quote:
Mogge Kallyquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:02 schreef Kally het volgende:
Tong sterkte![]()
O enne goedemorgen![]()
Lekker vandaag minder zonnig, ik wil het terras weer op vanavond
Nou ja warm is het nog wel, maar ik klaag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:15 schreef crv het volgende:
[..]
Mogge Kally
Hier is het alweer puffend. Vanacht alles open gehad, nu maar weer dichtdoen, blijft de warmte tenminste buiten![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:28 schreef Kally het volgende:
Morgen Symph en Duz![]()
![]()
Lekker bijdehand weer van me, het is meester en juffendag, ik braaf een kadootje gekocht voor de juffen, ben ik vergeten dat zoonlief ook 1 x per week een meester heeft![]()
![]()
Straks maar gauw nog een doos Merci kopen
Ze vieren hun verjaardag allemaal tegelijk, en idd ze hebben beide 2 leerkrachtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroeger had je van lesdag 1 tot lesdag laatst gewoon 1 meester of 1 juf voor de klas, en dat was het. Tegenwoordig is het allemaal zulk ingewikkeld gedoe...
Die van ons hebben vandaag wisseldag.
Moggesquote:
Goedemorgen daarquote:
ik doe geen oog dicht met die hitte pfffquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Warmte doet me wat betreft slapen weinig.
Ach aan het eind van het jaar, krijgen ze feest in de klas en meteen afscheid, ik vind het wel een ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:38 schreef D. het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al?
Het moet niet gekker worden
Inderdaad, wordt je toch gek vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:38 schreef D. het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al?
Het moet niet gekker worden
Het is iedere dag mijn dag, ik heb iedere dag een feestjequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:41 schreef crv het volgende:
[..]
Inderdaad, wordt je toch gek van![]()
En wanneer komt er dan een dag voor die mensen die in geen van aaaaallllllll die ....dag kategorien vallen, is pure discriminatie
Nouja, als iedereen tevreden is heb ik er ook niets op tegen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach aan het eind van het jaar, krijgen ze feest in de klas en meteen afscheid, ik vind het wel een idee
Ja zo probeer ik het ook te zien, maar er is niet specifiek een dag waarop ik nu eens in het zonnetje gezet wordt (buiten mijn verjaardag)quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is iedere dag mijn dag, ik heb iedere dag een feestje
Maar dan vieren ze gewoon hun verjaardag allemaal tegelijk, zodat het een feest is op school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |