Ook gekocht, maar Call of Pripyat geeft een Failed to contact key serverquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Stalker Call of Pripyat en Stalker Shadow of Cheyrnobyl is vandaag afgeprijsd tot een weekend deal van 7,50 euro (Korting = 75%)
Dus alle twee games krijg je voor 7,50. Ik heb ze via iDeal gekocht.
de eerste heb ik al (in metal case, best toffe editie) maar die heeft me nooit helemaal kunnen overtuigen.. teveel bugs en iet wat achterstallige graphics t.o.v. de eisen die gesteld werdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Stalker Call of Pripyat en Stalker Shadow of Cheyrnobyl is vandaag afgeprijsd tot een weekend deal van 7,50 euro (Korting = 75%)
Dus alle twee games krijg je voor 7,50. Ik heb ze via iDeal gekocht.
Ep 1 is kort, maar beide zijn zeker de moeite waard. Maar koop idd de Orange BOx... heb je meteen Portal (quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:38 schreef drumstickNL het volgende:
Oja nog een vraagje, ik heb HL2 gespeeld maar episode one en two niet, zijn die de moeite waard? (en 15 euro)
Hoe is de besturing spanky? Doom natuurlijk altijd zonder muis gedaan, maar hoe is het nu?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik ook, net ff Ultimate Doom gespeeld, heerlijk klassiek!
de sfeer in SOC was geniaal alleen waren het de zware systeemeisen (crysis draaide redelijk, SOC nauwelijks met gelijkwaardige settings) en bugs in missie's (waardoor je dus helemaal opnieuw kon beginnen) 2 punten die mij hebben doen beslissen om het spel terug in de case te stoppen..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:20 schreef twiFight het volgende:
De STALKER serie is (een van) de beste serie everVoor optimaal genieten moet je de Complete 2009 mod downloaden (voor SoC en CS is 'ie uit, voor COP nog niet). Bugs zijn geen issue als je de game patcht. Graphics zijn juist bijna ongeevenaard, alleen het draait om sfeer, niet om graphics om op te masturberen. Als sfeer en rpg-gameplay hoog op je lijstje staan dan moet je STALKER proberen. Als je next gen graphics wil en de rambo uithangen --> move on.
Nog steeds zonder muis!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe is de besturing spanky? Doom natuurlijk altijd zonder muis gedaan, maar hoe is het nu?
Waarom speel je Doom Spanky?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds zonder muis!
Maar hij doet n beetje kut met resolutie enzo, ik ga denk ik ff ZDoom installereen en hem pimpen naar 1680x1050!
ZDoom werkt met Steam? Muis lijkt me trouwens toch wel relaxter nu we dat zo gewend zijn, kun je dat niet instellen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nog steeds zonder muis!
Maar hij doet n beetje kut met resolutie enzo, ik ga denk ik ff ZDoom installereen en hem pimpen naar 1680x1050!
quote:
Heb ook de communicatie ook gelijk geblokkeerd, nooit eerder een bot op steam gehadquote:
Nee dan heb ik allerlei games die ik al heb. (meerendeels van de set)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:51 schreef NietTeVolgen het volgende:
Beter koop je dan gelijk the orange box
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |