SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef n0ir het volgende:
Haha wat is het toch een knotsgekke serie, ik vond het echt een geweldige aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:Nee. Kan toch nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik wil dat dus ook hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vader van Jenny vond ik wel goed trouwens.
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:35 schreef JD_SLR het volgende:
Ik vond de laatste aflevering juist geweldig. Gewoon omdat dit soort dingen nooit gebeuren in comedies. Het was erg verrassend allemaal. Erg realistisch is het niet, maar dat is het de hele serie nog niet geweest. Het absurde maakt het juist zo gaaf en bij deze aflevering helemaal.
Ja, dat is het dus. Ik kijk een heleboel series en daarom vind ik het zo verfrissend. Maar als je weinig series kijkt, kan ik me voorstellen dat je hier misschien niet van houdt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ja zo kun je het ook zienMaar ik heb liever dat ze dit soort dingen in andere comedies gooien. Ik kijk sowieso weinig series en dan moet het net in deze gebeuren
Dus?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:20 schreef R.vonBierelier het volgende:
Mijn gezicht toen ik er achter kwam dat Jenny bijna 30 wordt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 09:56 schreef Mozy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Je kan dit ook niet seizoenenlang rekken. Het wordt wel erg voorspelbaar als het iedere keer net niet luktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:44 schreef pberends het volgende:
[..]
De serie draait natuurlijk om het (volledig) krijgen van Jenny, als die missie volbracht is zal de serie waarschijnlijk ook snel op zijn einde lopen.
Toch vraag ik me af of je het echt vulgaire bagger vind of dat je het gewoon leuk vind dingen af te keuren. Deze season finale vond ik erg sterk, goede grappen met een eind dat origineel en relatief diep was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe vond je de laatste aflevering geweldig? In welke vorm? Ik voelde het al aankomen dat ik de laatste aflevering gewoon niet moest zien. Kom op zeg. MTV wat vulgaire bagger maakt zoals Jersey Shore voor vermaak kiezen ze nu voor een zoet sappig lief Disney einde. Dit was écht overdreven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |