abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:33:36 #1
5365 Lief
Het sneeuwt
pi_83453846
Dames, mag jouw man fantasereb danwel rommelen met een andere man? Of vind je hem dan geen echte man meer en knap je op hem af.
hartedief!
pi_83453875
Hoezo dat eigenlijk?
Afknapper!
pi_83453965
Lekker je man kussen nadat hij aan een aidslul heeft gezogen. Altijd een fijn idee.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:37:51 #4
5365 Lief
Het sneeuwt
pi_83454066
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef MissKriel het volgende:
Hoezo dat eigenlijk?

Vrouwen mogen openlijk bischierig zijn, mannen nog niet.
hartedief!
pi_83454102
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:37 schreef Lief het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je zelf homo?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:40:19 #6
5365 Lief
Het sneeuwt
pi_83454209
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eigenlijk ben je zelf homo?
Een vrouw die met een andere vrouw is lesbisch?
hartedief!
pi_83454247
Ja hoor.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:41:17 #8
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_83454259
Natuurlijk!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_83454282
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:40 schreef Lief het volgende:

[..]

Ja.
pi_83454316
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:40 schreef Lief het volgende:

[..]

Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_83454326
Van mij wel hoor
zolang er maar goed over gepraat kan worden en zo en niet achter mijn rug om gerommelt word want dan is het gewoon vreemd gaan
maar ik ben geen man en heb geen piemel dus ik kan die ervaring gewoon niet bieden dus ja
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83454546
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef Flashwin het volgende:
Lekker je man kussen nadat hij aan een aidslul heeft gezogen. Altijd een fijn idee.
pi_83454790
Nee, dan zou diegene niet voor mij moeten kiezen
-
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:56:53 #14
30252 Soempie
Procreating
pi_83455012
Nee. En ik 'mag' ook niet rommelen met een andere vrouw. Zou ik ook niet willen trouwens.

Hm, correctie. Hij zegt net: 'alleen als ik erbij mag zijn.' Nouja andersom geldt dat dus niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_83455599
Nee. En ik ook niet met een andere vrouw, ook niet als hij er bij mag zijn.

Mijn moeders zijn lesbisch en volgens mij is hij lichtelijk bang dat er ineens wat bij me wakker wordt als ik het met een leuke vrouw doe
pi_83455658
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Van mij wel hoor
zolang er maar goed over gepraat kan worden en zo en niet achter mijn rug om gerommelt word want dan is het gewoon vreemd gaan
maar ik ben geen man en heb geen piemel dus ik kan die ervaring gewoon niet bieden dus ja
Je bent toch ook niet EN een brunette EN een blondine EN met grote borsten EN met kleine borsten EN blank EN zwart? Die ervaringen kun je dan toch ook allemaal niet bieden? Niet om je aan te vallen hoor maar ik snap die redenatie niet zo goed puur op grond van 'want anders heeft hij niet alle mogelijkheden tot zn beschikking'.
pi_83455862
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef Dipkip het volgende:
Nee. En ik ook niet met een andere vrouw, ook niet als hij er bij mag zijn.

Mijn moeders zijn lesbisch en volgens mij is hij lichtelijk bang dat er ineens wat bij me wakker wordt als ik het met een leuke vrouw doe
Hij heeft gelijk
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_83455864
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Je bent toch ook niet EN een brunette EN een blondine EN met grote borsten EN met kleine borsten EN blank EN zwart? Die ervaringen kun je dan toch ook allemaal niet bieden? Niet om je aan te vallen hoor maar ik snap die redenatie niet zo goed puur op grond van 'want anders heeft hij niet alle mogelijkheden tot zn beschikking'.
blond heeft niks met geaardheid of sexuele ervaring te maken
een blonde neukt precies zo als een bruinette met evenveel ervaring etc.
een piemel is wel echt anders dan een kut

als hij zou zeggen ik wil graag een met kleine tieten proberen mag dat van mij ook best trouwens hoor want idd ik heb ze niet
zolang ie maar niet verliefd word op een ander of achter mijn rug om dingen doet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83455995
Ik vind het eigenlijk wel raar dat bij vrouwen het wordt aangemoedigd om in hun jonge wilde dagen met hetzelfde geslacht te experimenteren maar dat dit bij mannen echt totaal taboe is.
pi_83456052
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
blond heeft niks met geaardheid of sexuele ervaring te maken
een blonde neukt precies zo als een bruinette met evenveel ervaring etc.
een piemel is wel echt anders dan een kut

als hij zou zeggen ik wil graag een met kleine tieten proberen mag dat van mij ook best trouwens hoor want idd ik heb ze niet
zolang ie maar niet verliefd word op een ander of achter mijn rug om dingen doet
Weet ik niet of dat niks met seksuele ervaring te maken heeft. Als je nou al heel lang erover fantaseert. Of gewoon een heel ander type dan jij, streng terwijl jij zachtaardig bent, lomp en gespierd terwijl jij tenger en frele bent. Is toch heel anders als een vrouw je zo aan de kant kan smijten denk ik

Maar als je het zo ziet snap ik het beter, ik zou zelf zoiets hebben van of je mag het met anderen doen (waarbij ik me wel kan voorstellen dat je eenmalig wel ok vindt en lange verhoudingen niet) of het mag niet. Dat idee van 'alleen met iemand die heel anders is dan ik' puur gebaseerd op want dat kan ik niet bieden geeft me een akelig gevoel, alsof je als vrouw alles zou moeten kunnen bieden of een man benadeelt als je zegt, doe het er maar mee

Maar misschien is het ook wel bedreigender met iemand die veel op je lijkt. Ik weet het eigenlijk niet.
pi_83456123
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef n0ir het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat bij vrouwen het wordt aangemoedigd om in hun jonge wilde dagen met hetzelfde geslacht te experimenteren maar dat dit bij mannen echt totaal taboe is.
Ik heb er geen moeite mee het met een man te doen die voor mij het met een man gedaan heeft, heb ook een vriend gehad die met een paar mannen heeft gexperimenteerd. Maar ik wil gewoon een monogame relatie.

Overigens zijn er ook zat mannen die enorm op je neerkijken als je wel eens met een vrouw hebt aangekloot. Alsof je dan meteen een enorme slet bent. Ik vroeg me oprecht af of ik lesbisch was. Nou niet dus maar is toch beter dat ik dat weet voor ik ga trouwen?
pi_83456317
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:37 schreef Lief het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als mijn vriendin met een andere vrouw zou rotzooien vind ik dat echt niet goed.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 19:26:04 #23
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_83456383
Nee. Monogaam is monogaam. Wat ie voor mij gedaan heeft maakt me niet zoveel uit, als het maar veilig was.
Prrrrr
pi_83456713
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Weet ik niet of dat niks met seksuele ervaring te maken heeft. Als je nou al heel lang erover fantaseert. Of gewoon een heel ander type dan jij, streng terwijl jij zachtaardig bent, lomp en gespierd terwijl jij tenger en frele bent. Is toch heel anders als een vrouw je zo aan de kant kan smijten denk ik

Maar als je het zo ziet snap ik het beter, ik zou zelf zoiets hebben van of je mag het met anderen doen (waarbij ik me wel kan voorstellen dat je eenmalig wel ok vindt en lange verhoudingen niet) of het mag niet. Dat idee van 'alleen met iemand die heel anders is dan ik' puur gebaseerd op want dat kan ik niet bieden geeft me een akelig gevoel, alsof je als vrouw alles zou moeten kunnen bieden of een man benadeelt als je zegt, doe het er maar mee

Maar misschien is het ook wel bedreigender met iemand die veel op je lijkt. Ik weet het eigenlijk niet.
ik vind idd dat als hij een goede reden heeft om dat te willen dan moet ie dat vooral doen
en daarom (vind ik zo op papier dan, maar het is meer iets wat je per geval moet bekijken eigenlijk) dat als die ander het zelfde is als ik dat het niet hoeft want daar heb je mij dan toch voor?
dan gaat het om iets dat hij mist bij mij wat ik wel zou kunnen/wil bieden
is het iets dat ik niet kan/wil bieden dan vind ik dat het minstens bespreekbaar moet zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83456896
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind idd dat als hij een goede reden heeft om dat te willen dan moet ie dat vooral doen
en daarom (vind ik zo op papier dan, maar het is meer iets wat je per geval moet bekijken eigenlijk) dat als die ander het zelfde is als ik dat het niet hoeft want daar heb je mij dan toch voor?
dan gaat het om iets dat hij mist bij mij wat ik wel zou kunnen/wil bieden
is het iets dat ik niet kan/wil bieden dan vind ik dat het minstens bespreekbaar moet zijn
Dat vind ik dus een rare redenatie. Een soort extreme objectificatie. Als wij dezelfde haarkleur en kledingmaten hebben enzo, dan zijn we toch niet het zelfde? Als mijn man dan jou ziet denkt ie toch niet nou, daar kan ik het net zo goed op doen als op Dipkip, zelfde haar, zelfde maat tieten, geen verschil!

Volgens mij werkt het zo niet hoor. Op iemand vallen of iemand geil vinden gaat veel verder dan alleen wat voor lichaam iemand heeft. Of je laat iemand vrij of niet, ik vind het echt raar dat hij het dan niet mag doen met iemand die op jou lijkt... Iedereen is toch anders, zeker in bed. Al is het maar omdat zij dan 'nieuw' is.
pi_83457220
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:38 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat vind ik dus een rare redenatie. Een soort extreme objectificatie. Als wij dezelfde haarkleur en kledingmaten hebben enzo, dan zijn we toch niet het zelfde? Als mijn man dan jou ziet denkt ie toch niet nou, daar kan ik het net zo goed op doen als op Dipkip, zelfde haar, zelfde maat tieten, geen verschil!

Volgens mij werkt het zo niet hoor. Op iemand vallen of iemand geil vinden gaat veel verder dan alleen wat voor lichaam iemand heeft. Of je laat iemand vrij of niet, ik vind het echt raar dat hij het dan niet mag doen met iemand die op jou lijkt... Iedereen is toch anders, zeker in bed. Al is het maar omdat zij dan 'nieuw' is.
dat zeg ik toch niet?
ik zei nergens op mij lijkt qua uiterlijk perse
alleen stel het gaat om anaal om maar even wat te zeggen en ik wil dat ook dan is dat dus geen argument
heb ik zoiets van he bah nee in mijn poepgat geen gepor en hij wil dat toch nou dan moet ie maar iemand zoeken die dat wel wil

maar als er van geen van dat soort dingen sprake is (dus een verschil wat hij mist of wil proberen) maar het gewoon gaat om sex met een ander dan ben ik daar in eerste instantie niet zo voor
behalve dan als het hebben van sex met vele andere zijn ding is (maar dan ga ik een beetje vrezen voor mijn gezondheid dus dat zou ik ook niet je van het vinden) maar dan is het bespreekbaar
zo van waarom wil je dat? en is het iets wat we binnen onze relatie zouden kunnen brengen of zo?
een piemel is dat dus niet (hoewel ik dus een trio wel zou overwegen want dan is het toch meer van samen) als in ik heb er geen dus dan is het zeker minstens bespreekbaar

snap je wat ik bedoel?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83457357
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:33 schreef Lief het volgende:
Dames, mag jouw man fantasereb danwel rommelen met een andere man? Of vind je hem dan geen echte man meer en knap je op hem af.
Wtf.. Mijne mag dat dus echt niet, Gay zijn doet ie maar ergens anders.
pi_83457599
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:45 schreef rhubarbje het volgende:
snap je wat ik bedoel?
Nee niet zo, eigenlijk. Maar misschien is dat ook omdat ik het verschil niet zie, ik snap niet waarom je het dan ineens wel kwetsend vindt als hij geen in jouw ogen goede reden ervoor heeft. Het is bijna alsof hij een soort excuus moet hebben en dat neigt voor mijn gevoel naar het idee dat je het niet kan maken je man de ervaring te ontzeggen dit of dat te doen, zelfs al wil jij die ervaring niet bieden. Dat klinkt voor mij als toestemming uit schuldgevoel in plaats van toestemming vanuit het idee van we hebben een open relatie en we leggen elkaar geen regels op (buiten uiteraard dingen als het voorkomen van SOA besmetting enzo). En dat snap ik niet zo goed, of liever: ik snap niet hoe dat goed kan voelen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:05:21 #29
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_83458079
Nou nee, ik zou het toch wel heel raar vinden, (en ook een beetje vies, het idee dat z'n piemel in andermans harige kont zou hebben gezeten)
Dus.

Denk trouwens dat dit voor mannen altijd meer een taboe zal blijven, in onze cultuur dan toch.
pi_83458107
Niet dat ik een vrouw ben, maar van mijn part ben je gewoon compleet monogaam. Ik mag toch hopen dat mijn toekomstige vriendin de experimentele fase van het zoenen met hetzelfde geslacht toch wel voorbij is.
pi_83458122
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee niet zo, eigenlijk. Maar misschien is dat ook omdat ik het verschil niet zie, ik snap niet waarom je het dan ineens wel kwetsend vindt als hij geen in jouw ogen goede reden ervoor heeft. Het is bijna alsof hij een soort excuus moet hebben en dat neigt voor mijn gevoel naar het idee dat je het niet kan maken je man de ervaring te ontzeggen dit of dat te doen, zelfs al wil jij die ervaring niet bieden. Dat klinkt voor mij als toestemming uit schuldgevoel in plaats van toestemming vanuit het idee van we hebben een open relatie en we leggen elkaar geen regels op (buiten uiteraard dingen als het voorkomen van SOA besmetting enzo). En dat snap ik niet zo goed, of liever: ik snap niet hoe dat goed kan voelen.
dat vind ik niet kwetsend maar daar sta ik in eerste instantie niet zo open voor als wanneer er wel een goede reden is
maar dan is het ook nog bespreekbaar

en het gaat niet om een excuus het gaat er om dat ik het niet oke vind als hij gewoon gaat rondneuken om het rondneuken dan moet je maar single zijn
maar als je veel van elkaar houdt en er is iets dat je altijd al wou doen maar die ander niet wil heb ik liever dat hij het doet ipv dat hij altijd spijt houdt

het zelfde als hij altijd naar japan wou en ik niet nou dan moet ie zonder mij gaan
hoewel ik liever samen zou gaan maar als ik echt wat tegen japan heb en hij het echt graag eens wil zien...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83458163
Maar ja, dit is toch weer zo'n typisch gevalletje dat er bij mannen andere normen spelen dan bij vrouwen. Dubbele standaard. Je doet er weinig aan.
pi_83458800
Nee brr afknapper.
Omgekeerd heb ik trouwens ook geen vrijbrief. We hebben voor elkaar en een exclusieve relatie gekozen.
pi_83458927
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
dat vind ik niet kwetsend maar daar sta ik in eerste instantie niet zo open voor als wanneer er wel een goede reden is
maar dan is het ook nog bespreekbaar

en het gaat niet om een excuus het gaat er om dat ik het niet oke vind als hij gewoon gaat rondneuken om het rondneuken dan moet je maar single zijn
maar als je veel van elkaar houdt en er is iets dat je altijd al wou doen maar die ander niet wil heb ik liever dat hij het doet ipv dat hij altijd spijt houdt

het zelfde als hij altijd naar japan wou en ik niet nou dan moet ie zonder mij gaan
hoewel ik liever samen zou gaan maar als ik echt wat tegen japan heb en hij het echt graag eens wil zien...
Ja ok, tis dus meer een soort concessie.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik daar concessies in zou kunnen doen. Maar met heel veel andere relatiedingen doe ik inderdaad precies het zelfde (wat je zegt over Japan bijvoorbeeld) dus misschien is het ook wel hypocriet van me dat ik dat bij seks dan ineens zo afschuwelijk vind.

Ik vind het wel knap dat je er zo rationeel over kan doen, ik word bij het idee al misselijk dus zelfs al zou ik er zo over willen denken, ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
pi_83459314
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef Xennia het volgende:
Nee brr afknapper.
Omgekeerd heb ik trouwens ook geen vrijbrief. We hebben voor elkaar en een exclusieve relatie gekozen.
Inderdaad.
pi_83459394
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:22 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ok, tis dus meer een soort concessie.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik daar concessies in zou kunnen doen. Maar met heel veel andere relatiedingen doe ik inderdaad precies het zelfde (wat je zegt over Japan bijvoorbeeld) dus misschien is het ook wel hypocriet van me dat ik dat bij seks dan ineens zo afschuwelijk vind.

Ik vind het wel knap dat je er zo rationeel over kan doen, ik word bij het idee al misselijk dus zelfs al zou ik er zo over willen denken, ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
nee het is geen concessie?
een concessie is toegeven omdat je er anders niet uit komt. Als ik het zou verbieden zouden we er ook uit komen maar zou het gewoon niet gebeuren. Jammer maar helaas
ik geloof gewoon in vrijheid
dus de ander vrij laten om alleen op vakantie te gaan, of uit te gaan met vrienden of dus een sexuele fantasie in laten gaan
Er zijn echt weinig dingen die ik zou verbieden
Sta ik er niet vanaf het begin achter vind ik dat we er toch over moeten praten. En dan zien we wel. (en wat daar uit komt is dan misschien een concessie maar dat is niet de basis van mijn view zeg maar)

Maar verder kijk ik best wel rationeel naar seks denk ik ja...
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_83463593
Rommelen überhaupt of het nou met een man of een vrouw is vind ik al niet kunnen...dus het antwoord op je vraag is een duidelijke nee
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:38:32 #38
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_83467422
Procentueel gezien hebben minder mannen er een probleem me als hun vrouw/vriendin met een andere vrouw rotzooit, dan dat vrouwen en een probleem mee hebben als hun man/vriend met een andere man man rotzooit.

Conclusie: vrouwen zijn bekrompen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:08:56 #39
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83469227
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:40 schreef Tamashii het volgende:
Ja hoor.
Ik snap die dames die het goedkeuren en zelfs aanmoedigen niet echt, die mannen 'beffen' elkaar namelijk ook.

Hoe kun je hem dan nog een goeienachtkusje op de mond geven als je 's nachts naast hem in bed ligt nadat hij heeft gereetrimd?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83469462
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik snap die dames die het goedkeuren en zelfs aanmoedigen niet echt, die mannen 'beffen' elkaar namelijk ook.

Hoe kun je hem dan nog een goeienachtkusje op de mond geven als je 's nachts naast hem in bed ligt nadat hij heeft gereetrimd?
ik geloof niet dat dat een vereiste is voor mannensex
dat is als zeggen dat hetero´s elkaar altijd oraal geven tijdens sex

misschien kijk je te veel porno, dat gaat wel altijd volgens zo´n vast stramien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:17:12 #41
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83469692
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik geloof niet dat dat een vereiste is voor mannensex
dat is als zeggen dat hetero´s elkaar altijd oraal geven tijdens sex

misschien kijk je te veel porno, dat gaat wel altijd volgens zo´n vast stramien
En als die man dan die andere gozer pijpt en doorslikt, is dat wel goed? Als ik bi zou zijn (met nadruk op ZOU ben namelijk hetero), zou ik ook graag oraal gaan. Ik bef toch ook graag als ik een vriendin heb, moet dan met een jongen ook kunnen.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:18:23 #42
5365 Lief
Het sneeuwt
pi_83469768
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Want alle bi/ho's neuken en rimmen? Dream on.
hartedief!
pi_83469829
Liever niet. Ik vind het best als er eens wat geëxperimenteerd wordt als hij daar behoefte aan heeft, maar als hij voor me kiest, dan wil hij dus bij mij zijn en leert hij maar leven met het feit dat ik geen piemel heb. Dus structureel seks ernaast (met man óf vrouw) is een no-go.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_83469873
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:17 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

En als die man dan die andere gozer pijpt en doorslikt, is dat wel goed? Als ik bi zou zijn (met nadruk op ZOU ben namelijk hetero), zou ik ook graag oraal gaan. Ik bef toch ook graag als ik een vriendin heb, moet dan met een jongen ook kunnen.
dat jij graag beft wil niet zeggen dat iedereen dat doet
en niet iedereen slikt

serieus zet die porno eens uit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:21:43 #45
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83469947
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat jij graag beft wil niet zeggen dat iedereen dat doet
en niet iedereen slikt

serieus zet die porno eens uit
Niet beffen?????????? WELKE zieke geest beft zijn vriendin nou niet??
pi_83469974
NEEN!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:23:03 #47
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_83470015
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Van mij wel hoor

Precies, achter iemand rug om is schadelijker van eens een keertje met een ander plezier hebben. Zoals je zegt, omdat hij zin heeft in een ander lichaam of dat jij zin hebt in een ander lichaam, puur voor de lust. Moet wel lachen om veel reacties hier trouwens.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 29 juni 2010 @ 23:27:53 #48
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_83470328
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef Lief het volgende:

[..]

Want alle bi/ho's neuken en rimmen? Dream on.
Je hebt er wel verstand van hè

Weet je zeker dat je die vrouw er naast wilt houden?
pi_83470368
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en niet iedereen slikt
Niet-slikkende-vrouwen-alert!
pi_83476528
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef Flashwin het volgende:
Ja, als ie nog maar kan zitten als ie weer eens een ommetje met de auto is wezen maken.
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83481203
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als mijn vriendin met een andere vrouw zou rotzooien vind ik dat echt niet goed.
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')