je scherm kalibreren... spydertje ofzo? doe je het wel elke maand danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel mooi apparaatje voor (te leen) Mans..
Nee, maar zoals gezegd, nooit problemen gehad. Afdrukken worden altijd precies zoals ik dacht dus gaat het helemaal goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je scherm kalibreren... spydertje ofzo? doe je het wel elke maand dan
core 2 duoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer: welk van deze processoren zou jij dan aanraden? http://nl.computers.toshi(...)mily/Satellite/2326/
Ok thanks..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
core 2 duo
core 2 quad
core i5
core i7
Geen Acer is zeer verstandig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
En ik wil geen Acer of Dell.
als die meiden qua intelligentie niet veel veranderd zijn van tijdje terug... zou ik me toch zwaar beledigd voelenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef Aure het volgende:![]()
Maar wáárom Steer, wáárom
Ik weet nog steeds niet of het nou een compliment of een belediging is dat ik daar volgens jou tussen pas
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als die meiden qua intelligentie niet veel veranderd zijn van tijdje terug... zou ik me toch zwaar beledigd voelen
Voor het budget, in mate van belangrijkheid:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer: welk van deze processoren zou jij dan aanraden? http://nl.computers.toshi(...)mily/Satellite/2326/
http://www.notebookcheck.(...)marklist.2436.0.htmlquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok thanks..
Ehmm.. ik zie alleen die core 2 duo er tussen staan geloof ik![]()
try again 4 GB... het is geen windows XP tijdperk meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor het budget, in mate van belangrijkheid:
1) zo snel mogelijke CPU
2) zo veel mogelijk geheugen
3) aparte videokaart ipv 'shared' op het moederbord
Maar een zo rap mogelijke CPU merk je echt als je in- en uit moet zoomen in foto's die 12 megapixel groot zijn e.d.
Dus de zo goedkoop mogelijke Dual Core processor laptop met minimaal 2 GB (liefst meer) maar doen?
Qua uiterlijhijk alleen bedoel ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef Aure het volgende:
![]()
Maar wáárom Steer, wáárom
Ik weet nog steeds niet of het nou een compliment of een belediging is dat ik daar volgens jou tussen pas
Ik draai lekker Windows XPquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
try again 4 GB... het is geen windows XP tijdperk meer
Ik weet het niet hoor, 3 jaar rechten studeren en dan nog je propedeuse niet hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua uiterlijhijk alleen bedoel ik![]()
Volgens mij ben jij namelijk wél een slim meisje
Ik had ook pas na 3 jaar mijn propedeuse.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, 3 jaar rechten studeren en dan nog je propedeuse niet hebbenIs toch een behoorlijke fail
Dat kloptquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En slimheid heeft niet direct iets te maken met je opleiding.
deze klaptop ook.... met een beetje mazzel mijn volgende laptop Mac OSXquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik draai lekker Windows XP![]()
Maar 4 GB kan natuurlijk geen kwaad.
4 gig wil ik er zeker in hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
try again 4 GB... het is geen windows XP tijdperk meer
dat kwam volgens mij ook omdat je maybe wat minder gemotiveerd was aangezien je je niet op je plek voelde... durf te wedden dat je je nieuwe studie echt in no time gedaan hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, 3 jaar rechten studeren en dan nog je propedeuse niet hebbenIs toch een behoorlijke fail
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Eten was lekker, echt verfrissend
isa, komen de nieuwe berichtjes in de sc er zelf te staan?
Daar heb je ook weer gelijk in!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat kwam volgens mij ook omdat je maybe wat minder gemotiveerd was aangezien je je niet op je plek voelde... durf te wedden dat je je nieuwe studie echt in no time gedaan hebt
Hoe bedoel u? De nieuwe berichtjes?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
isa, komen de nieuwe berichtjes in de sc er zelf te staan?
Ga genieten van je vrijheid meid!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in!![]()
Het is trouwens voor t eerst dat ik nu echt al zin heb in het nieuwe jaarMaar het duurt nog zo lang
Okee, op mijn bak (Pentium M 1600 MHz / 1.5 GB) is dat wel een probleempje maar is ook van een paar generaties terug. Punt is dat processor het allerbelangrijkst is, en dat je de Centrino meuk gewoon lekker links kunt laten liggen en dan minimaal voor een Core Duo of i gaat voor je budget.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: inzoomen op 12 megapixel is nu ook geen probleem met dit 'trage' bakkie. Maar rawbestanden uberhaupt openen en er flinke bewerkingen op los laten, dat kost tijd.![]()
Ik vind het maar ingewikkeld hoor!! Laptops uitkiezen
oh dacht dat alleen de mods enzo er nog gebruik van konden maken ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, iedereen kan van de skin gebruik maken? Ik ga ook ff prutsen.
Dat blijkt, ik blijf baggerlayout houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dacht dat alleen de mods enzo er nog gebruik van konden maken ?
En AMD? Ik was altijd wel fan van AMD processoren, maar ben de laatste jaren compleet het zicht kwijt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
core 2 duo
core 2 quad
core i5
core i7
Volgens het lijstje van Cyber laat AMD het bij laptopprocessoren het de laatste tijd wat liggen tov Intel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En AMD? Ik was altijd wel fan van AMD processoren, maar ben de laatste jaren compleet het zicht kwijt.
Als ik prof zou zijn ging ik het overwegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef flying-dutchman het volgende:
sunny en tav: Eigenlijk zou een SSD bij jullie wel dik effect hebben, maar ja die zijn DUUR!
SSD = Solid State Disc = Super Snelle Disc
Wel een rappe machine is dat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En deze dan Steer: http://nl.computers.toshi(...)5/toshibaShop/false/
Die is bij Bol te krijg voor iets meer dan 800,-
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de de myat/at wordt ook automatisch geupdate
Ja toch? Voldoet volgens mij aan jou lijstje.. Alleen die videokaart dingen kan ik niet terug vinden, maar volgens mij is dat bij foto's echt niet zo heel erg cruciaal.. Oh en we hebben nog een goedkoper adresje kunnen vindenquote:
Videokaart is wel het minst belangrijk, alhoewel de nieuwste Photoshops sommige bewerkingen met OpenGL ook van een videokaart gebruik maken. Maar de laptop die je liet zien had een aparte kaart van ATI erin, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja toch? Voldoet volgens mij aan jou lijstje.. Alleen die videokaart dingen kan ik niet terug vinden, maar volgens mij is dat bij foto's echt niet zo heel erg cruciaal.. Oh en we hebben nog een goedkoper adresje kunnen vindenNog ff verder snuffelen
zat nt even met de tweakers.net pricewatch te spelen: kwam die ook uitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En deze dan Steer: http://nl.computers.toshi(...)5/toshibaShop/false/
Die is bij Bol te krijg voor iets meer dan 800,-
dat zou jij volgens mij bij elke vrouw zeggenquote:
Ohja, dat is ook een optie.. al moet ik zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van de Toshiba schermen en ik niet weet hoe het scherm van deze HP er uit ziet..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:02 schreef flying-dutchman het volgende:
http://tweakers.net/price(...)d-%28ws490ea%29.html
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat zou jij volgens mij bij elke vrouw zeggen
(komt ervan als je het niet uitmaakt welke vorm van sex adn ook)
ik ben wel selectiever hoor... maar Aure mag mij best mee uit vragen hoor en anders doe ik hetzelf wel
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:04 schreef flying-dutchman het volgende:
dat zou jij volgens mij bij elke vrouw zeggen
ga es kijken bij de lokale mediamarkt.. (en neem de goedkoopste prijs mee afgedrukt... soms valt er wel wat te regelen (en heb je dus het voordeel dat je geen verzendkosten bla bla hoef te betalen, bij dode pixel je hem gewoon terug op de balie zet etc)/quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja, dat is ook een optie.. al moet ik zeggen dat ik erg gecharmeerd ben van de Toshiba schermen en ik niet weet hoe het scherm van deze HP er uit ziet..
Ikke nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:08 schreef TAV74 het volgende:
iemand ervaring bij de 4Launchshop? Eindhoven als ik het goed zag.
Jaquote:
Ik ben er wel eens vaker geweest binnen. Goede toko. Feit dat ze al jaren bestaan zegt genoeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:08 schreef TAV74 het volgende:
Jij zou maar wat willen dat mannen af en toe zo op je reagerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
jeetje mannen gedraag jullie eens niet zo wanhopig
wanneer jij eens terecht trots gaat zijn op je eigen prestatiesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
jeetje mannen gedraag jullie eens niet zo wanhopig
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij zou maar wat willen dat mannen af en toe zo op je reageren
Das ook lulligquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
Weet je wat ik moest zingen bij de eindmusical op de basisschool?
'Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje. Geen man kijkt nog eens om als ik passeer'
Wat? Zwembad dicht?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
'Ik ben niet knap, ik ben niet mooi, ik ben een lelijk eendje. Geen man kijkt nog eens om als ik passeer'
Ja. ex haalde daar regelmatig computertroep. Goeie spullen, goeie prijs, betrouwbaar. Alleen nét iets verder rijden dan leuk is, vanuit Rotterdamquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:08 schreef TAV74 het volgende:
Reken daar nog bij dat ik 1 van de 2 meisjes uit de klas was. Vroeg in de puberteit dus sowieso erg onzeker, want ik was de grootste en breedste en noem maar op. Typecasting noemen ze dat geloof ikquote:
Sja, ik was dan een vrouw op een kantoor die zo onzeker was en alles. En later kreeg ik dan een geheime aanbidder en ging ik emigreren of zo iets.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat idioot om een kind dat te laten zingen. In wat voor verband?
Hm, en ik maar denken dat jouw woorden vaak met een korreltje zout genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik even blij dat ik heel duidelijk ben in mijn wooden en nee ook echt nee is
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Reken daar nog bij dat ik 1 van de 2 meisjes uit de klas was. Vroeg in de puberteit dus sowieso erg onzeker, want ik was de grootste en breedste en noem maar op. Typecasting noemen ze dat geloof ik
Ik denk dat als het tijd wordt om 4 GB geheugen te upgraden, dat TAV en Sunny alweer aan een nieuwe laptop toe zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:20 schreef z80 het volgende:
even een opmerking over de hoeveelheid intern geheugen.
bij een 32 bits os systeem (standaard XP, vista en 7) kun je totaal max 4GB geheugen aansturen,
dus incl. het geheugen van de video kaart en cpu.
wat inhoud effective 3GB werkgeheugen.
dus bij het aanschaffen van een nieuwe systeem meteen naar windows 7 64 bits.
hierbij kom je met de huidige techniek niet aan het max. adresseerbaar geheugen.
sluit ook aan in de rijquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, en ik maar denken dat jouw woorden vaak met een korreltje zout genomen moeten worden.
Dat zag ik ook, maar dat is vanaf 12 juli er was nu zwem4daagsequote:
Awwwwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef LieLie het volgende:
Ik wilde het net zeggen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:20 schreef z80 het volgende:
even een opmerking over de hoeveelheid intern geheugen.
bij een 32 bits os systeem (standaard XP, vista en 7) kun je totaal max 4GB geheugen aansturen,
dus incl. het geheugen van de video kaart en cpu.
wat inhoud effective 3GB werkgeheugen.
dus bij het aanschaffen van een nieuwe systeem meteen naar windows 7 64 bits.
hierbij kom je met de huidige techniek niet aan het max. adresseerbaar geheugen.
Heb ik vroeger ook nog gedaan. Gezwommen met de zwemvierdaagsequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zag ik ook, maar dat is vanaf 12 juli er was nu zwem4daagse
Affijn, ik heb weer een leuk tochtje langs mijn paarden gemaakt
Ik ook een paar keer, maar dan in Utregquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef borisz het volgende:
Heb ik vroeger ook nog gedaan. Gezwommen met de zwemvierdaagse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |