Neequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik denk dat gegevens over de gemiddelde uitgaven aan woonlasten voor jonge mensen moeilijk te vinden is. Maar het lijkt mij dat deze groep mensen meer geld uitgeeft dan de generaties boven hen, of anders net zoveel voor veel minder woongenot. Dat zul je toch met mij eens zijn?
Het viel te proberen, nou... ik vind wel dat jonge gezinnen zich teveel in de schulden steken voor een woning. NL schijnt wereldkampioen lenen te zijn, nou dan zijn we tenminste nog ergens wereldkampioen inquote:
Ach, zolang je de vragen niet beantwoord blijft het dom geblaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het viel te proberen, nou... ik vind wel dat jonge gezinnen zich teveel in de schulden steken voor een woning. NL schijnt wereldkampioen lenen te zijn, nou dan zijn we tenminste nog ergens wereldkampioen in
Ik was een paar weken terug in de buurt van Cloppenburg en heb daar eens gekeken wat de huizen daar kostten bij een lokale makelaar. Het topsegment kostte daar anderhalf ton een hele mooie natuur daar en gruwelijk grote huizen. Het goedkoopste vrijstaand huis wat alleen van binnen moest worden opgeknapt was 60.000. Die regio ligt dan wat verder van de grens maar het illustreert wel hoe waanzinnig hoog hier in nederland de prijzen liggen. De prijzen op die website zijn trouwens ook veel te hoog en niet representatief.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Check de prijzen en oordeel zelf.
Een stuk minder dan de gemiddelde Nederlanders
Maar hoeveel betaald de gemiddelde Nederlander en de gemiddelde Duitser nu van het inkomen aan wonen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ik was een paar weken terug in de buurt van Cloppenburg en heb daar eens gekeken wat de huizen daar kostten bij een lokale makelaar. Het topsegment kostte daar anderhalf ton een hele mooie natuur daar en gruwelijk grote huizen. Het goedkoopste vrijstaand huis wat alleen van binnen moest worden opgeknapt was 60.000. Die regio ligt dan wat verder van de grens maar het illustreert wel hoe waanzinnig hoog hier in nederland de prijzen liggen. De prijzen op die website zijn trouwens ook veel te hoog en niet representatief.
Als je die vraag zo boeiend vindt dan zoek je het toch even op?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maar hoeveel betaald betaalt de gemiddelde Nederlander en de gemiddelde Duitser nu van het inkomen aan wonen?
En hoeveel procent van de gezinnen woont in een koopwoning in beide landen?
Ik vind het niet boeiend, kan er alleen niet zo goed tegen als een of andere knakker onzin loopt te verkondigen en omdat als hij uitgeluld is vervolgens gaat scheldenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:40 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Als je die vraag zo boeiend vindt dan zoek je het toch even op?
Blijkbaar vind je hem erg boeiend want je blijft je vraag herhalen.
Neem dat naar PM en houd op de discussie te vervuilen met onzin vragen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik vind het niet boeiend, kan er alleen niet zo goed tegen als een of andere knakker onzin loopt te verkondigen en omdat als hij uitgeluld is vervolgens gaat schelden
Nee, geen interesse inquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:43 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Neem dat naar PM en houd op de discussie te vervuilen met onzin vragen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lonen in Duitsland liggen netto iets hoger een stuk lager gemiddeld.
Wel is de werkeloosheid een stuk veel hoger vooral onder jongeren.
Zonder eigen geld is het onmogelijk om in Duitsland een huis te kopen en moet je ieder jaar aflossen
Lonen in vergelijkbare beroepen liggen hoger.quote:
Dat boeit natuurlijk geen donder in deze discussie. Als er veel meer kut-banen zijn dan in Nederland, zorgt het verschil in mix nog steeds voor een gemiddeld lager besteedbaar inkomen...quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lonen in vergelijkbare beroepen liggen hoger.
Heb jarenlang voor Duits bedrijf gewerkt en collega's daar hadden zo'n 100 Euro in de maand meer over.
Ach in Duitsland hebben ze en geen minimumloon en een werkeloosheid die veel hoger isquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat boeit natuurlijk geen donder in deze discussie. Als er veel meer kut-banen zijn dan in Nederland, zorgt het verschil in mix nog steeds voor een gemiddeld lager besteedbaar inkomen...
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ach in Duitsland hebben ze en geen minimumloon en een werkeloosheid die veel hoger is
Maar de lonen liggen wel hoger hoor, Echt waar!!!!!!!!
Oke, ik ga wel even 15-20 jaar wachtenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Over een jaar of 15-20 is daar werk genoeg, alleen nu nog niet
Daarom zijn de prijzen ook zo laag slimpiequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:47 schreef antfukker het volgende:
[..]
Oke, ik ga wel even 15-20 jaar wachten
En jij hebt dus ook een glazen bolletje geef je nu toequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daarom zijn de prijzen ook zo laag slimpie
Moeilijk om te begrijpen he?
Nee, ik heb kennis en visiequote:Op woensdag 30 juni 2010 18:01 schreef antfukker het volgende:
[..]
En jij hebt dus ook een glazen bolletje geef je nu toe. Alleen dan om te zien waar de huizenmarkt wel omhoog gaat binnen nu en 20 jaar.
Slimpie
Je hebt waarschijnlijk gelijk wat betreft je kennis over de Duitse economie (hoewel ik wel een bronvermelding en tabellen mis)quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik heb kennis en visie
Geen punt, gewoon even mijn gedachten met je delenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |