zn klanten boos worden als wij niet morgen leveren. ik zeg; ja iedereen wil eerder maar we kunnen niet meer doen dan hard werken. "ja maar dan worden mijn klanten boos en word ik niet lekker. dan krijg ik het aan mn hart bla bla. je hebt tot nu toe alles voor me geregeld dus dit lukt je ook wel".
heeft zo'n gemeen ondertoontje van; 'dat doe je wel voor ons'.
Ahh zeg dat danquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn FAVO supermarkthttp://www.kamera-express.nl
Je hebt er echt veel zin in he Dude?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef Duderella het volgende:
Ik heb een foto van mijn ene Franse draak. Wat een leuk gek kind!![]()
Volgens mij wordt het heel gezellig.
Nou, ik moet zeggen dat het wel heel goed voelt om eens iets te doen wat niet direct poen of andere materiële voordelen oplevert.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je hebt er echt veel zin in he Dude?
ik meer van een server die niet mee wil werken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Soms word je best moe van werkenEn dan met name van al het gezeur rondom werken
stop eens met zeuren dan.. hier word ik moe vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
Soms word je best moe van werkenEn dan met name van al het gezeur rondom werken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
stop eens met zeuren dan.. hier word ik moe van
Als je moe bent moet je naar bed gaanquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:04 schreef Laydina het volgende:
[..]
stop eens met zeuren dan.. hier word ik moe van
Met dergelijke smilies denk ik niet dat ik veel rust krijg danquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Als je moe bent moet je naar bed gaan![]()
het is niet warm, maar wel zelfgebakken met roomboterdeegquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kom maar brengen
warm apple pie![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het is niet warm, maar wel zelfgebakken met roomboterdeeg
de aanvoerder zou nog een boekje open doen over alles wat er is gebeurd.. ben benieuwdquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef borisz het volgende:
Raymond Domenech wordt dus nu verhoord over het falen van Frankrijk op het WK.
Ik zie het al voor me. Bert van Marwijk die vragen krijgt van Rouvoet en Cohen.
Heb je ook nog aanraders voor schoudertassen? Ik wil zaterdag camera+tas gaan kopen. Is er een groot kwaliteitsverschil of is het vooral een kwestie van het vinden van een leuke hippe crumpler?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
CoolThnx dude
Ik ga zeker even kijken
En om 12:00 uur maar even naar mijn favo supermarktEens kijken of we nog een goeie fotoschoudertas kunnen vinden voor morgen
Hangt er echt helemaal van af wat je er mee wilt. Je hebt ze tegenwoordig echt in alle soorten en maten. Wij hebben twee rugtassen, een grote en een kleine schoudertas. Als je alleen je camera er veilig in op wilt bergen heb je weinig nodig, maar als je aan de wandel wilt en toch wat meer wil meenemen dan alleen je camera (om twe voorkomen dat je met 2 of meer tassen loopt te sjouwen) zou ik voor iets groter, goed draagbaar en waterdicht gaan. Dan dus even checken of er een zo'n "regenovertrek" aan de tas zit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je ook nog aanraders voor schoudertassen? Ik wil zaterdag camera+tas gaan kopen. Is er een groot kwaliteitsverschil of is het vooral een kwestie van het vinden van een leuke hippe crumpler?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
net even uitgefriemeld hoe ik op mijn camera panoramafoto's maak, wel handig in schotland denk ik.
na een tijdje welquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Met dergelijke smilies denk ik niet dat ik veel rust krijg dan
Ik denk nu dat ik liever een schoudertas heb - maar dan wel eentje waar je belangrijke papieren en je waterflesje ook inkunnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hangt er echt helemaal van af wat je er mee wilt. Je hebt ze tegenwoordig echt in alle soorten en maten. Wij hebben twee rugtassen, een grote en een kleine schoudertas. Als je alleen je camera er veilig in op wilt bergen heb je weinig nodig, maar als je aan de wandel wilt en toch wat meer wil meenemen dan alleen je camera (om twe voorkomen dat je met 2 of meer tassen loopt te sjouwen) zou ik voor iets groter, goed draagbaar en waterdicht gaan. Dan dus even checken of er een zo'n "regenovertrek" aan de tas zit.
Wij hebben de "wandeltassen" van Lowepro, met name de rugtassen (slingshot 100 en 200) bevallen me erg goed, zijn we echt bedoeld voor spiegelreflex, met een copact heb je zo'n enorm ding niet nodig).
dat vergeet ik echt te vaakquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:09 schreef LieLie het volgende:
Ik moet de baterijen van de camera nog eens gaan opladen voor we weggaan! Niet vergeten
En het geheugenkaartje leeghalen, staan nog foto's van de vakantie van twee jaar geleden op.
Crumplerstore Den Haagquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je ook nog aanraders voor schoudertassen? Ik wil zaterdag camera+tas gaan kopen. Is er een groot kwaliteitsverschil of is het vooral een kwestie van het vinden van een leuke hippe crumpler?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
By the way: ik lees dat het vrijdag 35!!!!!! graden kan worden in Nederland![]()
en ik moet die avond naar een bruiloft, arm stel!
is goed voor de verbranding en opbouw van de spieren. en het wegnemen van je zorgen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
En zeker eerst veel inspanning leveren.. dacht het niet
heb mijn camera gekocht van mijn verjaardagsgeld alleen toen ik hem kreeg ging ik vrijwel meteen t ziekenhuis in en dus is uitvogelen hoe alles werkt op de lange baan geschovenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
echt wel
heb nu nog dagelijks spijt dat ik de panorama opties in photoshop niet heb uitgevogeld voor we vertrokken.
Zorgen heb ik niet echtquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is goed voor de verbranding en opbouw van de spieren. en het wegnemen van je zorgen.
:w lekker t zonnetje inquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga boodschappies doen voor mijn collega's
rokjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
Wat een luxe zeg, vijf weken non-stop zomerweerTot 14 juli blijft het volgens het knmi in nederland mooi zomerweer, en dan gaan we op vakantie voor drie weken
Wat voor camera heb je, DE?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb mijn camera gekocht van mijn verjaardagsgeld alleen toen ik hem kreeg ging ik vrijwel meteen t ziekenhuis in en dus is uitvogelen hoe alles werkt op de lange baan geschovenmaar ja, nu gaan we volgende week al dus t was echt even nodig om te weten hoe en wat
Als je er niet enorm mee door de natuur gaat wandelen is dat ook een goede optie denk ik. Als we gewoon een dagje stad lopen heb ik ook liever de schoudertas mee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk nu dat ik liever een schoudertas heb - maar dan wel eentje waar je belangrijke papieren en je waterflesje ook inkunnen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
Wat een luxe zeg, vijf weken non-stop zomerweerTot 14 juli blijft het volgens het knmi in nederland mooi zomerweer, en dan gaan we op vakantie voor drie weken
een kleintje, canon ixus 95 is. doet precies wat ik nodig heb en maakt hele scherpe foto's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je, DE?
Oef. Eens bedenken wat we vanavond gaan eten - ik denk rauwe groentjes met tzatziki ofzo, ik heb zooo weinig trek met dit weer!
Nee, nouja, dat zijn uitschieters natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar van 35 graden op vrijdag as. word ik echt niet blij.
Probleem is altijd dat het altijd direct zo onbenullig wordt als het hier wat langer mooi weer is. Dit soort temperaturen vind ik echt vreselijk, zie ik gewoon tegenop.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, nouja, dat zijn uitschieters natuurlijk
toch lijkt het tegenwoordig minder benauwd en vochtig warm als vroeger? tenminste dat idee heb ik eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Probleem is altijd dat het altijd direct zo onbenullig wordt als het hier wat langer mooi weer is. Dit soort temperaturen vind ik echt vreselijk, zie ik gewoon tegenop.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, goeie. Want ik ga toch naar Den Haag voor die camera.
slaap je alleen maar beter van.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
En zeker eerst veel inspanning leveren.. dacht het niet
de vrijdag heb ik geen moeite mee. zit dan in een gebouw met airco.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar van 35 graden op vrijdag as. word ik echt niet blij.
Ja, het blijft niet gewoon constant lekker. Het wordt steeds extremer, en dan zakt de heleboel weer in elkaar en krijgen we regen en 15 gradenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Probleem is altijd dat het altijd direct zo onbenullig wordt als het hier wat langer mooi weer is. Dit soort temperaturen vind ik echt vreselijk, zie ik gewoon tegenop.
volgens mij veel mensenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:28 schreef LieLie het volgende:
Ik kon trouwens in Italië veel beter tegen hoge temperaturen als hier.
Is ook zo, aan de cote d'azur vond ik ruim 30 graden wel lekker.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:28 schreef LieLie het volgende:
Ik kon trouwens in Italië veel beter tegen hoge temperaturen als hier.
En duuuuuuuuuuur die drankjes op de bootquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:08 schreef TAV74 het volgende:
Dom juist, gewoon direct zelf rijden, heb je geen tijd om je er druk over te maken en is het zo over![]()
En leuk die boot, wel even Whisky gaan drinken bij de zanger/gitarist voor het ultieme cheesy avontuur
Ja hoor je inderdaad best veelquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
volgens mij veel mensenOp sicilie en bijv in Tunesie en portugal kon ik ook veel beter ertegen dan hier maar daar is t ook drogere warmte.
was naar noorwegen ook idd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En duuuuuuuuuuur die drankjes op de boot
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En duuuuuuuuuuur die drankjes op de boot
't Is natuurlijk wat makkelijker pakken dan. En ik loop toch vaker door steden dan dat ik enorme hikes maakquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als je er niet enorm mee door de natuur gaat wandelen is dat ook een goede optie denk ik. Als we gewoon een dagje stad lopen heb ik ook liever de schoudertas mee.
Maakt weinig uit. Die slingshots hebben maar 1 band die over je schouder gaat zodat je hem snel "voor je buik kunt draaien", dan kun je er direct bij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is natuurlijk wat makkelijker pakken dan. En ik loop toch vaker door steden dan dat ik enorme hikes maak![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:31 schreef TAV74 het volgende:
Schotland ook. Mooiste vond ik schapen die uberrelaxed langs de kant van de weg lagen te pitten met hun hoofd op het asfalt
Je gaat al bijnaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
net even uitgefriemeld hoe ik op mijn camera panoramafoto's maak, wel handig in schotland denk ik.
Scandinavië staat hoog op golfers lijstquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef DarkElf het volgende:
tis dat t schotland is maar t tafereeltje is precies wat wij tegenkwamen in noorwegen.
ook zo een schitterend land trouwens
wij vonden Noorwegen echt geweldigquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scandinavië staat hoog op golfers lijst
Idem bij onsquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scandinavië staat hoog op golfers lijst
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:12 schreef Duderella het volgende:
Ik heb een foto van mijn ene Franse draak. Wat een leuk gek kind!![]()
Volgens mij wordt het heel gezellig.
Met de camper naar de poolcirkel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idem bij onsDie laten we nog even op de lijst staan omdat dat hoogstwaarschijnlijk een wat duurdere trip wordt. Willen dan een camper huren en daarmee rondrijden.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Over een week toch, DE? Scandinavie lijkt mij ook gaafHoewel je daar maar het schijnt erg veel last hebt van muggen? Ik word er nu al gek van. En mooi dat ze Meneer nooit te grazen nemen
/krentenbol.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met de camper naar de poolcirkel?Memories - dat deed mijn pubervriendje met zijn ouders en toen schreef hij mij vreselijk saaie brieven onderweg
Nope, dat is een campingquote:
Goeie neus danquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:50 schreef TAV74 het volgende:
Nope, dat is een campingAl zou je het inderdaad niet zeggen, maar we hebben wel een neus voor campings die mooi liggen meestal.
Nog geen concrete plannen. (gezondheid/geld)quote:
ja, en dit was ondanks de geweldige ligging onze minst favoriete stek tijdens die vakantie, de ander campings waren leuker. En die lagen ook niet beroerd.quote:
Kunnen ze je dat verplichtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef Laydina het volgende:
@dutchman.. ik ga ook niet op vakantie hoor.
Maar hoorde wel weer dat ik VERPLICHT! 2 weken aaneengesloten verlof moet opnemen.![]()
dat wil ik helemaal niet!!!
![]()
Een leuke lastminute boeken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
jahen ik heb geen flauw idee wat ik in die tijd zou moeten doen
Ik heb wel een flatboy maar die moet gewoon werken. En ik denk niet eens dat ik daar zin in zou hebben /zou trekken .. 2 weken fulltimequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
Een Toyboy zoeken en 2 weken je tent niet uitkomen.
Seks in een tent is echt niet zo heel relaxt hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
Een Toyboy zoeken en 2 weken je tent niet uitkomen.
Je kan ook alleen op vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Zou niet weten waarheen, heb weinig geld en niemand om mee te gaan volgens mij.
Nou weet je, ik was inderdaad van plan om naar Konijnenberg te gaan, maar dan die in Den Haag - omdat er nogal een fors prijsverschil is tussen Belgie en NL. Maar Meneers collega had me die winkel inderdaad aangeraden omdat de service/informatievoorziening goed isquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
@CF: je kan het beste gewoon eens naar een grote camerazaak gaan. Jij woont in Belgie he? Misschien is Konijnenberg Belgie iets voor je?
http://www.fotokonijnenberg.nl/news.php?news_type=profiel_belgie
mocht je zin hebben in een weekje Londen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef Laydina het volgende:
In mijn eentje op vakantie zie ik echt niet zitten. Dan zit ik wss alleen maar op een hotelkamertje en zou het eng vinden. Na mijn 15e ben ik eig nooit meer op vakntie geweest behalve 3 jaar terug met een groepje 1 week naar Denemarken.
Dus het hele vakantiegebeuren/idee/ zin in heb ik niet echt onder de knie
Hmm, dan is dat niet zo'n goed idee denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef Laydina het volgende:
In mijn eentje op vakantie zie ik echt niet zitten. Dan zit ik wss alleen maar op een hotelkamertje en zou het eng vinden. Na mijn 15e ben ik eig nooit meer op vakntie geweest behalve 3 jaar terug met een groepje 1 week naar Denemarken.
Heee....ik wil niet eens met je op vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:22 schreef Laydina het volgende:
lief aangeboden van je Z en P, maar vakanties doe ik enkel met mensen waarvan ik weet dat een week lang (bv) goed gaat komen. Ik erger me nogal snel aan mensen
ik moet ook alleen. zullen we samen gaan? of erger je je aan mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:22 schreef Laydina het volgende:
lief aangeboden van je Z en P, maar vakanties doe ik enkel met mensen waarvan ik weet dat een week lang (bv) goed gaat komen. Ik erger me nogal snel aan mensen
Ik vind heel weinig dingen leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmm, dan is dat niet zo'n goed idee denk ikMaar kun je niet iets van een leuke cursus gaan doen dan? Hier in de buurt hebben ze bijvoorbeeld tai chi voor beginners; elke ochtend een paar uur. Of pottenbakken, of thais koken, of insecten kijken.... Het moet toch mogelijk zijn om die twee weken een beetje leuk door te brengen en niet thuis tegen je zin te verlummelen?
Sexquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Laydina het volgende:
...maar heb nog niks kunnen bedenken dat ik leuk genoeg zal vinden en mij genoeg interesseert.
Dat weet ik nog niet schatquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet ook alleen. zullen we samen gaan? of erger je je aan mij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef PdeHoog het volgende:
Heee....ik wil niet eens met je op vakantieIk stelde alleen voor om je een dagje gezelschap te komen houden
ik heb hetzelfde als jij![]()
meer openstaan voor dingen en dan zullen veel dingen je meevallenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind heel weinig dingen leukDat is echt verschrikkelijk. Ben al jaren opzoek naar een hobby, maar heb nog niks kunnen bedenken dat ik leuk genoeg zal vinden en mij genoeg interesseert.
Maar wat wil je dan? Twee weken uitslapen, TV-series kijken en fok!ken?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik vind heel weinig dingen leukDat is echt verschrikkelijk. Ben al jaren opzoek naar een hobby, maar heb nog niks kunnen bedenken dat ik leuk genoeg zal vinden en mij genoeg interesseert.
okquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet schat![]()
Maar die kans is groot, want dat doe ik eigenlijk bij iedereen. Zelfs bij m'n beste vrienden.
Klinkt als een leuke tijdsbestedingquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Twee weken uitslapen, TV-series kijken en fok!ken?
wat een aardige jongenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef Bluezz het volgende:
De belastingdienssoap is weer in volle werking : zij willen van de Jellinek alle bedragen met het reknr waarvandaan gestort is en de data van de zorgtoeslag die dus eigenlijk voor mij bestemd was maar ik niet wil ontvangen.
Via mij.
Dus weer gebeld met die hele aardige jongen op de admin. van de Jellinek, die ook steeds zegt "blijf boos he" en roept ook af en toe "ombudsman".
Ik heb gewoon de neiging om als alles blijvend en goed geregeld is een taartje te laten bezorgen op zijn werk
Echt niet! Was de beste plek die erbij zat! Met zicht op een zeehond vanuit de tent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
@ Tav, die op skye is idd wat minder!
Tongzoenenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik bedoel om te zien, voor onsquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:35 schreef TAV74 het volgende:
Echt niet! Was de beste plek die erbij zat! Met zicht op een zeehond vanuit de tent.
En af en toe gewoon lekker een boek lezen. Ja, dat klinkt wel als twee fijne wekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef DarkElf het volgende:
lekker veel sporten, winkelen, vrienden bezoeken, leren koken, workshops volgen...
Willen is een tweede, maar dat is altijd de praktijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan? Twee weken uitslapen, TV-series kijken en fok!ken?
Het ligt zelden echt aan de andere persoon hoor. Die kunnen er niks aan doen en is hun eigen. Ik ben gewoon zelf irritant dat ik me aan kleine dingen kan irriteren en daar m'n humeur van af laat hangen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
ok![]()
ik vind het heel erg als iemand zich aan mij ergert, dus doe dan maar niet anders voel ik me zo stom![]()
ik zal je een link pm'en waar je heel goedkoop last minute wegkunt. wel op basis van 2 personen maar dat is nog goedkoper als je voor 2 betaalt dan bij het reisbureau voor alleen jezelf
yepquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En af en toe gewoon lekker een boek lezen. Ja, dat klinkt wel als twee fijne weken
Snap je wel, komt door het hek (omdat de schapen anders over de camping zouden lopen) en doordat we niet direct aan het water staan daar. Maar damn, wat was dat een fijne plek, voelde me daar echt zo ontzetten thuisquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bedoel om te zien, voor ons
Poes zeurt om een zakje voer, en dat is op. Knabbels in haar bakje wil ze niet.
Ik heb het nou al een paar keer uitgelegd aan haar, maar ze blijf zeuren![]()
Ik zie een carrièreswitch voor Xena bij de belastingdienst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik bedoel om te zien, voor ons
Poes zeurt om een zakje voer, en dat is op. Knabbels in haar bakje wil ze niet.
Ik heb het nou al een paar keer uitgelegd aan haar, maar ze blijf zeuren![]()
doe mij ook even het linkje.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok![]()
ik vind het heel erg als iemand zich aan mij ergert, dus doe dan maar niet anders voel ik me zo stom![]()
ik zal je een link pm'en waar je heel goedkoop last minute wegkunt. wel op basis van 2 personen maar dat is nog goedkoper als je voor 2 betaalt dan bij het reisbureau voor alleen jezelf
Ben er geen fan van, maar als ik niet alleen ga kom ik nergensquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ook fan van alleen op vakantie gaan. Vorig jaar zomer wilde ik alleen naar Berlijn, last minute iemand meegegaan die ik pas 1x eerder ontmoet had, twee dagen leuk, een dag vervelend, wel een geinige ervaring zo.
Nu dus alleen naar Praag. Heerlijk, die rust.
En een keer lekker gaan zeilen met wat vriendenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
yep
oude foto's eindelijk eens gaan inplakken is ook een goeie als je tijd over hebt
Dan in bed of het bosquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Seks in een tent is echt niet zo heel relaxt hoor
binnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:42 schreef z80 het volgende:
[..]
doe mij ook even het linkje.
heb eigenlijk wel zin om deze zomer er even een paar dagen gewoon tussenuit te gaan.
al dan niet alleen.
de mijne ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan in bed of het bos
Lunch was weer lekker
groot gelijk dat je alleen gaat, zo kom je nog eens ergens iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben er geen fan van, maar als ik niet alleen ga kom ik nergens
BTW: mijn grote inspiratiebron op het gebied van bruidsfotografie: http://jeffascough.typepad.com Vind het zo tof wat deze gast doet![]()
Nicequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben er geen fan van, maar als ik niet alleen ga kom ik nergens
BTW: mijn grote inspiratiebron op het gebied van bruidsfotografie: http://jeffascough.typepad.com Vind het zo tof wat deze gast doet![]()
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wauw, superfoto's P. Ik vind portretforografie mooi, maar eigenlijk vind ik mensenfotografie leuk. In één plaatje vangen wat iedereen denkt en voelt, echt super. In het echte leven heb je niet onbeperkt tijd om een bepaald moment te observeren, omdat alles natuurlijk gewoon in beweging is en doorgaat.
In een foto heb je wel eindeloos de tijd om juist dat moment in je op te nemen en aan te voelen wat alle mensen in de foto denken.
Jouw foto's heb je niet per ongeluk ergens onlne staan of wel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NiceZijn stijl lijkt wel wat op die van onze bruidsfotograaf!
Wat was het linkje ook alweer van jullie bruidsfoto's, staan die nog online?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
NiceZijn stijl lijkt wel wat op die van onze bruidsfotograaf! Die foto met het omaatje is echt zo
Ik PM je even!quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jouw foto's heb je niet per ongeluk ergens onlne staan of wel?Ik zoek inspiratie zeg maar
Ik had een frisse salade met daarbij gegrild kalfsvleesquote:
ik frisse salade met biefstukquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik had een frisse salade met daarbij gegrild kalfsvlees
en wat in de schil gekookte aardappelen
tijdje terug was ik op vakantie met zon 50 personen... en zelfs daar ga je je na een week aan ergerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:28 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet schat![]()
Maar die kans is groot, want dat doe ik eigenlijk bij iedereen. Zelfs bij m'n beste vrienden.
[..]ik ben niet alleen.
Ach ik zie wel hoe ik het ga doen. Komt tegen die tijd dan wel.
zit al weken in me eentje op een hotelkamerquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:16 schreef Laydina het volgende:
borisz-invincible-financieen.nl ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef borisz het volgende:
Ik zit te overwegen om een eigen maildomein te nemen. Staat toch wel goed en de kosten zijn het niet.
Het wordt de eerste keer sinds 4 jaar voor mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:54 schreef Stereotomy het volgende:
P, schiet jij eigenlijk in zulke momenten losse plaatjes of ga je vaker voor een korte burst?
pics op google zien er relaxed uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk dat ik in oktober nog een weekje hurghada wil doen. dan is het nog mooi weer, prachtig hotel met dito zwembad, strand en waterpark... en dat hotel ken ik al dus alleen voelt toch wat vertrouwder dan helemaal ergens anders
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef Aure het volgende:
ik verveeeel me. En ik heb vandaag ook niet zo'n zin in t park.
ECht? Ik vind dat altijd een beetje mal hoor. Krijg je van die voornaam@voornaamachternaam.nl mailadressen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:10 schreef borisz het volgende:
Ik zit te overwegen om een eigen maildomein te nemen. Staat toch wel goed en de kosten zijn het niet.
Ik heb geen cam! Had er wel eentje besteld, maar dies kwijt geraakt in de post en nu niet meer leverbaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ga lekker op het balkon hangen
Of pak een cam en ga buiten een beetje fotograferen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
pics op google zien er relaxed uit
Of @gmail dan zo goed staatquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ECht? Ik vind dat altijd een beetje mal hoor. Krijg je van die voornaam@voornaamachternaam.nl mailadressen...
Dan is het juist de grootte van de groep waar je je aan ergertquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tijdje terug was ik op vakantie met zon 50 personen... en zelfs daar ga je je na een week aan ergeren
* flying-dutchman just needs his own private space zo nu en dan
Vreetzakjequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik frisse salade met biefstuk
en pasta
je werkmail is niet altijd handig om te gebruikenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je geen bedrijfsnaam waarvoor je werkt?
Ik heb dat met een groep van 10-12 ook al hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan is het juist de grootte van de groep waar je je aan ergert
Ik heb een grappig emailadres voor de nieuwsbrieven, prijsvragen andere grappen en grollen. Serieus gmail adres voor zakelijke dingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
je werkmail is niet altijd handig om te gebruiken
Overigens is @gmail.com in de meeste gevallen correct genoeg, borisz. Zolang je maar gewoon voornaamachternaam@gmail.com hebt en niet dikkeluldriebier@gmail.com
had je eerder moeten zeggen. had je mijn DSLR kunnen lenen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb geen cam! Had er wel eentje besteld, maar dies kwijt geraakt in de post en nu niet meer leverbaarDus nu wacht ik maar weer een goede aanbieding af ofzo, t heeft geen haast
ahhh ukkie. niet huilen. komt wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben ik benieuwd naar de grappigequote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een grappig emailadres voor de nieuwsbrieven, prijsvragen andere grappen en grollen. Serieus gmail adres voor zakelijke dingen.
ik geloof dat ik in mijn windows mail iets van 5 6 accounts heb draaienquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een grappig emailadres voor de nieuwsbrieven, prijsvragen andere grappen en grollen. Serieus gmail adres voor zakelijke dingen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ahhh ukkie. niet huilen. komt wel goed.ik groei niet meer in de lengte helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |