En dat had je zo gedacht hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Zij we weer even van je verlost.
Van harte welkom, dat weet je.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
En dat had je zo gedacht heBluezz vind dat ik moet komen lunchen op de terugweg
Septemberquote:
P. wordt gevonden straks bij een whiskybrouwerijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert nog ff de SC door
Ik ga naar SchotlandIk ga naar Schotland
Ik ga naar Schotland
Zie bovenstaande postquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef golfer het volgende:
En P. Zet je even die reis die je gaat doen hier neer?
En wij gaan meeeeeeeeeeeeeee Yeaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog stuitert nog ff de SC door
Ik ga naar SchotlandIk ga naar Schotland
Ik ga naar Schotland
Kan nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
P. wordt gevonden straks bij een whiskybrouwerij
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wij gaan meeeeeeeeeeeeeee Yeaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
They are waitin 4 U Peeeeeeee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heen en terugquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef PdeHoog het volgende:
En dat had je zo gedacht heBluezz vind dat ik moet komen lunchen op de terugweg
quote:
Op de heenweg ook?quote:
Hij ook:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
They are waitin 4 U Peeeeeeee![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb weer iets nieuws ontdekt in de nieuwe lay out
Je kan een PI als standaard PI instellen
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
O o o, wat heb ik NU weer gedaan
Ik heb ALLE users uitgezet, behalve mezelf. Nou, daar had ik echt behoefte aan
Je houdt het gewoon terecht bij de meest belangrijke user in je sc.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
wow, dat kan je voor iedereen doen!Nu zie ik alleen alle posts die golfer in deze sc heeft gemaakt!
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:16 schreef golfer het volgende:
Je houdt het gewoon terecht bij de meest belangrijke user in je sc.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:22 schreef golfer het volgende:
Dat is wel handig als je iemand wil stalken, inderdaad, die functie.
Van jouquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:25 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja zeg! Zou je het erg vinden als ik je ging stalken?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Wanneer komt die nieuwe layout voor de users?
10 jaar later en nog steeds zo onschuldig.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef Isabeau het volgende:
En golfer, ik ken ze ook wel. Die ineens met info komen waarvan je denkt: verrek, dat heb ik ook ooit een keer op fok geplaatst ja, maar hoe weet jij dat nou nog??
Behalve Danny en al die andere rooien?quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik verdenk 1 persoon van het hebben van een complete fok database
quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:20 schreef golfer het volgende:
Behalve Danny en al die andere rooien?
Dan blijven er nog wel een stel over hoor.
Uiteraard noem ik geen namen nu, want je weet...alles is na te lezen en te zoeken en te gebruiken.
en nog iemand die nieuwsgierig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:55 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en als je dan toch bezig bent
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:09 schreef Isabeau het volgende:
De nacht is weer voorbij! Dat u het weet
[ afbeelding ]
altijd handig om te wetenquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:09 schreef Isabeau het volgende:
De nacht is weer voorbij! Dat u het weet
[ afbeelding ]
Jaa hier is het ook ietsjes koelerquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
altijd handig om te weten
Hier is het even wat koeler. Om half 6 enorm onweer geweest, heeft behoorlijk wat warmte uit de lucht gehaald.
massage regelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa hier is het ook ietsjes koelerIk hoop dathet nog een beetje afkoelt
Ik krijg last van mn rug
(tis veels te warm in mn slaapkamer, dus slaap ik in mn andere kamer op de slaapbank
)
Daar ben je snel achter zegquote:
Succes hequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:52 schreef Sarabi het volgende:
Morning!
Nog even een paar uurtjes leren en dan het eerste tentamen
Yeah babyquote:
Ik kan je bij deze melden dat het enige dat je te vrezen hebt de angst zelf isquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah babyGroovy
Zin in
Ben alleen nog een beetje angstig voor het linksrijden
ja ik ook . ik laat de mr wel de eerste uren rijden en daarna ga ik het gewoon doen, neem aan dat t snel went.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah babyGroovy
Zin in
Ben alleen nog een beetje angstig voor het linksrijden
Grappig dat iedereen dat heeft. Ik had het ook voor onze eerste oversteek, binnen 5 minuten was ik het kwijt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik ookik laat de mr wel de eerste uren rijden en dan zal ik wel wat gewend zijn
Yup. Met een tussenstopje in Bloemendaal geloof ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik kan je bij deze melden dat het enige dat je te vrezen hebt de angst zelf is![]()
Maar serieus: het stelt echt helemaal niets voor, je went er ontzettend snel aan.
[quote]
Zei Bluezz gisteravond op de MSN ook ja
[quote]
Ga je met de boot vanuit Ijmuiden?
Verstandigquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja ik ookik laat de mr wel de eerste uren rijden en dan zal ik wel wat gewend zijn
zei de mr ook al, aangezien iedereen aan de andere kant rijdt weet je al snel niet beter. We zullen t zien. ik ben bob tegenwoordig natuurlijk dus ik zal sowieso genoeg rijden daar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Grappig dat iedereen dat heeft. Ik had het ook voor onze eerste oversteek, binnen 5 minuten was ik het kwijt.
Dom juist, gewoon direct zelf rijden, heb je geen tijd om je er druk over te maken en is het zo overquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Met een tussenstopje in Bloemendaal geloof ik
[..]
VerstandigAlleen die luxe heb ik niet
Hoewel....Bluezz wilde ook mee
Weet je: als je de boot of trein afrijdt staat overal knipperend in de vangrail dat je links moet rijden, en dat stukje is het meestal nog wat drukker dus rij je zo mee in de stroom. Als je eenmaal op de echte Schotse wegen zit is het heerlijk relaxed rijden, mensen zijn er ook niet zo opgefokt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zei de mr ook al, aangezien iedereen aan de andere kant rijdt weet je al snel niet beter. We zullen t zien. ik ben bob tegenwoordig natuurlijk dus ik zal sowieso genoeg rijden daar.
zoiets had ik mij ook al bedacht, dat het vanzelf gaat aangezien iedereen het doet (als t goed isquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Weet je: als je de boot of trein afrijdt staat overal knipperend in de vangrail dat je links moet rijden, en dat stukje is het meestal nog wat drukker dus rij je zo mee in de stroom. Als je eenmaal op de echte Schotse wegen zit is het heerlijk relaxed rijden, mensen zijn er ook niet zo opgefokt.
oh viespeuk,zit je je seksleven te delen met vreemden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:13 schreef FutureFairytale het volgende:
PM verstuurd naar Z en Cyber. D_H, je inbox zit vol. en DE; het gaat over sex en ik heb gelezen dat je dat niet op fora wilt weten, dus vandaar niet naar jou gestuurd
nou hopelijk alleen ene oor erin, andere oor eruitquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh viespeuk,zit je je seksleven te delen met vreemden?wie weet waar die pm-etjes voor bewaard worden
oh ik bedoelde het idee van Laydina; dat ik het net zo goed hier kon zettenquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
ene oor in andere eruit, mmm werkt dat zo denk je?
ben bang van niet eigenlijk...quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:16 schreef DarkElf het volgende:
ene oor in andere eruit, mmm werkt dat zo denk je?
De inheemse bevolking heeft er ook moeite mee hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoiets had ik mij ook al bedacht, dat het vanzelf gaat aangezien iedereen het doet (als t goed is)
oversteken is idd raar als je rechts rijden gewend bent. Op malta rijden ze ook links en daar lagen toch geregeld toeristen zowat onder auto' s. (ik dus ook) moeilijk om jezelf voor een vakantie aan te leren dat je andersom moet kijken voor t oversteken.
Nee joh.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben bang van niet eigenlijk...
als het maar voor eigen info is en mensen weten waar PM voor is.
en verder kunnen ze toch geen rel schoppen met die info(hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |