abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:01:50 #51
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_83587251
Belgen en hun "Hollander-haat" Stelletje kutten zijn het
pi_83587280
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:52 schreef Croupouque het volgende:
Het verbaast me ook niets, hoor.
Ik ben opgegroeid aan de Belgische grens, en het beeld dat Nederlanders van die "sympathieke Belgen" hebben klopt allerminst. Belgen verwijten Nederlanders vaak een zekere vorm van arrogantie, maar dat is een misverstand veroorzaakt door een groot cultuurverschil. Wij zijn direct in de manier waarop we onszelf uiten, Belgen bedekken hun woorden met een mantel van valse bescheidenheid, doen op het eerste gezicht vriendelijk tegen je maar steken vervolgens een giftige dolk in je rug wanneer je je omkeert. Ze hebben echter, en dat moet je ze nageven, wél een betere keuken.
Ah dus vandaar dat ze daar steeds dingen zeggen over dat Nederland zo arrogant is, snapte dat al niet zo goed, want volgens mij zijn we toch redelijk nuchter.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:04:46 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83587341
quote:
Yeah Holland played absolutely terrible but everytime Brazil tried to play they either got a foul against them because Robben slipped somewhere or got stopped by Van Bommel who should have gotten 6 yellow cards this game.
Melo's reaction was stupid but understandable when once again Robben fell for nothing while melo has gotten 25 unpunished fouls against him.
Seriously, Robben playing like this is a disgrace for football, so much potential but such a **##! on the pitch, everytime someone is within 20yards he just falls down and the ref is stupid enough to blow his whistle too.
Anways, If Holland plays like this with an unbiased referee they don't stand a chance against Uruguay, certainly not with their crippled defense.
Ik snap dit echt niet. Hoe kan iemand zo blind zijn?

(reactie komt overigens van een willekeurig forum).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_83587382
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.
~ Albert Einstein
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 21:07:29 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83587409
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:13 schreef Mike het volgende:
Het is gelukkig wel een minderheid, want ik zie ook veel sportieve Belgische reacties.

Wou net zeggen: best veel leuk en sportief commentaar bij de zuiderburen.
En natuurlijk enkele "Dikke nekken-haters", maar da's alleen maar schattig.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_83587476
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 18:56 schreef Croupouque het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat één van de eerste dingen die ik na een overwinning van het Nederlands elftal steeds doe het volgende is: de website hln.be bezoeken, genieten van hoe die jaloerse Belgen in hun reacties op het nieuws hun kolossale minderwaardigheidscomplex etaleren en héél, héél hard lachen. Wat een jaloers en stuitend achterbaks volk is dat toch.
Ik doe altijd precies hetzelfde. Niet vi.nl of andere Nederlands gerelateerde voetbal sites, maar gewoon het laatste nieuws en daarna The Sun. Jaloerse Engelse kunnen ook heel leuk zijn
pi_83587523
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:04 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gewoon extreme subjectiviteit. Zal heus een supporter van Brazilië zijn of een Oranje-hater. Die doen die overtreding van Melo ook af als provocatie van Robben .
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:12:03 #58
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83587553
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 20:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je moet de laatste 10-15 paginas op 9lives.be eens lezen, ik heb nog nooit zo hard gelachen.

http://www.9lives.be/foru(...)10-deel-2-a-194.html
Hehe, heerlijk, wat een frustratie.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Admin vrijdag 2 juli 2010 @ 21:12:06 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_83587556
quote:
Ik ben opgegroeid aan de Belgische grens, en het beeld dat Nederlanders van die "sympathieke Belgen" hebben klopt allerminst. Belgen verwijten Nederlanders vaak een zekere vorm van arrogantie, maar dat is een misverstand veroorzaakt door een groot cultuurverschil. Wij zijn direct in de manier waarop we onszelf uiten, Belgen bedekken hun woorden met een mantel van valse bescheidenheid, doen op het eerste gezicht vriendelijk tegen je maar steken vervolgens een giftige dolk in je rug wanneer je je omkeert. Ze hebben echter, en dat moet je ze nageven, wél een betere keuken.

True.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:12:14 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83587560
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 @ 21:11 schreef larry91 het volgende:

[..]

Gewoon extreme subjectiviteit. Zal heus een supporter van Brazilië zijn of een Oranje-hater. Die doen die overtreding van Melo ook af als provocatie van Robben .
Ik moet erkennen dat het een WoW-speler is, dus waarschijnlijk een voetbalhater in het algemeen .
pi_83587656
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:11 schreef larry91 het volgende:

[..]

'Wij' moeten in al onze subjectiviteit ook niet vergeten dat Van Bommel en Robben wel érg vaak en overdreven duikelden en dat we meermaals ontsnapt zijn aan een kaart.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:17:45 #62
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83587737
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 @ 21:15 schreef Croupouque het volgende:

[..]

'Wij' moeten in al onze subjectiviteit ook niet vergeten dat Van Bommel en Robben wel érg vaak en overdreven duikelden en dat we meermaals ontsnapt zijn aan een kaart.
Valt wel mee hoor, ja Robben liet het allemaal erger lijken dan het is maar het waren stuk voor stuk overtredingen, ik heb de scheids op weinig fouten kunnen betrappen (misschien die corner die Maicon had moeten krijgen in de eerste helft).
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 21:19:15 #63
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_83587786
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:15 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Maar iemand die de aktie van Melo ook na de herhaling geen rood vindt, is een Holland- en/of Robben-hater, want hoeveel duidelijker wil je het hebben?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_83587836
quote:
Ik moet eerlijk bekennen dat één van de eerste dingen die ik na een overwinning van het Nederlands elftal steeds doe het volgende is: de website hln.be bezoeken, genieten van hoe die jaloerse Belgen in hun reacties op het nieuws hun kolossale minderwaardigheidscomplex etaleren en héél, héél hard lachen. Wat een jaloers en stuitend achterbaks volk is dat toch.
Ligt het aan mij of lees ik vooral positieve reacties van sportieve belgen... Het valt dus wel mee!
Whatever...
pi_83587872
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:19 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar iemand die de aktie van Melo ook na de herhaling geen rood vindt, is een Holland- en/of Robben-hater, want hoeveel duidelijker wil je het hebben?
Inderdaad. En daar twijfel ik ook niet over.
BaghanaBaghana!
pi_83587906
quote:

[..]

Je gaat u toch iet ontkennen dat brazilie robben de wedstrijd uit probeerde te schoppen, in plaats van te spelen?

Verder ging het wel, was een wedstijd die erom ging, met zowel van Ned als Bra de nodige overtredingen. maar dat geschop naar Robben was echt triest.
Whatever...
pi_83588078
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je gaat u toch iet ontkennen dat brazilie robben de wedstrijd uit probeerde te schoppen, in plaats van te spelen?
Klopt helemaal! Het stond in eerste instantie ook in mijn reactie, tot ik ging schuiven met mijn woorden en het onder invloed van een (alcoholische?) overwinningsroes eigenlijk te vanzelfsprekend vond om het te vermelden.
pi_83588178
quote:

[..]

Dat is helaas het topvoetbal van nu. Alsof de Brazilianen dat niet deden... Wij hebben verdiend gewonnen
pi_83588488
quote:
Volgens mij zijn er meer Belgen die Nederland steunen, dan de Nederlandse inwonende.
life goes by...
  Moderator vrijdag 2 juli 2010 @ 21:43:32 #70
9859 crew  Karina
Woman
pi_83588571
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:43:56 #71
11102 knep
Mountainfreak
pi_83588596
quote:
Inderdaad, sinds ik bij het WK veldrijden ben geweest in Hoogerheide heb ik ook een hardgrondige hekel gekregen aan Belgen, Vlamingen, moet ik eigenlijk zeggen, met hun geforceerd minderwaardigheidscomplex.
Wat een verzameling droeftoeters bij elkaar zeg.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:51:15 #72
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83588895
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef knep het volgende:

[..]

Inderdaad, sinds ik bij het WK veldrijden ben geweest in Hoogerheide heb ik ook een hardgrondige hekel gekregen aan Belgen, Vlamingen, moet ik eigenlijk zeggen, met hun geforceerd minderwaardigheidscomplex.
Het is ook best moeilijk. Eerst ben je een provincie van Nederland en als je eindelijk vrijheid hebt kun je nog steeds nergens trots op zijn.
Bedankt Hans.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 22:06:39 #73
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_83589421
Jullie vergeten de mooiste:

Vreugde vir Nederland
2010-07-02 21:33

Port Elizabeth. - Is daar nog iemand wat vir Nederland se aanslag op die Wêreldbeker lag?

Dít is wat Bert van Marwijk, die Nederlanders se afrigter, gisteraand ná sy sokkerspan se puik sege oor Brasilië wou weet.

Nederland het die opwindende kwarteindstryd hier in die Nelson Mandelabaai-stadion voor ’n rapsie meer as 40 000 toeskouers met 2-1 gewen.

“Toe ek twee jaar terug Nederland se breier geword het, het ek gesê ons doel is om die WB-toernooi te wen,” het Van Marwijk gesê.

“Mense het toe vir ons gelag en my gespot.

“Vandag het ons met fantastiese sokker teen een van die beste spanne in die wêreld gewen, so ek dink ons kan maar ernstig opgeneem word.”

Die Nederlanders moes ’n vroeë agterstand oorkom nadat Robinho Brasilië met ’n pragdoel in die tiende minuut laat voorloop het.

Brasilië het vir die grootste deel van die eerste helfte die botoon gevoer, maar Nederland het algaande met meer selfvertroue gespeel.

In die tweede helfte het die Nederlanders ’n gelukskoot gekry toe Felipe Melo ’n doel teen sy eie span aangeteken het. Dit was in die 54ste minuut toe hy en sy doelwagter, Julio Cesar, kleigetrap en die bal van sy kop die doel­hok ingespat het.

In die 67ste minuut het Wesley Sneijder die beslissende doel behaal – nogal met wat hy as sy eerste doel met ’n kopskoot beskryf het.

Sneijder het gesê sy span het met die rustyd besluit om meer druk op Brasilië se verdediging te plaas.

“Ons afrigter het gesê ons moet by ons patroon hou en die pas aangee,” het Sneijder vertel.

“Bert het ons daaraan herinner dat ons nog altyd weet hoe om doele aan te teken en dat ons die wedstryd moet begin geniet.”

Dunga, die verloopspan se breier, het gesê: “Ons het konsentrasie verloor en sonder ritme gespeel in die tweede helfte.”

Hy wou nie die skeidsregter, Yuichi Nishimura van Japan, kritiseer omdat hy Melo in die 73ste minuut met ’n rooikaart afgestuur het nie.

Melo is gepos nadat hy op die Nederlandse pronkhoendertjie Arjen Robben getrap het.

In daardie stadium het Robben soos ’n sirkusnar al in die rondte gekruip en gemaak of hy erg beseer is ná ’n duikslag. Dit was een van vele stukkies toneelspel wat Robben uitgehaal het.

As iemand net naby hom verbygehardloop het, het hy dramaties neergeslaan en sy linkervoetjie vasgeklou.

Robinho het ’n slag reg oor Robben gaan staan en briesend op hom geskree, natuurlik sonder sukses.

Gepraat van skree – Dunga was in ’n stadium so gefrustreerd met wat op die veld gebeur, hy het aan die dakkie wat oor die plaasvervangers se stoele is, begin ruk.

Dit was die aksies van ’n moedelose man, want sy span is op die dag deeglik ore aangesit.

Op ’n vraag oor sy toekoms, het Dunga gesê almal weet hy is vir vier jaar as afrigter aangestel en dat daardie vier jaar nou verby is.

Hy het bygevoeg dat hy trots is op wat sy span die afgelope vier jaar vermag het.

“Ek het nog nooit die span afgerig om te verloor nie. Nou het ons verloor en ons moet dit op ’n waardige wyse verduur,” het hy gesê.

http://www.dieburger.com/(...)r-Nederland-20100702
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 juli 2010 @ 22:38:56 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_83590722
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 21:43 schreef knep het volgende:

[..]

Ik had het in Sint Michielsgestel wat een stel aggressieve hufters die Belgen. Kende ze al uit het muziekcircuit jon je ook geen contact maken met ze. Nederigheid is meer hoogmoed vind ik. Kut6 volk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_83590888
Belgische pers over het Nederlands elftal....

Daarnet nieuwe aflevering kabouter Wesley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')