Nu ga je te ver.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:44 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Nederlanders zijn reserve Duitsers!!!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:45 schreef NJ het volgende:
<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/LrKRDTtD0Y0&hl=nl_NL&fs=1&rel=0&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/LrKRDTtD0Y0&hl=nl_NL&fs=1&rel=0&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
Dat dus.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik haat Duitsland niet, ik haat Nederlandse mensen die pro Duitsland zijn en daarover telkens moeten opscheppen en wilde verhalen erover vertellen.
idd. 1 nare reactie in zijn andere topic over duitsland en meneer opent gelijk een topic over de haat tegen duitsland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:48 schreef Mistbank het volgende:
TS is een huilie en ziet dingen die er niet zijn.
Minderwaardigheidscomplex jochie?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik haat Duitsland niet, ik haat Nederlandse mensen die pro Duitsland zijn en daarover telkens moeten opscheppen en wilde verhalen erover vertellen.
precies, van die aandachtskutjes "KIJK MIJ EENS VOOR DUITSLAND ZIJN JOH, LEKKER CONTROVERSIEEL"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ze zijn net iets anders en gekker dan de rest. Zelfs tijdens het WK.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:54 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
precies, van die aandachtskutjes "KIJK MIJ EENS VOOR DUITSLAND ZIJN JOH, LEKKER CONTROVERSIEEL"
Klarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef tarantism het volgende:
Duitsland is in alle opzichten beter dan Nederland.
mooie meisjes zonder kapsones
natuur(wolven, bevers en beren in het wild JWZ)
wereldsteden
fabuleuze kunstenaars en filosofen
Ik krijg er verdomme een harde v1 raket van
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef tarantism het volgende:
wereldsteden
quote:geslacht: Vrouw
Als je er zo'n harde van krijgt wat doe je dan nog in NL???quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef tarantism het volgende:
wereldsteden
En de taal is nog beter ook nogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef tarantism het volgende:
wereldsteden
Dat zijn NSB'ersquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
Vrijdag, 3 - 0 eraf tegen Brazillie, heerlijk een land in rouwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef aeque het volgende:
SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST FORBEI.
Nouja.. Na ze tegen Argentinie hebben gespeeld in ieder geval...
bwhaaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:58 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
En de taal is nog beter ook nog
Dit. Denk ik ook. Al hoop ik dat we het fout hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vrijdag, 3 - 0 eraf tegen Brazillie, heerlijk een land in rouw
En dan eindelijk weg met die vlaggetjes bij mn huisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan heel nederland voor de buis om te zien hoe Duitsland de wereldbeker paktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:01 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
En dan eindelijk weg met die vlaggetjes bij mn huis
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een Duitse vriendin. Ze is werkelijk waar een plaatje.. prachtig blond haar, blauw ogen, strak figuurtje.. geen grote bek, heel lief en zorgzaam. Top.
Verder is het een prachtig land qua natuur en steden.
Alleen qua voetbal zijn ze veelste arrogant..
Mooie Duitse vrouwen die bescheiden zijn, hebben een psychiatrische stoornis. Dus wat klopt er niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef Oksel het volgende:
Ik heb een Duitse vriendin. Ze is werkelijk waar een plaatje.. prachtig blond haar, blauw ogen, strak figuurtje.. geen grote bek, heel lief en zorgzaam. Top.
Verder is het een prachtig land qua natuur en steden.
Alleen qua voetbal zijn ze veelste arrogant..
Prima, zolang duitsland maar kapot gespeeld wordt door de Argentijnen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |