En als je een verdiener bent en niet alleenstaand schop je wijf onder de reetquote:
Bron?quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom post je dan meteen met eenop mijn reactie. We hebben het hier over huiseigenaren met een koophuis die geen subsidie ontvangen.
Ik durf te stellen dat het een grootdeel van de huiseigenaren tweeverdieners zijn. Zeker in de leeftijds categorie 20 - 40
Alleenstaande huren vaak of trekken allementatie
De kans dat je promotie maakt is ook 2 keer zo grootquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:28 schreef Terrorizer het volgende:
Als je alleen een huis kan kopen als je een tweeverdiener bent. Dan is er toch iets goeds mis..?
En nee, tweeverdiener is geen risico spreiding. Het is juist nog een groter risico, de kans is 2x zo groot dat er een inkomen verloren gaat. Om vervolgens het huis niet meer te kunnen betalen.
Wat is daar zoquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De kans dat je promotie maakt is ook 2 keer zo groot
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:28 schreef Terrorizer het volgende:
Als je alleen een huis kan kopen als je een tweeverdiener bent. Dan is er toch iets goeds mis..?
En nee, tweeverdiener is geen risico spreiding. Het is juist nog een groter risico, de kans is 2x zo groot dat er een inkomen verloren gaat. Om vervolgens het huis niet meer te kunnen betalen.
Je draait er omheen er word hierboven gesteld dat tweeverdieners altijd een volle hypotheek nemen op twee inkomens omdat je anders geen huis kan betalenquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:46 schreef Terrorizer het volgende:
Er wordt beweerd dat eenverdieners geen huizen kunnen kopen.
Dan kom je automatish bij meerverdieners.
Max of geen max hypotheek, dat maakt niet uit.
Als je nog "een beetje wilt leven", moet je maar daarvoor kiezen en niet voor een koophuis. En dat die kneuzenhypotheken een probleem zijn, ontken ik nergens. Ik zeg enkel dat het wel te betalen is blijkbaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij gaat hier uit van een AFH![]()
Zodoende zijn we in de shit gekomen, door al die leenidioten die alleen maar kijken naar de hoeveelheid rente die ze moeten betalen. Daarnaast... denk jij dat iemand die 1000 euro per maand overhoud daar 300 euro in de maand van spaart? Wat denk jij dat zo'n iemand aan verder kosten heeft naast zijn hypotheek? Dat is meer dan 700 euro voor de meesten, tenminste als je nog een beetje wilt leven.
Huurhuis is vaak duurder en zou het altijd moeten zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als je nog "een beetje wilt leven", moet je maar daarvoor kiezen en niet voor een koophuis. En dat die kneuzenhypotheken een probleem zijn, ontken ik nergens. Ik zeg enkel dat het wel te betalen is blijkbaar.
Dat betwist ik. Beide.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huurhuis is vaak duurder en zou het altijd moeten zijn
Hoeft niet altijd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom we nu in een crisis zitten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als je nog "een beetje wilt leven", moet je maar daarvoor kiezen en niet voor een koophuis. En dat die kneuzenhypotheken een probleem zijn, ontken ik nergens. Ik zeg enkel dat het wel te betalen is blijkbaar.
Dat ligt eraan, dit soort lui krijgen toch social huur en dat is goedkoper.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Losers hou je altijd. Als je de marktregulering in de huurhuizen afschaft stroomt vrijwel iedereen vanzelf door naar een koophuisquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:19 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, dit soort lui krijgen toch social huur en dat is goedkoper.
Mijn verhuurder heeft eens een voorstel gedaan om mij het huis te verkopen, met een aflossingsvrije hypotheek zou me dat 80 euro in de maand meer kosten. Uiteraard wou de corporatie dik verdienen aan de verkoop van de woningquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Losers hou je altijd. Als je de marktregulering in de huurhuizen afschaft stroomt vrijwel iedereen vanzelf door naar een koophuis
Ik ook, maar het is DAM's stokpaardje om de sociale huurder uit te roeienquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is DAM's stokpaardje om de sociale scheef huurder uit te roeien
En waarom deed je dat niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn verhuurder heeft eens een voorstel gedaan om mij het huis te verkopen, met een aflossingsvrije hypotheek zou me dat 80 euro in de maand meer kosten. Uiteraard wou de corporatie dik verdienen aan de verkoop van de woning
'Winnaars' lenen als koningen een kapitaal om daarmee hun te dure kot te financierenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Losers hou je altijd. Als je de marktregulering in de huurhuizen afschaft stroomt vrijwel iedereen vanzelf door naar een koophuis
Goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
'Winnaars' lenen als koningen een kapitaal om daarmee hun te dure kot te financieren![]()
Hoe voelt dat eigenlijk om een winnaar te zijn DAM
Mmmm.... meer betalen om vervolgens te huren bij de bankquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En waarom deed je dat niet?
Zo gek is dat niet met jou als huurderquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmmm.... meer betalen om vervolgens te huren bij de bank![]()
Je hebt niet gezien waar ik woon kennelijk, dat huis gaat alleen maar in waarde achteruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |