Yep.quote:
You like that baby?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef griekjeee het volgende:
Die kauwgom bewaren![]()
Eerst kauwgom lopen vreten voor me in de trein om het vervolgens terug in het pakje te doen, om later nog eens te kunnen herkauwen.
Like wtf mên.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef Drinky het volgende:
Onterechte klacht, soms heb je geen zin om kaugum te verspillen dus dan doe je de gum even ergens plakken, eetje even iets ofzo en daarna weer lekker kauwen op die gum
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef Drinky het volgende:
Onterechte klacht, soms heb je geen zin om kaugum te verspillen dus dan doe je de gum even ergens plakken, eetje even iets ofzo en daarna weer lekker kauwen op die gum
YESSSS!!! POST 7, NA 2 MINUTEN!quote:
tokkie wijfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn moeder doet dat altijd. True story.
Wat een vreselijk ordinair kamperwijf zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn moeder doet dat altijd. True story.
Ja en inderdaad meestal tokkies.quote:
griekjeee zei (18:56):quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef 9611Niels het volgende:
griekjee topic, Triggershot binnen voor de 10 posts?
[..]
YESSSS!!! POST 7, NA 2 MINUTEN!![]()
![]()
Uhuhquote:
Nee helemaal niet, dan zit ik boven gewoon achter mijn computer en dan roept ons mam: "Drinky, kom eten!", maar omdat ik geen zin heb in voedselkruimels in mijn kaugum plak ik het dan even in een schaaltje wat op mijn bureau ligt en na het eten kan ik dezelfde kaugum gewoon weer eten.quote:
quote:
Geen speld tussen te krijgen, wat haar kauwgomgebruik betreft dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een vreselijk ordinair kamperwijf zeg.
Ik heb dat serieus nog nooit iemand zien doenquote:
Dit. Dat eerste heb ik ook ooit een keer gedaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:02 schreef Frankvbr het volgende:
Dus niet in de zin van: Er is geen prullenbak in de buurt, dus ik stop het maar terug in het pakje?
Dan zie je ze de kauwgum er echt uithalen om weer te herkauwen?
Eizelsteinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb dat serieus nog nooit iemand zien doen
Ze zag eruit als iemand die van het herkauwen was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:02 schreef Frankvbr het volgende:
Dus niet in de zin van: Er is geen prullenbak in de buurt, dus ik stop het maar terug in het pakje?
Dan zie je ze de kauwgum er echt uithalen om weer te herkauwen?
Bedoelde u: ijsselsteinquote:
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb nog steeds dat nummer opstaan
met die kippenpootjes
Laat ons weten of het is geluktquote:
Editquote:
|
|
| Forum Opties | |