abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:08:33 #101
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_85645746
Pff, ik heb het even laten bezinken. Maar even in spoiler voor de mensen die het nog niet gezien hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85647395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_85648394
Haha wat is het toch een knotsgekke serie, ik vond het echt een geweldige aflevering :D.
pi_85649615
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef n0ir het volgende:
Haha wat is het toch een knotsgekke serie, ik vond het echt een geweldige aflevering :D.
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.

En wat moet seizoen 2 dan zijn? Weer een 12 afleveringen waar RJ probeert Jenny te krijgen? :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_85653750
Haha wtf. Deze aflevering was echt ziek, bizar en onverwachts. Vind er weinig Disney's aan als ze nu echt dood is. Best wel awesome.
pi_85653884
SPOILER
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_85654905
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
SPOILER
Nee. Kan toch nog?
pi_85655039
quote:
SPOILER
Ik wil dat dus ook hoor.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_85656752
Oke, dat was een hele vage aflevering. Gaan ze er opeens diepgang inbrengen :').
pi_85656789
quote:
SPOILER
De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.

Die vader van Jenny vond ik wel goed trouwens _O-.
pi_85656857
Miles die een fart laat en Jenny die daarna begint te huilen was op een of andere manier ook wel grappig _O-.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:17:23 #112
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_85666178
Kutfinale. Anti-climax in kwadraat!
The more debt, the better
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:26:06 #113
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_85666618
Wat was dat nou voor een einde. :')

SPOILER
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:35:57 #114
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_85667212
Ik vond de laatste aflevering juist geweldig. Gewoon omdat dit soort dingen nooit gebeuren in comedies. Het was erg verrassend allemaal. Erg realistisch is het niet, maar dat is het de hele serie nog niet geweest. Het absurde maakt het juist zo gaaf en bij deze aflevering helemaal.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
pi_85667732
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef JD_SLR het volgende:
Ik vond de laatste aflevering juist geweldig. Gewoon omdat dit soort dingen nooit gebeuren in comedies. Het was erg verrassend allemaal. Erg realistisch is het niet, maar dat is het de hele serie nog niet geweest. Het absurde maakt het juist zo gaaf en bij deze aflevering helemaal.
Ja zo kun je het ook zien :P Maar ik heb liever dat ze dit soort dingen in andere comedies gooien. Ik kijk sowieso weinig series en dan moet het net in deze gebeuren :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:49:28 #116
312016 JD_SLR
Fervent tv-kijker
pi_85668018
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ja zo kun je het ook zien :P Maar ik heb liever dat ze dit soort dingen in andere comedies gooien. Ik kijk sowieso weinig series en dan moet het net in deze gebeuren :')
Ja, dat is het dus. Ik kijk een heleboel series en daarom vind ik het zo verfrissend. Maar als je weinig series kijkt, kan ik me voorstellen dat je hier misschien niet van houdt.
What's the matter? You act like you've never seen a severed human head on a tortoise before.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:32:33 #117
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_85711665
Alles gekeken afgelopen week en het is echt een goede, leuke serie!
Leuke humor, leuke karakters en RJ is gewoon tof! Z'n ouders vind ik persoonlijk het grappigst, vooral de moeder _O-

Het einde, tsja, dat ze dood gaat is wat overdreven, maar verder vond ik het wel passen bij het karakter RJ Berger. Ook comedies hebben tegenwoordig een cliffhanger nodig :)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_85804340
:'( Mijn gezicht toen ik er achter kwam dat Jenny bijna 30 wordt.
When the going gets weird, the weird turn pro.
pi_85805180
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef R.vonBierelier het volgende:
:'( Mijn gezicht toen ik er achter kwam dat Jenny bijna 30 wordt.
Dus?
pi_85806320
Idd, daar is niks mis mee! _O_
pi_85825122
Vaak om je suf te lachen, soms even grinneken. :)
Leuk gecast ook. :Y

Doet een beetje denken aan American Pie en Popular :P
pi_85825862
SPOILER
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:19:07 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_85831849
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 09:56 schreef Mozy het volgende:
SPOILER
SPOILER
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:01:28 #124
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_85842147
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:44 schreef pberends het volgende:

[..]

De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.
Je kan dit ook niet seizoenenlang rekken. Het wordt wel erg voorspelbaar als het iedere keer net niet lukt :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_85859112
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.
Toch vraag ik me af of je het echt vulgaire bagger vind of dat je het gewoon leuk vind dingen af te keuren. Deze season finale vond ik erg sterk, goede grappen met een eind dat origineel en relatief diep was.

En mocht je Jersey Shore nog nooit gekeken hebben zonder vantevoren al te besluiten dat het een kutserie is, probeer het eens. Het is gewoon een soort real world maar dan veel vermakelijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')