je scherm kalibreren... spydertje ofzo? doe je het wel elke maand danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar hebben we een heel mooi apparaatje voor (te leen) Mans..
Nee, maar zoals gezegd, nooit problemen gehad. Afdrukken worden altijd precies zoals ik dacht dus gaat het helemaal goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
je scherm kalibreren... spydertje ofzo? doe je het wel elke maand dan
core 2 duoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer: welk van deze processoren zou jij dan aanraden? http://nl.computers.toshi(...)mily/Satellite/2326/
Ok thanks..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
core 2 duo
core 2 quad
core i5
core i7
Geen Acer is zeer verstandig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
En ik wil geen Acer of Dell.
als die meiden qua intelligentie niet veel veranderd zijn van tijdje terug... zou ik me toch zwaar beledigd voelenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef Aure het volgende:![]()
Maar wáárom Steer, wáárom
Ik weet nog steeds niet of het nou een compliment of een belediging is dat ik daar volgens jou tussen pas
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
als die meiden qua intelligentie niet veel veranderd zijn van tijdje terug... zou ik me toch zwaar beledigd voelen
Voor het budget, in mate van belangrijkheid:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer: welk van deze processoren zou jij dan aanraden? http://nl.computers.toshi(...)mily/Satellite/2326/
http://www.notebookcheck.(...)marklist.2436.0.htmlquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok thanks..
Ehmm.. ik zie alleen die core 2 duo er tussen staan geloof ik![]()
try again 4 GB... het is geen windows XP tijdperk meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor het budget, in mate van belangrijkheid:
1) zo snel mogelijke CPU
2) zo veel mogelijk geheugen
3) aparte videokaart ipv 'shared' op het moederbord
Maar een zo rap mogelijke CPU merk je echt als je in- en uit moet zoomen in foto's die 12 megapixel groot zijn e.d.
Dus de zo goedkoop mogelijke Dual Core processor laptop met minimaal 2 GB (liefst meer) maar doen?
Qua uiterlijhijk alleen bedoel ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef Aure het volgende:
![]()
Maar wáárom Steer, wáárom
Ik weet nog steeds niet of het nou een compliment of een belediging is dat ik daar volgens jou tussen pas
Ik draai lekker Windows XPquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
try again 4 GB... het is geen windows XP tijdperk meer
Ik weet het niet hoor, 3 jaar rechten studeren en dan nog je propedeuse niet hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua uiterlijhijk alleen bedoel ik![]()
Volgens mij ben jij namelijk wél een slim meisje
Ik had ook pas na 3 jaar mijn propedeuse.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, 3 jaar rechten studeren en dan nog je propedeuse niet hebbenIs toch een behoorlijke fail
Dat kloptquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
En slimheid heeft niet direct iets te maken met je opleiding.
deze klaptop ook.... met een beetje mazzel mijn volgende laptop Mac OSXquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik draai lekker Windows XP![]()
Maar 4 GB kan natuurlijk geen kwaad.
4 gig wil ik er zeker in hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
try again 4 GB... het is geen windows XP tijdperk meer
dat kwam volgens mij ook omdat je maybe wat minder gemotiveerd was aangezien je je niet op je plek voelde... durf te wedden dat je je nieuwe studie echt in no time gedaan hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, 3 jaar rechten studeren en dan nog je propedeuse niet hebbenIs toch een behoorlijke fail
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
Eten was lekker, echt verfrissend
isa, komen de nieuwe berichtjes in de sc er zelf te staan?
Daar heb je ook weer gelijk in!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat kwam volgens mij ook omdat je maybe wat minder gemotiveerd was aangezien je je niet op je plek voelde... durf te wedden dat je je nieuwe studie echt in no time gedaan hebt
Hoe bedoel u? De nieuwe berichtjes?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef DarkElf het volgende:
isa, komen de nieuwe berichtjes in de sc er zelf te staan?
Ga genieten van je vrijheid meid!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in!![]()
Het is trouwens voor t eerst dat ik nu echt al zin heb in het nieuwe jaarMaar het duurt nog zo lang
Okee, op mijn bak (Pentium M 1600 MHz / 1.5 GB) is dat wel een probleempje maar is ook van een paar generaties terug. Punt is dat processor het allerbelangrijkst is, en dat je de Centrino meuk gewoon lekker links kunt laten liggen en dan minimaal voor een Core Duo of i gaat voor je budget.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: inzoomen op 12 megapixel is nu ook geen probleem met dit 'trage' bakkie. Maar rawbestanden uberhaupt openen en er flinke bewerkingen op los laten, dat kost tijd.![]()
Ik vind het maar ingewikkeld hoor!! Laptops uitkiezen
oh dacht dat alleen de mods enzo er nog gebruik van konden maken ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, iedereen kan van de skin gebruik maken? Ik ga ook ff prutsen.
Dat blijkt, ik blijf baggerlayout houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dacht dat alleen de mods enzo er nog gebruik van konden maken ?
En AMD? Ik was altijd wel fan van AMD processoren, maar ben de laatste jaren compleet het zicht kwijt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
core 2 duo
core 2 quad
core i5
core i7
Volgens het lijstje van Cyber laat AMD het bij laptopprocessoren het de laatste tijd wat liggen tov Intel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En AMD? Ik was altijd wel fan van AMD processoren, maar ben de laatste jaren compleet het zicht kwijt.
Als ik prof zou zijn ging ik het overwegenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:43 schreef flying-dutchman het volgende:
sunny en tav: Eigenlijk zou een SSD bij jullie wel dik effect hebben, maar ja die zijn DUUR!
SSD = Solid State Disc = Super Snelle Disc
Wel een rappe machine is dat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En deze dan Steer: http://nl.computers.toshi(...)5/toshibaShop/false/
Die is bij Bol te krijg voor iets meer dan 800,-
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de de myat/at wordt ook automatisch geupdate
Ja toch? Voldoet volgens mij aan jou lijstje.. Alleen die videokaart dingen kan ik niet terug vinden, maar volgens mij is dat bij foto's echt niet zo heel erg cruciaal.. Oh en we hebben nog een goedkoper adresje kunnen vindenquote:
Videokaart is wel het minst belangrijk, alhoewel de nieuwste Photoshops sommige bewerkingen met OpenGL ook van een videokaart gebruik maken. Maar de laptop die je liet zien had een aparte kaart van ATI erin, dus dat zit wel goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja toch? Voldoet volgens mij aan jou lijstje.. Alleen die videokaart dingen kan ik niet terug vinden, maar volgens mij is dat bij foto's echt niet zo heel erg cruciaal.. Oh en we hebben nog een goedkoper adresje kunnen vindenNog ff verder snuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |