In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .quote:Op donderdag 14 april 2011 00:33 schreef Tim86 het volgende:
Dat is ook vaak het probleem bij series..Wat moet je doen als de hoofdpersoon eenmaal het meisje van zijn dromen "te pakken heeft"..
Ah joh, ze moeten wat doen om de tijd te vullen. Ik vond 'm wel weer aardig.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Vond hem ook niet best nee..en why the fuck would we want to see an ugly Jenny
Dat weet ze toch nog niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .
In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In ieder geval niet dat een van die nerds opeens cool is. En dat iemands schoonheid gesaboteerd wordt. Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest. Konden weer pogingen krijgen om het vertrouwen terug te winnen e.d. .
In Californication is Hank ook niet continue happily ever after met Karen. In How I met your mother heeft Ted nog altijd niet zijn vrouw gevonden. Het hoeft niet per se buiten RJ's bereik te liggen om haar te krijgen, maar de manier waarop het nu gaat is gewoon onrealistisch en verneukt de lol een beetje. Gewoon Jenny de babe en voor RJ the struggle to get his ticket to paradise. Ook meer grappige momenten van Miles en Coach, die kunnen dat als beste verzorgen.
Zoals ik zei dus...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat weet ze toch nog niet?
Volgens mij komt dat binnen kort in een aflevering? Dat zag ik tenminste in het voorstukje na de eerste aflevering en die scene ben ik in de afleveringen erna nog niet tegen gekomen dus....
Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde.quote:Ik zag ergens in een voorstukje dat ze helemaal niet wist dat RJ z'n maagdelijkheid al verloren had en daar boos over was, dat zou een leuke twist in deze aflevering zijn geweest.
Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
[..].
RJ Berger moet je niet met de meest kritische oog kijken.
Ah sorry, niet zo goed gelezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zoals ik zei dus...
[..]
Had best nu mogen komen dan in plaats van al deze ongein met puistjes en Lily in een dikke pimpwagen met ca$h in overvloedde.
[..]
Eerste seizoen was gewoon leuk van opzet, waarom opeens rare constructies gaan maken?
Why you be hatin'?quote:
Lily.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |