niet relevantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:29 schreef Captain_Zappa het volgende:
ja daag zag je hoe hij er bij keek
Dan nog blijft het een smerige droeftoeter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef starla het volgende:
[..]
niet relevant
hij spuugde niet NAAR de camera, punt
kijk straks maar de herhaling
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef starla het volgende:
[..]
niet relevant
hij spuugde niet NAAR de camera, punt
kijk straks maar de herhaling
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:34 schreef leeell het volgende:
Terechte klacht mijn waarde Ritmo
de vuige homo 30-jarige ICT'er die nooit buitenkomt
Nouja had liever tegen Portugal in de finale gestaan dan tegen Spanjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:51 schreef Ritmo het volgende:
Nu kan Portugal ons tenminste niet uitschakelen.
Mwoah. Portugal ligt ons sowieso totaal niet... Spanje geen idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nouja had liever tegen Portugal in de finale gestaan dan tegen Spanje
alsof Nederland tot nu toe naar hun kwaliteit gevoetbald heeftquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof Brazilië een beter team heeft dan wij
Wat je net zegt is nou net waarom we van Brazilië gaan winnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef leeell het volgende:
[..]
alsof Nederland tot nu toe naar hun kwaliteit gevoetbald heeft
Brazilie red je niet man, ik hoop het echt dat ik fout zit maar ik zie het gewoon niet gebeurenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat je net zegt is nou net waarom we van Brazilië gaan winnen.
laten we afreizen met de Fok!knokploeg naar Zuid-Afrikaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
Jammer dat ie niet helemaal de tering in is getrapt.
Ik zie het aan de ene kant wel fout gaan maar vind echt dat Nederland meer kwaliteit heeft. Moet er alleen wel even uitkomen natuurlijk. Maar goed laten we hopen dat Brazilië als tegenstander een andere wedstrijdinstelling meebrengt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef leeell het volgende:
[..]
Brazilie red je niet man, ik hoop het echt dat ik fout zit maar ik zie het gewoon niet gebeuren
ninja-editquote:
Negermuziek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:39 schreef leeell het volgende:
[..]
ninja-edit
en Ritmo was ik het net met je eens, ga je weer de fout in
met je negermuziek
dit ontbrak nogquote:
ye right, alsof iemand hoger opgeleid dan VMBO dat soort muziek zou kunnen waarderenquote:
Goeien reactie,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef Jahr00n het volgende:
wie vint hevie metal ook zo bruut????/ JAYYYAAAAAAAAAAAAA AAAAARGGGG SLAGERRRRRR@@@@
dan zou ik maar snel een voorbeeld nemen aan je opa, hij zal wel trots op je zijn met je negermuziekquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:46 schreef Jahr00n het volgende:
Ja dat luistert m'n opa ook en die is al 90.
Wat ben je soms toch ook schattig wereldvreemd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ye right, alsof iemand hoger opgeleid dan VMBO dat soort muziek zou kunnen waarderen
Alto.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:44 schreef leeell het volgende:
[..]
Goeien reactie,
tevens luister ik geen heavy metal ;
God![]()
Godverdomme man, Pink Floyd is toch geen alto muziek, Pink Floyd is gewoon muziekkwaliteit die je nooit meer zult zien ergens anders, de vaardigheid van de instrumenten, de sfeer, alles is gewoon perfectquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |