Ik had mijn theorie-examen al 3 dagen na mijn 18de gehaald en 19 lessen later had ik mijn rijbewijs. Inmiddels ook auto erbij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:18 schreef TSI het volgende:
Je hebt geen rijbewijs en auto zeker?
Treinenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Socios,
Speciaal voor jou een vers gewassen SLT.
[ afbeelding ]
//--
Waarom vroeg je trouwens niet je blocnote terug?
Is een beetje laat, maar toch nog even: Mat '64quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben voor het nostalgische Mat ´64 dat behouden dient te worden.
Heb zelf nog niet met SLT gereisd.
Uhm, nee.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:30 schreef XtremeNL het volgende:
Socios, Doe jij ook aan DDM donderdag en Virm vrijdag?
Het is nooit te laat om een MAT '64 af te kraken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is een beetje laat, maar toch nog even: Mat '64![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toch liever in de trein zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik had mijn theorie-examen al 3 dagen na mijn 18de gehaald en 19 lessen later had ik mijn rijbewijs. Inmiddels ook auto erbij.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef sanderman112 het volgende:
Wat is er nou interessant aan om te weten dat trein 1234 naar Baarn rijd om kwart over 10 ?:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S
quote:In zijn show "Met een Goudvis naar zee" zei Harrie Jekkers (over treinspotten):
Dan sta je daar bij een of ander klotestationnetje, Woerden of zo, om kwart over zes met je lieslaarzen aan, en dan zeg jij:
"HEEEEE! DE M20001!!! PRECIES OP TIJJJJJD!"
Je kan net zo goed de NS bellen, wat is dat voor gelul?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Treinen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee.quote:
Ben je al eens speciaal naar een station afgereisd voor een bepaalde / nieuwe trein? en dat je allemaal collega's tegen kwam?quote:
Dat wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:31 schreef Haque het volgende:
Ben je al eens speciaal naar een station afgereisd voor een bepaalde / nieuwe trein?
Nope, soms zie je weleens iemand anders fotograferen ofzo, maar verder...quote:en dat je allemaal collega's tegen kwam?
Voor een troll weet ie mij veels teveel van treinspotten, maar noemt ie dingen als 'linnen tasje' wel expres.quote:
Hier:quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:13 schreef Socios het volgende:
Foto´s van mooie treinen vind ik belangrijker dan een nummertje.
Ik neuk jou nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof ze met mij neuken..
Oh een treinspotter is ie wel, dat weet ik ook wel omdat ik nog steeds in het treintopic komquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:48 schreef Westsidee het volgende:
[..]
Voor een troll weet ie mij veels teveel van treinspotten, maar noemt ie dingen als 'linnen tasje' wel expres.
Maar goed, ik snap altijd de ballen trein/vliegtuig-spotters, dus vind ik het eigenlijk wel grappig om eens te lezen wat ze in godsnaam zoal doen tijdens het spotten.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:30 schreef TSI het volgende:
Had vandaag héén en terug de VIRM846 en 1224 (was later weg dan gehoopt
)
Nu nog de nummers van de V-IRM´s erbij en je hebt twee volledige spots voor de database.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef pumpkineater het volgende:
Goed zo, houd het schema levend.
o man, ik word helemaal enthousiast.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nu nog de nummers van de V-IRM´s erbij en je hebt twee volledige spots voor de database.
waar vind je in vredesnaam de nummers? die 4cijferige rommel zal wel niet voldoen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:33 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
Nu nog de nummers van de V-IRM´s erbij en je hebt twee volledige spots voor de database.
ik kan het niet, maar het zal wel niet zo moeilijk zijn toch ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:55 schreef Yreal het volgende:
Als je aps kan maken voor de iPhone ben je ook wel een beetje nerd hoor
Zo gaat de charme er toch een beetje vanafquote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Socios het volgende:
Nou goed, ik heb denk ik wel een oplossing gevonden.
Ik kom net ook weer van het station en ik tik de treinnummers in op mijn mobiele telefoon. Ik heb een syntaxis opgebouwd. <Spoornummer> <Treinstelnummer vóór> <Treinstelnummer achter> en dan even de beltoets indrukken. Later thuis bij ´Laats gekozen oproepen´ de nummers achterhalen (keurig de tijd erbij van het ´bellen´) en dan online invoeren.
Opzich valt het nu minder op voor de medetreinreizigers en loop ik gewoon nonchalant langs de treinen met een GSM in mijn hand.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:56 schreef Socios het volgende:
Nou goed, ik heb denk ik wel een oplossing gevonden.
Ik kom net ook weer van het station en ik tik de treinnummers in op mijn mobiele telefoon. Ik heb een syntaxis opgebouwd. <Spoornummer> <Treinstelnummer vóór> <Treinstelnummer achter> en dan even de beltoets indrukken. Later thuis bij ´Laats gekozen oproepen´ de nummers achterhalen (keurig de tijd erbij van het ´bellen´) en dan online invoeren.
Opzich valt het nu minder op voor de medetreinreizigers en loop ik gewoon nonchalant langs de treinen met een GSM in mijn hand.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef Socios het volgende:
Tsja, liever met een bloknootje...
Maar goed, ik kan de spots van vanmiddag alsnog met jullie delen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
heftige tabelquote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]