Ik woon niet in Nederland, helaas ook niet in Duitslandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:57 schreef bussy2002 het volgende:
[..]
Als je er zo'n harde van krijgt wat doe je dan nog in NL???
Dat doen ze hier in het Oosten nog steeds... Duitsers doen hier ook nog steeds elk weekend aan landjepik met onze parkeerplaatsen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:19 schreef Tijn het volgende:
De haat voor Duitsers van nu is echt niet te vergelijken met een jaar of 30 geleden, toen het de gewoonste zaak van de wereld was om een Duitser de verkeerde kant op te sturen als 'ie vroeg waar het station is.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef tarantism het volgende:
Duitsland is in alle opzichten beter dan Nederland.
mooie meisjes zonder kapsones
natuur(wolven, bevers en beren in het wild JWZ)
wereldsteden
fabuleuze kunstenaars en filosofen
Ik krijg er verdomme een harde v1 raket van
We zijn idd bang dat we jullie teveel afstraffenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:18 schreef Katth het volgende:
Duitsers zijn bang dat ze tegen Nederland moeten in de finale....
Alle ballen op Friedrich en hij maakt vanzelf 1-0 voor Nederland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:30 schreef 3keernix het volgende:
[..]
We zijn idd bang dat we jullie teveel afstraffen, we houden het wel bij een nulletje of 4
Speelde goed tegen Engeland, verdediging van Holland is pas een lachertje, Vittek is geen Klose, Klose had ze er allemaal ingerostquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Alle ballen op Friedrich en hij maakt vanzelf 1-0 voor Nederland.
Heb je hem wel zien spelen tegen England? Lol....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Alle ballen op Friedrich en hij maakt vanzelf 1-0 voor Nederland.
Dat was de uitzondering die de regel bevestigd.. loLquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:00 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Heb je hem wel zien spelen tegen England? Lol....
Waar heb ik het over Hitler?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:25 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Hitler
Geboren 20 april 1889
Braunau am Inn, Oostenrijk-Hongarije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |