Dit wilde ik nog even tegen je zeggenquote:Ik wind mij er niet over op, maar wat jullie doen is gewoon groep 1 kleutergedrag:
'' juffrouw, hij doet dit wat niet mag''
Ik lig er niet wakker van, maar als jullie graag mensen op internet(op internet nog wel ja)willen verraden , moet je dat vooral doen.
oke dnaki foor duidelioijkon teksxtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:06 schreef Zero_Empathy het volgende:
inhoudelijk bericht:
TS kan er nioet tegeb, haha TS faalt enz
Dit dus, wat maak jij je druk op internet zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
En je schrijft m'n naam met een hoofdletter, faler.
Maak maar een nieuw topic.
Nou dikke boehoe, in een lopende discussie in FB over het gebruik van plaatjes in posts een post van Lonker en z'n neger met kippenpootjes plakken.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
oke dnaki foor duidelioijkon teksxt
quote:
Sarcasme ken je ook al niet. Overigens ben je de persoon die er een apart topic voor maakt, niet ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:09 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dit dus, wat maak jij je druk op internet zeg
Groten tekstquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dikke boehoe, in een lopende discussie in FB over het gebruik van plaatjes in posts een post van Lonker en z'n neger met kippenpootjes plakken.
Maar voortaan zal ik true-NSB style een TR machen, nog anoniem ook. Weet je helemaal niet wie het was. Nu kon je tenminste zelf nog aan de discussie deelnemen. Maar kwam je met je peanutbrain niet verder dan wat gejank over dat je genaaid word en mensen je verraden.
Terwijl je zelf ook best wel weet dat op een gegeven moment je gewoon notes ging vangen voor het CTRL+C / CTRL+V gedoe van je...
quote:
Bedankt voor je uitleg, nu ben ik weer op de hoogte.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dikke boehoe, in een lopende discussie in FB over het gebruik van plaatjes in posts een post van Lonker en z'n neger met kippenpootjes plakken.
Maar voortaan zal ik true-NSB style een TR machen, nog anoniem ook. Weet je helemaal niet wie het was. Nu kon je tenminste zelf nog aan de discussie deelnemen. Maar kwam je met je peanutbrain niet verder dan wat gejank over dat je genaaid word en mensen je verraden.
Terwijl je zelf ook best wel weet dat op een gegeven moment je gewoon notes ging vangen voor het CTRL+C / CTRL+V gedoe van je...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |