quote:
Mogge Kallyquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:02 schreef Kally het volgende:
Tong sterkte![]()
O enne goedemorgen![]()
Lekker vandaag minder zonnig, ik wil het terras weer op vanavond
Nou ja warm is het nog wel, maar ik klaag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:15 schreef crv het volgende:
[..]
Mogge Kally
Hier is het alweer puffend. Vanacht alles open gehad, nu maar weer dichtdoen, blijft de warmte tenminste buiten![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:28 schreef Kally het volgende:
Morgen Symph en Duz![]()
![]()
Lekker bijdehand weer van me, het is meester en juffendag, ik braaf een kadootje gekocht voor de juffen, ben ik vergeten dat zoonlief ook 1 x per week een meester heeft![]()
![]()
Straks maar gauw nog een doos Merci kopen
Ze vieren hun verjaardag allemaal tegelijk, en idd ze hebben beide 2 leerkrachtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vroeger had je van lesdag 1 tot lesdag laatst gewoon 1 meester of 1 juf voor de klas, en dat was het. Tegenwoordig is het allemaal zulk ingewikkeld gedoe...
Die van ons hebben vandaag wisseldag.
Moggesquote:
Goedemorgen daarquote:
ik doe geen oog dicht met die hitte pfffquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Warmte doet me wat betreft slapen weinig.
Ach aan het eind van het jaar, krijgen ze feest in de klas en meteen afscheid, ik vind het wel een ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:38 schreef D. het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al?
Het moet niet gekker worden
Inderdaad, wordt je toch gek vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:38 schreef D. het volgende:
[..]
Bestaat dat ook al?
Het moet niet gekker worden
Het is iedere dag mijn dag, ik heb iedere dag een feestjequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:41 schreef crv het volgende:
[..]
Inderdaad, wordt je toch gek van![]()
En wanneer komt er dan een dag voor die mensen die in geen van aaaaallllllll die ....dag kategorien vallen, is pure discriminatie
Nouja, als iedereen tevreden is heb ik er ook niets op tegen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach aan het eind van het jaar, krijgen ze feest in de klas en meteen afscheid, ik vind het wel een idee
Ja zo probeer ik het ook te zien, maar er is niet specifiek een dag waarop ik nu eens in het zonnetje gezet wordt (buiten mijn verjaardag)quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is iedere dag mijn dag, ik heb iedere dag een feestje
Maar dan vieren ze gewoon hun verjaardag allemaal tegelijk, zodat het een feest is op school![]()
Ik zal je in het zonnetje zetten goed?quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ja zo probeer ik het ook te zien, maar er is niet specifiek een dag waarop ik nu eens in het zonnetje gezet wordt (buiten mijn verjaardag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zal je in het zonnetje zetten goed?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:48 schreef crv het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen ?Werken, naar huis omkleden en uit eten en terassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dadelijk naar carglassquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:48 schreef crv het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen ?
quote:
Dat klinkt als toe aan vakantiequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:51 schreef crv het volgende:
Moet zo eerst naar de huisarts, blijf een beetje onbehaaglijk gevoel in mijn buik hebben als ik lang achter mijn bureau zit
Nee klinkt als misschien last van het net dat eind april in mijn buik is geplaatst als gevolg van een navelbreuk. Maar dat laatste wisten jullie geloof ik nog niet.quote:
Nee, maar dat klinkt best heftigquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:53 schreef crv het volgende:
[..]
Nee klinkt als misschien last van het net dat eind april in mijn buik is geplaatst als gevolg van een navelbreuk. Maar dat laatste wisten jullie geloof ik nog niet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:53 schreef crv het volgende:
[..]
Nee klinkt als misschien last van het net dat eind april in mijn buik is geplaatst als gevolg van een navelbreuk. Maar dat laatste wisten jullie geloof ik nog niet.
Ik heb toen ik in NL woonde 2 keer gebruik moeten maken van die hufters en 2 keer hebben ze het verprutst zonder de verantwoording te nemenquote:
Bij mij hebben ze het ook verprutst, maar ze nemen wel verantwoording, want ik ga zo mijn ruit a 1700 euro op hun kosten laten vervangenquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb toen ik in NL woonde 2 keer gebruik moeten maken van die hufters en 2 keer hebben ze het verprutst zonder de verantwoording te nemen
Ok, succes, en tot weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:56 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga afsluiten, chocola kopen voor de meester![]()
Misschien dat ik nog langskom vandaag, laters![]()
ik ook, vorig jaar al eens geopereerd, toen is het enkel dichtgenaaid. nu dus een net.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:55 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee en dat is fucking heftig, hoop dat het goed zit
bij mij dus nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:57 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het ook verprutst, maar ze nemen wel verantwoording, want ik ga zo mijn ruit a 1700 euro op hun kosten laten vervangen
Vergeet je snorkel nietquote:
Dag Kal veel plezierquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:56 schreef Kally het volgende:
Maar ik ga afsluiten, chocola kopen voor de meester![]()
Misschien dat ik nog langskom vandaag, laters![]()
Tja, mijn ruit is gescheurd omdat ie er niet goed inzit. Het door een ander laten oplossen gaat me geld kosten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:59 schreef crv het volgende:
[..]
bij mij dus niet
1 x carkitbedrading verkloot
1x ruit vervangen en de rubbers niet en dus lekkage.
toen heb ik de leasemy gezegd dat ze de pot op kunnen en ik nooit meer naar die kuttoko ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |