quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:07 schreef Friesz het volgende:
Ja als je verliest in de knockouts heb je een grote kans dat je er uit raakt
Derksen die bij Haarlem zijn hele team aan de Dexedrine (dex-amfetamine) hielpquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef Rookert het volgende:
Waar hebben ze het over op een voetballoze dag?
heeft een bloeduitstorting op zijn voetquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef frensje het volgende:
[..]
heeft een bloeduitstorting op zijn voet
ik zeg: op de bank en sparen voor de halve finalequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef frensje het volgende:
[..]
heeft een bloeduitstorting op zijn voet
Derksen zegt gewoon de spuit erin pijnstillertje en spelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:23 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik zeg: op de bank en sparen voor de halve finale
dat Derksen niet direct is?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Monolith het volgende:
Die opmerking van Wilfred was te subtiel voor het publiek blijkbaar.
is me nog nooit eerder opgevallen posts over de hondquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe jullie wild kunnen worden die hond hier de hele tijd
Vanavond natuurlijk!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:46 schreef Paul het volgende:
GERARD JOLING ZOU TOCH KOMEN ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uhm, daar heb ik ook niet op gelet. Dus eigenlijk weet ik ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar ze noemde zijn naam helemaal niet![]()
Toch
Ken je deze al? Is dat niet die Fifa gozer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:44 schreef -Willempie- het volgende:
Kappen met dat: die man die viel tijdens zijn...
Bram Lomans is een goede 2de.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef HaagsPietje het volgende:
wat vonden jullie de meest waardeloze en nikszeggende gast tot nu toe??
wat mij betreft was dat Sjon van Lottumdie begon te vertellen dat ie het leuk vond er te zijn maar tot dan toe helemaal niks van het WK gezien had
![]()
Vervolgens heeft ie een sneer van Johan naar zn hoofd gekregen en is misschien nog 2 keer eventjes aan het woord geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |