abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95414029
Redelijke ep, maar niet super. (nummer 4)
pi_95454308
Ik vond hem matig
pi_95454496
Vond hem ook niet best nee..en why the fuck would we want to see an ugly Jenny :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_95454563
En Lily krijgt sympathie, neeeee, zij moet juist de duivel blijven!
  woensdag 13 april 2011 @ 18:54:46 #205
207863 Obama
Barack Hussein
pi_95454743
Hij was zeer matig........
  donderdag 14 april 2011 @ 00:31:32 #206
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95474898
Hum, ja. Het is allemaal niet meer zo grappig en ze halen er allerlei niet-grappige en ongeloofwaardige zooi bij. Het was juist de eenvoud van de nerd in het nerdgroepje en de beautybabe uit de cheerleaderssquad wat het 'em deed, zoals Jenny zelf ook zegt dat ze het leuker vond toen RJ Berger nog moeite moest doen voor Jenny Swanson.

Geek gets girl is wel leuk, maar het helemaal omgooien werkt niet. Back to basic writers.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95474973
Dat is ook vaak het probleem bij series..Wat moet je doen als de hoofdpersoon eenmaal het meisje van zijn dromen "te pakken heeft"..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 14 april 2011 @ 00:49:41 #208
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95475605
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat is ook vaak het probleem bij series..Wat moet je doen als de hoofdpersoon eenmaal het meisje van zijn dromen "te pakken heeft"..
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .

In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen. :)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_95553791
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Vond hem ook niet best nee..en why the fuck would we want to see an ugly Jenny :')
Ah joh, ze moeten wat doen om de tijd te vullen. Ik vond 'm wel weer aardig.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:41:08 #210
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95554075
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .

In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen. :)
Dat weet ze toch nog niet?
Volgens mij komt dat binnen kort in een aflevering? Dat zag ik tenminste in het voorstukje na de eerste aflevering en die scene ben ik in de afleveringen erna nog niet tegen gekomen dus....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_95563435
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:').

RJ Berger moet je niet met de meest kritische oog kijken.
  zaterdag 16 april 2011 @ 01:03:32 #212
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95570509
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat weet ze toch nog niet?
Volgens mij komt dat binnen kort in een aflevering? Dat zag ik tenminste in het voorstukje na de eerste aflevering en die scene ben ik in de afleveringen erna nog niet tegen gekomen dus....
Zoals ik zei dus...
quote:
Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest.
Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde. :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef pberends het volgende:

[..]

:').

RJ Berger moet je niet met de meest kritische oog kijken.
Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken? :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 01:45:53 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95571363
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 01:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zoals ik zei dus...

[..]

Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde. :')

[..]

Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken? :P
Ah sorry, niet zo goed gelezen ;)

Het is over het algemeen altijd hetzelfde probleem met series. Na een bepaald aantal afleveringen moet het gewoon eens ergens anders over gaan en worden er allemaal zaken bij gehaald. Dat kan na 1 seizoen zijn, maar ook na 3 seizoenen of 4, of 10 (bij wijze van)
Kijk bijvoorbeeld naar The Big Bang Theory. Dat ging altijd voornamelijk over een stelletje nerds en nerderige grappen. Tegenwoordig is daar in sommige afleveringen bijna niets meer van over.

In dit geval heeft hij het meisje al gekregen en dus moet er op de 1 of andere manier weer iets bij gehaald worden om het vernieuwend te houden. Ik hoop dat de afgelopen aflevering een soort opstapje is naar de rest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_95715452
Die nieuwe is lelijk. :r
pi_95742761
Wat een topaflevering, de vijfde. _O_

Dat einde. :')
pi_95743364
Die nieuwe moet denk ik een beetje op deze lijken:

Maar ze is het net niet.
Gelukkig was de vijfde weer helemaal goed :D na de aflevering van vorige week }:| .
Miles heeft eindelijk gebangt en hoe.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:34:57 #217
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95747435
Oh snap. Die TILF. :D Miles was weer goed hilarieus. En coach met z'n
'It's apparant, no wait, I take that back. It's friggin' obvious' _O- .
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:23 schreef Chai het volgende:
Die nieuwe is lelijk. :r
Why you be hatin'? }:|
pi_95747460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]

Why you be hatin'? }:|
Die Lily daar wil RJ voor zichzelf :P
  woensdag 20 april 2011 @ 01:37:04 #219
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95747470
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:36 schreef n0ir het volgende:

[..]

Lily. :r Dat ze maar door een bus overreden mag worden. Oh wacht! :D

:@ vind die nieuwe trouwens veel spannender dan braveborst Jenny.
pi_95748590
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:36 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ik wil gewoon naar Jenny kijken niet naar een 2de Lily.
  woensdag 20 april 2011 @ 11:15:07 #221
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_95753971
Zij was trouwens het reallife vriendinnetje van Chuck (uit de gelijknamige serie, gespeeld door Zachary Levi).

Weet niet hoe je daar Lily in ziet? ;( Lijkt (op die foto) eerder op een Carmen Electra.
Misschien alleen dat haar wenkbrauwen en mond een beetje freaky zijn. :P
Punt is. Haar zou ik graag doen. Lily nog niet zelfs als ze gewillig en levenloos op een bed lag. :')
pi_95756803
Ik bedoel gewoon dat ze niet knap genoeg is oké. Net als Lily.

Oh en in Chuck wel heel erg, maar daar is die mond ook lang niet zo breed? :') Ze hebben haar nu iig lelijk gemaakt.

[ Bericht 64% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2011 12:40:31 ]
pi_95768304

Oh nee toch niet. Jij hebt de meest gunstige pic uitgezocht.
pi_95768396
Ik vind haar niet echt mooi.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_95768711
Nee, ik ook niet..ze kijkt een beetje als een pitbull ofzo..weet niet wat het is :')

En als ik dan mag kiezen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')