Ja daarom kun je m beter weglaten, dies al eeuwen achterhaald joh, we hebben heul geen OP nodigquote:
Ik twijfelde of ik de OP er drie keer in zou zetten ter compensatie van jouw recalcitrante gedrag bij het openen van nieuwe topics.quote:
Heb je nu een precedent voor die andere collega's geschapen?quote:Ik voel me echt euforisch![]()
Baas 1 belde, dus ik zeg yo, we hebben van Baas 2 vrij gekregen voor vrijdag.
Vond ie niet meer dan normaal![]()
Baas 3, die uit A'dam belde net ook, die heeft een beetje slechte zin omdat ie van het weekend Abraham gezien heeft () en die geeft zijn mensen dus geen vrij
Oh en baas 3 is volgens mij al zo ijdel!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef oh-oh het volgende:Ik zeg fuck die OP toch
![]()
Ik voel me echt euforisch![]()
Baas 1 belde, dus ik zeg yo, we hebben van Baas 2 vrij gekregen voor vrijdag.
Vond ie niet meer dan normaal![]()
Baas 3, die uit A'dam belde net ook, die heeft een beetje slechte zin omdat ie van het weekend Abraham gezien heeft () en die geeft zijn mensen dus geen vrij
Dat is minstens even slecht jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Maes het volgende:
Twilightvonden mijn ouders Grease en Saturday Night Fever ook zo slecht??
Maar je kreeg er geen depressie vanquote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:20 schreef Maes het volgende:
Twilightvonden mijn ouders Grease en Saturday Night Fever ook zo slecht??
quote:
Op Sweeney Todd na?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef Pagan het volgende:
't is hier iets koeler geworden, ik loop voor het eerst in dagen weer met een shirt aan.
[..]
Vast wel.![]()
Op een enkele uitzondering na houdt ik niet van films waarin gezongen wordt.
Ja damnit, met mij mag ik hopen???quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
oh hai, de groeten uit charlois, waar ik alleen even een fiets ging ophalen en inmiddels ben blijven eten en de haalbaarheid aan het bespreken ben van samenwonen
nee ik heb nu de keuze, ik kan op kamers in hetzelfde huis als een vriend van mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja damnit, met mij mag ik hopen???
![]()
Oh ik vond het trouwens jammer dat Japan dr uit ligt.
Japanners zijn zo schattig en leuk
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee ik heb nu de keuze, ik kan op kamers in hetzelfde huis als een vriend van me
of ik kan samen met deze twee een woning huren
het wordt alletwee ongeveer even duur, dus ik moet even bedenken wat handiger is
en iedere dag 250 kilometer naar school fietsen zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij is t gewoon gratisch !
Ik zou in een huis gaan als ik jou was, minder kans op gezeik en gedoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |