Beetje merkwaardig niet, voor iemand die naastenliefde en het toekeren van de andere wang e.d. predikt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:37 schreef matthijs.. het volgende:
Trouwens straks gaat Jezus voor eeuwig scheiding maken, mensen die hun hele leven de waarheid hebben gehaat en niet gered zijn door Jezus.
Heb jij ook nagedacht dat er voor jou ook andere zijn geweest die haar hebben gebeft? Daar ben jij ook aan het beffen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik snap die dames die het goedkeuren en zelfs aanmoedigen niet echt, die mannen 'beffen' elkaar namelijk ook.
Hoe kun je hem dan nog een goeienachtkusje op de mond geven als je 's nachts naast hem in bed ligt nadat hij heeft gereetrimd?
Da's wel erg zwart-wit Matthijs, in mijn wereld zit er nog een heel gebied tussen 'iemand mogen' en 'iemand haten'.quote:
Ik kan er absoluut niets van leren. Behalve dan hoe een zwaar gelovig iemand denkt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:53 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik snap dat het op een gegeven moment vermoeiend wordt, maar uit zijn verhalen kunnen mensen nog het e.a. leren. Wat in jouw belevingswereld past kan je eruit halen en het toepassen. Misschien is het niet zo slim van hem om zulke reacties te plaatsen op een forum waarvan de meerderheid niet christelijk is, maar als je het goed bekijkt kun je ervan leren. Naastenliefde (respect ) etc.
Omdat het moeilijk te negeren is (zo blijkt), daarom moet je het ook niet meer doen in topics al deze.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Je bent meestal wel degene die altijd een reactie geeft, hoe kan dat dan.
Dat mogen dood zijn, gaat niet gebeuren. Of je gaat voor eeuwig naar de hemel of naar de hel, daar zul je voor eeuwig verdergaan. Voor eeuwig in de tegenwoordigheid van God is witter, dan je je kunt voorstellenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:55 schreef mspoez het volgende:
[..]
Da's wel erg zwart-wit Matthijs, in mijn wereld zit er nog een heel gebied tussen 'iemand mogen' en 'iemand haten'.
overigens: ik voor mij hoop dat Jezus mij in het groepje; *mogen dood blijven als ze dood zijn* indeelt.
Wat leuk, zo'n God.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat mogen dood zijn, gaat niet gebeuren. Of je gaat voor eeuwig naar de hemel of naar de hel, daar zul je voor eeuwig verdergaan. Voor eeuwig in de tegenwoordigheid van God is witter, dan je je kunt voorstellen
(in de tegenwoordigheid van de volmaakte liefde)
en de hel is zwarter dan je je kunt voorstellen, (nooit meer liefde, eeuwig verschrikkelijke pijn etc)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Dat mogen dood zijn, gaat niet gebeuren. Of je gaat voor eeuwig naar de hemel of naar de hel, daar zul je voor eeuwig verdergaan. Voor eeuwig in de tegenwoordigheid van God is witter, dan je je kunt voorstellen
en de hel is zwarter dan je je kunt voorstellen, (nooit meer liefde, eeuwig verschrikkelijke pijn etc)
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef BlingBlingPi het volgende:
[..]
Wie zegt in godsnaam dat er zoiets bestaat als een Hel of een Hemel.. Ooit gezien? Ooit iemand op gestaan uit de dood? Behalve die sprookjes verhaaltjes in de bijbel.
Waarom denk je dat iets een 'geloof' heet? Er bestaan ook mensen die ergens vanuit gaan zonder het met hun ogen te zien of hun oren te horen..quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef BlingBlingPi het volgende:
[..]
Wie zegt in godsnaam dat er zoiets bestaat als een Hel of een Hemel.. Ooit gezien? Ooit iemand op gestaan uit de dood? Behalve die sprookjes verhaaltjes in de bijbel.
Ja joh, lekker makkelijk he. Zogauw iets in het nadeel voor je zou zijn is het geen goeie God, maar als de regel zou zijn dat ook ongelovigen naar de hemel zouden gaan zou het een goeie God zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat leuk, zo'n God.
Denk dat ik me bij de duivel meer thuis zou voelen, als ik zo hoor wat allemaal wel niet mag van God.
OT: Nee, ik zou het geen prettig idee vinden als mijn man zou rommelen met een andere man.![]()
Dus God negeert mijn hoop? Wat is er dan hemels aan, als het niet is zoals ik het me wens?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:48 schreef matthijs.. het volgende:
[..]
Maar ik zeg er ook bij dat God is niet uit op de vernietiging van een mens maar op zijn redding.
Waarom zou God jou je zin geven dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dus God negeert mijn hoop? Wat is er dan hemels aan, als het niet is zoals ik het me wens?
Als ik lief genoeg was geweest om in de hemel te komen, dan zou dat toch logisch wezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom zou God jou je zin geven dan?
ook niet eens een keer een trio?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil een monogame relatie, dus vrouw of man, nope.
en dan kom je ze een keer tegen terwijl de eigen partner afwezig is en dan kan het ook wel.quote:
Een God die abortus, euthanasie en het homohuwelijk als zonde bestemelt, vind ik slecht ja. En als je voor overspel al de hel in komt wordt het al helemaal mooi. Neem het me eens kwalijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh, lekker makkelijk he. Zogauw iets in het nadeel voor je zou zijn is het geen goeie God, maar als de regel zou zijn dat ook ongelovigen naar de hemel zouden gaan zou het een goeie God zijn?
Sta eens open voor anderen in plaats van alleen je eigen visie op dingen.
Neuh, niet echt. God heeft mij geen reden gegeven om in Hem te geloven. Kan Hij me ook niet kwalijk nemen dat ik dat niet doe dan. En ook al was ik overtuigd van Zijn bestaan en dat de Bijbel het woord van God is, dan nóg zou ik niet tegen abortus of iets dergelijks zijn. Dan maar naar de hel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef VeerEli het volgende:
God geeft iedereen genoeg kansen om voor hem te kiezen. Blijf je bij je besluit om dat niet te doen, moet je ook de consequenties daarvan accepteren toch? Waarom zou God jou toelaten in zijn koninkrijk, als jij nooit iets voor hem gedaan heeft of zelfs in hem geloofd hebt?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:28 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
en dan kom je ze een keer tegen terwijl de eigen partner afwezig is en dan kan het ook wel.
De volgende stap is dan ,
Eh, zeg meis, ik ga ff naar Sjanie om te neuken, ik heb een beetje zin om gepijpt te worden, doe jij de strijkwas even vanavond.??
[..]
en dan kom je ze een keer tegen terwijl de eigen partner afwezig is en dan kan het ook wel.
Eh, zeg meis, ik ga ff naar Sjanie om te neuken, ik heb een beetje zin om gepijpt te worden, doe jij de strijkwas even vanavond.??
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |