Ik wil ook knuffelen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
Aanhangsels zijn thuis! Even knuffelen
Daar moet ook meer onderzoek naar gedaan wordenquote:
Ze moeten het gewoon of werkelijk nuttig maken of ze moeten het afschaffen. Want dit is echt weer een documentje dom lullen, slaat echt nergens op en dus zonde van mijn tijdquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar moet ook meer onderzoek naar gedaan worden
Het was een spur of the moment thing... maar de 1e gaat wat mij betreft sowieso doorquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hee. ik kan 10 juli dus niet naar het strand. Ik heb dan al wat
Graag niet zo kort van tevoren plannen
Kom je 1 augustus wel?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb net een meet achter de rug, dus ik laat deze even voorbijgaan
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar moet ook meer onderzoek naar gedaan worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nou, het is niet echt veel ofzo, daar ligt het niet aan. Maar het slaat gewoon zo erg op niks.. en blijkbaar ben ik vandaag gewoon even niet zo goed in dom lullen, dus nee echt opschieten doet het niet. Maar goed, heb wel wat op papier al en dat is meer dan gister dus het komt er welquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Marijkezwolle het volgende:![]()
Schiet je al wel een beetje op of dat ook niet?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aanhangsels?Die navelstreng mag je gewoon doorknippen hoor
succes kerelquote:
Oeh oeh, ambitie! RUIM BAANquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze moeten het gewoon of werkelijk nuttig maken of ze moeten het afschaffen. Want dit is echt weer een documentje dom lullen, slaat echt nergens op en dus zonde van mijn tijd
dan heb je al een hele toffe meetquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hee. ik kan 10 juli dus niet naar het strand. Ik heb dan al wat
Graag niet zo kort van tevoren plannen
Ja pff. Ik heb toch hersens.. wil ik ze gebruiken ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh oeh, ambitie! RUIM BAAN![]()
Pak ze Fha
Ohwja jullie gingen ook bieren toch?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan heb je al een hele toffe meet![]()
de strand meet is toch 1 augustus?
yep wij gaan terassenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohwja jullie gingen ook bieren toch?![]()
JaKom je ook?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zie je nu wel, halve kracht hersens door de hitte
![]()
![]()
Ja, dat is nu al bijna 2 jaar geleden al gebeurd hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Aanhangsels?Die navelstreng mag je gewoon doorknippen hoor
de zeewind zal ik morgen wel missen denk ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is het vies benauwd weer buiten
daar moet je nu een zwembad van makenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
Zandbak poetsen en demonteren, brb!
Oh gelukkig maar danquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is nu al bijna 2 jaar geleden al gebeurd hoor
dat geloof ik graagquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de zeewind zal ik morgen wel missen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |