Mensen die beweren dat je daadwerkelijk iets aan een MBO-diploma hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:07 schreef Wootism het volgende:
Mensen die zich verheven voelen boven anderen en daarom MBO standaard afzeiken.![]()
![]()
Stelletje droeftoeters.
Ditquote:
Gast, zelfs de Fok-imbeciel Ritmo doet nog HBO...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:07 schreef Wootism het volgende:
Mensen die zich verheven voelen boven anderen en daarom MBO standaard afzeiken.![]()
![]()
Stelletje droeftoeters.
Dat heb je zeker. Wie ben jij om het tegenovergestelde te beweren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Mensen die beweren dat je daadwerkelijk iets aan een MBO-diploma hebt![]()
[ afbeelding ]
Bron die het tegendeel van mijn uitspraak duidelijk maakt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat heb je zeker. Wie ben jij om het tegenovergestelde te beweren?
Google een kookboek en je bent mbo-bakker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dat heb je zeker. Wie ben jij om het tegenovergestelde te beweren?
Mensen die veel waarde aan een diploma hechtenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De diverse MBO opleidingen die mensen competent maakt in werkzaamheden die je niet wil uitoefenen als hoogopgeleide, maar bij gemis wel last van hebt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:16 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Bron die het tegendeel van mijn uitspraak duidelijk maakt?
Gemis bij een gebrek als bron gebruikenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef Wootism het volgende:
[..]
De diverse MBO opleidingen die mensen competent maakt in werkzaamheden die je niet wil uitoefenen als hoogopgeleide, maar bij gemis wel last van hebt?
met MBO4 diploma kun je naar t HBOquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:12 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mensen met gebrek aan inzicht waarbij alles voorgekauwd moet worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef Jig_Saw het volgende:
[..]
Gemis bij een gebrek als bron gebruiken
Zo is het dus precies ook op onze opleiding.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Nouja, TT zegt het al. Ik doe een MBO 3 ICT opleiding en we zijn bijna bij het eind van het jaar. Nu heb ik vandaag even zitten denken wat ik dit jaar allemaal heb geleerd over netwerken.
Ik heb gewoon in een jaar tijd helemaal niks geleerd! (Figuurlijk dan). Zoals veel mensen al weten krijg je veel met cisco pakketen te maken die je binnen een jaar moet afronden. Tijdens het werken met Cisco kreeg je tussendoor wat praktijk, althans dat was de bedoeling.
Door een dwarsliggende directie hadden wij niet de mogelijkheid om zelf lekker te gaan spelen met een server of andere dingen die we eigelijk wel tot onze beschikking moesten hebben.
Ik vind ICT wel leuk om te doen, alleen de opleiding is zo slecht geregeld
Klacht: Klote directie, slecht geregelde opleiding en sommige leraren lopen elkaar straal voorbij waardoor er geen goede communicatie is tussen de leerkrachten. (Dit geld ook voor de leerlingen)
Antiklacht: straks werken (doe ik toch nog wat zinvols)
Niet het MBO gaan bashen maar de mensen die het voor ons nutteloos maken om nog ons het bed uit te laten komen.
Denk even na, MBO jongen jezusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mensen met gebrek aan inzicht waarbij alles voorgekauwd moet worden.![]()
prutser
Welkom in de echte wereld gozer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Nouja, TT zegt het al. Ik doe een MBO 3 ICT opleiding en we zijn bijna bij het eind van het jaar. Nu heb ik vandaag even zitten denken wat ik dit jaar allemaal heb geleerd over netwerken.
Ik heb gewoon in een jaar tijd helemaal niks geleerd! (Figuurlijk dan). Zoals veel mensen al weten krijg je veel met cisco pakketen te maken die je binnen een jaar moet afronden. Tijdens het werken met Cisco kreeg je tussendoor wat praktijk, althans dat was de bedoeling.
Door een dwarsliggende directie hadden wij niet de mogelijkheid om zelf lekker te gaan spelen met een server of andere dingen die we eigelijk wel tot onze beschikking moesten hebben.
Ik vind ICT wel leuk om te doen, alleen de opleiding is zo slecht geregeld
Klacht: Klote directie, slecht geregelde opleiding en sommige leraren lopen elkaar straal voorbij waardoor er geen goede communicatie is tussen de leerkrachten. (Dit geld ook voor de leerlingen)
Antiklacht: straks werken (doe ik toch nog wat zinvols)
Niet het MBO gaan bashen maar de mensen die het voor ons nutteloos maken om nog ons het bed uit te laten komen.
Jaaaa jonge jezus!! MBO is stom jonge omdat ik een hogere opleiding doooeeeee! Ik weet eigenlijk helemaal niet wat er gebeurd op het MBO maar heb toch lekker mijn oordeel jonge!quote:
Het niveau op hbo opleidingen is al om te janken. Hoe triest moet het mbo dan wel niet zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Wootism het volgende:
[..]
Jaaaa jonge jezus!! MBO is stom jonge omdat ik een hogere opleiding doooeeeee! Ik weet eigenlijk helemaal niet wat er gebeurd op het MBO maar heb toch lekker mijn oordeel jonge!
Ga toch janken kneus
Serieus slechter dan het VMBO!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het niveau op hbo opleidingen is al om te janken. Hoe triest moet het mbo dan wel niet zijn.
Ja, laag. Maar nog wel hoog genoeg om mensen capabel te maken in het uitvoeren van taken die anderen niet willen doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het niveau op hbo opleidingen is al om te janken. Hoe triest moet het mbo dan wel niet zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |