abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83534780
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Dat denk jij écht heh?
Natuurlijk. Dan moeten namelijk al die sociale woningsbouw lui opeens 2-3x zoveel huur betalen.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83534832
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Zo gek is dat niet met jou als huurder
We zouden blij moeten zijn met huurders als ik, ik werk voor mijn geld, vang geen subsidies, betaal het volle pond aan belastingen. En jij wilt dat mensen zoals ik mij bekeren tot het slavendom van de banken

Daarom vroeg ik me af hoe dat voelt om bankslaaf te zijn, volgens mij een stuk minder met de huidige recessie op de huizenmarkt
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_83534864
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:29 schreef xenobinol het volgende:

[..]

We zouden blij moeten zijn met huurders als ik, ik werk voor mijn geld, vang geen subsidies, betaal het volle pond aan belastingen. En jij wilt dat mensen zoals ik mij bekeren tot het slavendom van de banken

Daarom vroeg ik me af hoe dat voelt om bankslaaf te zijn, volgens mij een stuk minder met de huidige recessie op de huizenmarkt
Wie is er bankslaaf?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83534900
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Natuurlijk. Dan moeten namelijk al die sociale woningsbouw lui opeens 2-3x zoveel huur betalen.
Uiteraard. En waar denk je dat ze daarna terecht komen? In een koophuis??? En wie gaat die armoedzaaiers die hypotheek verstrekken? Linke Louistje?
pi_83534901
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:28 schreef Drive-r het volgende:

Ik voorspel een burgeroorlog en/of een revolutie met valbijl en al
I'll sing you a lullaby.
pi_83534946
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:31 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik voorspel een burgeroorlog en/of een revolutie met valbijl en al
Dat. En het zal erg druk worden onder de vele bruggen die Nederland rijk is.
pi_83534969
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:31 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Uiteraard. En waar denk je dat ze daarna terecht komen? In een koophuis??? En wie gaat die armoedzaaiers die hypotheek verstrekken? Linke Louistje?
Luister, ik zeg niet dat het realistisch is, snugger.
pi_83534989
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie is er bankslaaf?
Mensen met een hypotheek en een 'onverkoopbaar' huis misschien?
I'll sing you a lullaby.
pi_83535021
Ooit van huursubsidie gehoord?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_83535024
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Luister, ik zeg niet dat het realistisch is, snugger.
Laten we het hier gemoedelijk houden heh. Ik weet heus wel dat jij slim genoeg bent om te snappen dat dit niet gaat werken.
pi_83535064
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mensen met een hypotheek en een 'onverkoopbaar' huis misschien?
Das niemand in Nederland dan
pi_83535100
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ooit van huursubsidie gehoord?
Ooit wat over gehoord ja... maar je moet bijna niets of minder verdienen om daar recht op te hebben, over het algemeen zijn dat alleen mensen die al 'gesubsidieerd' worden die daar aanspraak op kunnen maken.
I'll sing you a lullaby.
pi_83535102
Als scheefhuren verboden wordt, dan ga ik wel in het tuinhuisje van m'n ma wonen. Plek zat!

Je denkt toch zeker niet dat ik meer dan 300 euro per maand over heb voor een beetje "woongenot"?
pi_83535177
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Das niemand in Nederland dan
Geloof me... er zijn huizen die onverkoopbaar zijn. Is het niet dat er niemand wil wonen, dan wel omdat de huidige eigenaar de illusie heeft dat hij/zij er een bepaalde prijs voor kan krijgen en daarom zijn prijs niet wil aanpassen naar een realistisch niveau.
I'll sing you a lullaby.
pi_83535203
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Laten we het hier gemoedelijk houden heh. Ik weet heus wel dat jij slim genoeg bent om te snappen dat dit niet gaat werken.
Dank je.
pi_83535216
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef Irian.Jaya het volgende:
Als scheefhuren verboden wordt, dan ga ik wel in het tuinhuisje van m'n ma wonen. Plek zat!

Je denkt toch zeker niet dat ik meer dan 300 euro per maand over heb voor een beetje "woongenot"?
Er is geen keus als de huren worden geliberaliseerd.

Maar veel succes op de zolderkamer van je ouders
pi_83535251
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:37 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Geloof me... er zijn huizen die onverkoopbaar zijn. Is het niet dat er niemand wil wonen, dan wel omdat de huidige eigenaar de illusie heeft dat hij/zij er een bepaalde prijs voor kan krijgen en daarom zijn prijs niet wil aanpassen naar een realistisch niveau.
Je spreekt je eigen nu zelf tegen alleen heb je het zelf niet in de gaten
pi_83535298
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:36 schreef Irian.Jaya het volgende:

Ik heb nog een 6 persoons bungalowtent
I'll sing you a lullaby.
pi_83535301
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Je hebt altijd een keus. De één vindt woongenot belangrijk, de ander vindt het belangrijk om niet hard te hoeven werken of om 5 keer per jaar op vakantie te gaan naar verre oorden.

Sommigen kunnen het allemaal tegelijk, maar dat zijn de lucky few.
quote:
Het tuinhuisje heh. Nu niet de boel gaan verdraaien.
pi_83535351
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:41 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Je hebt altijd een keus. De één vindt woongenot belangrijk, de ander vindt het belangrijk om niet hard te hoeven werken of om 5 keer per jaar op vakantie te gaan naar verre oorden.

Sommigen kunnen het allemaal tegelijk, maar dat zijn de lucky few.
[..]

Het tuinhuisje heh. Nu niet de boel gaan verdraaien.
Thuinhuisjes mogen niet permanent bewoond worden, dus niet mogelijk
pi_83535369
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Veel succes overigens met de 24/365 zorg voor je ouders en met het scoren van een chick
pi_83535431
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:41 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik heb nog een 6 persoons bungalowtent
Ik heb het al eens eerder gezegd onder een ander account, maar ik zit er dus echt over te denken om een stacaraven aan het strand te kopen en daar zogezegd "permanent" te gaan wonen. Momenteel verwisselen die met een behoorlijke discount van eigenaar en zo'n caravan kan ik cash afrekenen.
pi_83535508
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik zie dat niet zo snel gebeuren in NL, er zijn nu al reeds gemeenten die leenkoningen in hun veel te dure huis laten zitten met als argument dat noodopvang duurder is als de overname van de huidige woning. We zijn geen bananenrepubliek tenslotte. De huren liberaliseren is iets dat door de VVD gepropageerd word, maar deze landverraders durven niet te doen tegen de HRA. Wat een nepliberalen zijn het eigenlijk toch ook
I'll sing you a lullaby.
pi_83535526
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Veel succes overigens met de 24/365 zorg voor je ouders
Die zorg heb ik toch wel. Voor m'n moeder tenminste, want m'n pa was al dood, remember?
quote:
en met het scoren van een chick
Joh, de illusie dat ik nog eens huisje, boompje, beestje zou gaan met een Nederlandse vrouw, heb ik jaren geleden al opgegeven. Nee, ik ga dit jaar gewoon weer naar Thailand op vakantie.
pi_83535573
quote:

[..]

Te hard rijden mag ook niet. Toch doet iedereen het.
pi_83535587
quote:

Gewoon met 100 man inschrijven op 1 adres en lekker in een tuinhuisje gaan wonen
Geen gemeente die daar wat tegen doet, want je hoeft maar een paar dagen per jaar in een ander tuinhuisje te overnachten
I'll sing you a lullaby.
pi_83535666
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gewoon met 100 man inschrijven op 1 adres en lekker in een tuinhuisje gaan wonen
Geen gemeente die daar wat tegen doet, want je hoeft maar een paar dagen per jaar in een ander tuinhuisje te overnachten
Als we nu allebei even een tuinhuisje regelen, dan ruilen we gewoon om de drie maanden.
pi_83535678
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een pedo vakantie naar Thailand en wonend in een caravan

Wat ben jij cool
Je hebt daar toch ook volwassen vrouwen mag ik aannemen?
I'll sing you a lullaby.
pi_83535687
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef Irian.Jaya het volgende:

[..]

Te hard rijden mag ook niet. Toch doet iedereen het.
Je moet het ongeveer zo zien. Een huis illegaal bewonen is zoiets als 50 km te hard rijden waarna je rijbewijs kwijt bent en je auto verbeurd wordt verklaard
pi_83535737
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je hebt daar toch ook volwassen vrouwen mag ik aannemen?
Ongetwijfeld maar laten we het maar op houden dat het niet toevallig is dat oude vieze mannetjes die in Nederland niet aan de man kunnen komen in Thailand op vakantie gaan
pi_83535740
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:50 schreef Irian.Jaya het volgende:

Als we nu allebei even een tuinhuisje regelen, dan ruilen we gewoon om de drie maanden.
Ja en inschrijven doen we gewoon bij een junk die volle subsidie trekt, die geef je een kratje pils en je mag adres gebruiken om je in te schrijven
I'll sing you a lullaby.
pi_83535760
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Oehhh... Laat iemand zich even kennen. Had ik niet van DAM verwacht
Is toch ook cool?

pi_83535825
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Is toch ook cool?

Jaja. Lekker met twee maten meten. Jij trapt graag naar beneden als je jezelf succesvoller vindt. Maar je vindt het altijd maar moeilijk te accepteren als anderen blijkbaar succesvoller zijn dan jij.
pi_83535845
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja en inschrijven doen we gewoon bij een junk die volle subsidie trekt, die geef je een kratje pils en je mag adres gebruiken om je in te schrijven
Waarom zou je je eigenlijk nog inschrijven? Is toch nergens voor nodig? Moet je weer meer belasting betalen, en dat betekent minder kratten bier en jonko's.
pi_83536115
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je hebt gelijk dat geld kunnen we veel beter besteden aan drugs, drank en dure hoeren
Vooral dat laatste.

En je weet hoe het gaat heh. Als je eenmaal veel dure hoeren om je heen hebt, dan komen de gratis exemplaren vanzelf. Vrouwen trekken nu eenmaal vrouwen aan.

Ik voorspel gouden tijden in onze tuinhuisjes. Of nog beter: in onze stacaravans aan het strand, van alle gemakken voorzien.
pi_83536431
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:04 schreef Irian.Jaya het volgende:

En je weet hoe het gaat heh. Als je eenmaal veel dure hoeren om je heen hebt, dan komen de gratis exemplaren vanzelf. Vrouwen trekken nu eenmaal vrouwen aan.
Words of wisdom
quote:
Ik voorspel gouden tijden in onze tuinhuisjes. Of nog beter: in onze stacaravans aan het strand, van alle gemakken voorzien.
No place like home
I'll sing you a lullaby.
pi_83537644
Ik wil ook wel een stacaravan ergens in de bossen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_83538586
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 16:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jij beweert te weten wat mijn succes-rate is en hoe ik die van andere ervaar dus dat lijkt me vrij logisch
Als ik een paar keer praat over geld/succes/geluk, verwijt je mij dat ik te patserig ben, etc... Als een andere user praat over het tekort aan geld/succes/geluk, verwijt je hem dat hij een loser is.

Dat is alles wat ik weet.
pi_83541379
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:04 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Als ik een paar keer praat over geld/succes/geluk, verwijt je mij dat ik te patserig ben, etc... Als een andere user praat over het tekort aan geld/succes/geluk, verwijt je hem dat hij een loser is.

Dat is alles wat ik weet.
Pietje is weer bezig
pi_83542479
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Pietje is weer bezig

Ik heb gesproken
pi_83542523
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:21 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ik heb gesproken
Eerst stond er:

Moet je maar normaal doen

Das wel heel erg grof natuurlijk
pi_83542665
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eerst stond er:

Moet je maar normaal doen

Das wel heel erg grof natuurlijk
Waar stond dat en waarom is het grof? You lost me. Maakt niet uit.
pi_83543114
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Waar stond dat en waarom is het grof? You lost me. Maakt niet uit.
Ik ben Pietje Puk ook al lang kwijt
pi_83543565
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik ben Pietje Puk ook al lang kwijt
Doe eens lief tegen double-O-zeven

We doen toch ook lief tegen jouw
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:06:36 #245
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83543930
Wat een bagger topic is dit toch geworden. Zonde.
pi_83544900
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:06 schreef Revolution-NL het volgende:
Het geeft anders prima de status van de 'markt' weer
I'll sing you a lullaby.
pi_83547715
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:06 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens, net een economische conjuctuur. Het gaat op en neer, soms is het een lange tijd erg interessant daarna is het een lange tijd bagger, zoals nu...
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:48:07 #248
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_83553975
De enige manier waarop men de woningmarkt kan helpen is meer landbouwgrond voor bouwkavels beschikbaar stellen
quote:
do 01 jul 2010, 23:24
Kamer wil bouwsector en woningmarkt helpen
DEN HAAG - Een ruime meerderheid in de Tweede Kamer wil dat het kabinet maatregelen neemt om de bouwsector te steunen en de woningmarkt te stimuleren. De Kamer pleitte daar donderdag voor op de laatste dag voor het zomerreces.

Zo wil de Kamer de verhoging van nationalehypotheekgarantie met een jaar verlengen. Ook moet het btw-tarief voor renovatie van de eigen woning zo snel mogelijk omlaag van 19 naar 6 procent. Verder wil de Kamer de periode verlengen waarin een beroep kan worden gedaan op de vrijstelling voor de overdrachtsbelasting bij doorverkoop van een woning. Die is nu zes maanden en moet wat de Kamer betreft naar achttien maanden.

[ Bericht 21% gewijzigd door Verburg_K op 02-07-2010 00:14:32 ]
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83554244
Kun je toch net zo goed de overdrachtsbelasting afschaffen?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:15:11 #250
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_83555140
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kun je toch net zo goed de overdrachtsbelasting afschaffen?
Ja dat kost weer belasting he
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')