Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.quote:
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O niet enorm veel te vertellen hoor.
Meisje waar ik al wat langer het telefoonnummer van heb en soms sms/op msn spreek enzo gesmst of ze van de week wat wilt gaan doen.
Roekoe.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.
foegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
Gaan we dit tot de 3000 volhouden?
[..]
wat
Mijn vader gooit stenen naar ze. Ze zitten bij ons in de dakgoot hun familie uit te breiden.quote:
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avondquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
DIe hele aanpak van 'wil je wat gaan doen' helpt ook bijna nooit. Daar moet je gewoon onweerstaanbaar voor zijn. Bij het uitgaan zijn ze kwetsbaar en dan kan iedereen zijn slag slaan.
Whehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las duiven en wilde al beginnen met mijn klaagzang over die pokke beesten.
Wil je een keer wat gaan drinken, Sky?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avond.
Die Sammy zit ook cheap te doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef Skylark. het volgende:
The Situation never fails. [ afbeelding ]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorstaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik merk dat op stap voor mij easy is maar de stappen daarna gaan meestal niet soepel. Ik ben maar leuk voor één avond.
Burn it with fire.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader gooit stenen naar ze. Ze zitten bij ons in de dakgoot hun familie uit te breiden.
Vriend de hele wereld daarbuiten is veranderdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
De stappen daarna ook wel. Maar eerlijk gezegd ben ik al 2 jaar uit the game dus ik weet niet hoe ik er hedendaags voorsta.
Wat heb jijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wil je een keer wat gaan drinken, Sky?
Haha, Paulie D is m'n boy.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Die Sammy zit ook cheap te doen. En m'n girl Jwoww lekker sleezy [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |