Henk Westbroek viel dit keer ook wel tegen, normaal is hij wel okquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef HaagsPietje het volgende:
wat vonden jullie de meest waardeloze en nikszeggende gast tot nu toe??
wat mij betreft was dat Sjon van Lottumdie begon te vertellen dat ie het leuk vond er te zijn maar tot dan toe helemaal niks van het WK gezien had
![]()
Vervolgens heeft ie een sneer van Johan naar zn hoofd gekregen en is misschien nog 2 keer eventjes aan het woord geweest![]()
Zijn er geen beelden van die camera die daar naast Blatter staat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je deze al? Is dat niet die Fifa gozer?
Mag ik Ali-B nomineren als loser van het toernooi?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:56 schreef HaagsPietje het volgende:
met dit lijstje ben ik het wel eens ja:
1. john van lottum
2. bram lomans
3. henk westbroek
staat genoteerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mag ik Ali-B nomineren als loser van het toernooi?
Wel leuk ja.quote:
Wilfred is wel dik zeg.quote:
dat is Hanneke!!!! een van de vaste medewerkster van VI!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Is dat gewoon een internetcafe bij het Kurhaus ofzo? Daarnaast zit een miep met oranjespulletjes haar handtasje te checken.
Viel mij ook al op, waren er 2 naast mekaar toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Tijdens het krantenoverzicht vanaf 27.12 voor de echte liefhebbers
Dat item wordt gedraaid als promotie voor Scheveningen, vraag me af wanneer de eerste topless te zien is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
TVP
[ afbeelding ]
Tijdens het krantenoverzicht vanaf 27.12 voor de echte liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |