Ik dacht dat je de serie niks vondquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef pberends het volgende:
10 is al uit, maar ik wacht lekker op de HD-versie.
edit: oh wacht, die is ook al uit.
The Hard Times of RJ Bergerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de serie niks vond?
ook als torrent? en waarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef pberends het volgende:
10 is al uit, maar ik wacht lekker op de HD-versie.
edit: oh wacht, die is ook al uit.
Je inbox is vol idiot.quote:
Is dit al op FOK! geweest?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:23 schreef MrManiak het volgende:
Vanavond heb ik een telefonisch interview met Paul Iacono, het resultaat volgt z.s.m. op de voorpagina van FOK!
Is er al iets uit over het nieuwe seizoen dan? Zou me niks verbazen als het nieuwe seizoen meer afleveringen krijgt. En uiteraard hopen dat Jenny blijftquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:04 schreef pberends het volgende:
Hij was weer leuk met die ex-militair.
August 16, 2010 (The Hard Times Of RJ Berger S01E11)
August 23, 2010 (The Hard Times Of RJ Berger S01E12)
Binnenkort nog twee afleveringen, daarna nieuw seizoen.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is er al iets uit over het nieuwe seizoen dan? Zou me niks verbazen als het nieuwe seizoen meer afleveringen krijgt. En uiteraard hopen dat Jenny blijft
quote:TVGuide.com learned exclusively on August 2, 2010 that the show had been renewed for a second season of 12 episodes.[1]
Maar 12 afleveringen. Damn, dat is wel zonde. Naja, dan verwacht ik wel dat het 2e seizoen voor kerst op de buis is!quote:
Je moeder? Hoe oud ben jijquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat die Jenny in het echt 29 is damn, zal je moeder maar wezen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:20 schreef Kw4Kje het volgende:
Dat die Jenny in het echt 29 is damn, zal je moeder maar wezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:
Een tripod.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:41 schreef Big_Daddy het volgende:
Wat voor handicap heeft die RJ Berger dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Net de laatste aflevering gezien.
Donders, je voelt het al aankomen dat RJ Lily gaat vragen voor het bal. En je zit zo op het eind van het aflevering te denken van, zal hij het nu wel of niet zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The more debt, the better
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |