Duindorpquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:59 schreef LostFormat het volgende:
Ik had het plaatje onder m'n ctrl V en dit topic kwam langs in de AT. Dus ik moet hem wel even posten:
[ afbeelding ]
Is het niet prachtig?
Ik had al zo'n idee. Vooral het inkleuren zal wel een hel zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef Pestiis het volgende:
langs of op je ruggewervel ga je wel voelen jah.... tatoeėren op bot is sowieso pijnlijker dan gewoon op een stuk huid waar geen bot onder zit.
hij is wel mooi moet ik zeggen
Heel stoer! Ben ook benieuwd hoe hij er ingekleurd uit gaat zien!quote:Op maandag 13 september 2010 14:06 schreef Pestiis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wordt volgende maand ingekleurd en geschaduwd...
kan niet wachten tot ie klaar is
Volgens mij is daar vrij weinig aan in te kleuren hoorquote:Op maandag 13 september 2010 16:06 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n idee. Vooral het inkleuren zal wel een hel zijn.
Vind hem ook heel mooi. Maar wil wel een spreuk hebben die bij mij past.
De tekens sowieso. Maar in vergelijking met grotere tattoos valt dit wel mee idd.quote:Op maandag 13 september 2010 19:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Volgens mij is daar vrij weinig aan in te kleuren hoor
Moet je gewoon doorheen zien te zitten, anderen kunnen het immers ook. Ik wil ook een spreuk, alleen de plek ben ik nog niet over uit.quote:Op maandag 13 september 2010 20:12 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De tekens sowieso. Maar in vergelijking met grotere tattoos valt dit wel mee idd.
Het gaat eigenlijk meer om de plek. Of dat wel uit te houden is?
Ik wil deze spreuk:quote:Op maandag 13 september 2010 20:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je gewoon doorheen zien te zitten, anderen kunnen het immers ook. Ik wil ook een spreuk, alleen de plek ben ik nog niet over uit.
Interessante uitspraak..quote:Op maandag 13 september 2010 20:36 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Ik wil deze spreuk:
Bis vincit, qui se vincit in victoria
Dat betekent:
Tweemaal overwinnaar is hij/zij, die bij een overwinning zichzelf overwint
Heel simpel via goed zoeken op google! Maar ik weet wel dat ik een Latijnse spreuk wil en iets passends.quote:Op maandag 13 september 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Waar haal je dat soort spreuken vandaan?
Goed over nadenken iig en idd.. Moeite voor doen want het is immers blijvend.quote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Heel simpel via goed zoeken op google! Maar ik weet wel dat ik een Latijnse spreuk wil en iets passends.
Wil er wel moeite voor doen als het op mijn lichaam komt!
Op deze link kwam ik uit:
http://people.zeelandnet.nl/jakkes/spruit/spreuken.htm#b
Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien als het klaar is.quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Pestiis het volgende:
[ afbeelding ]
hier het ding in zn geheel
en dit zijn slechts nog maar de hoofdlijnen.... met alle detail dr in moet ie echt ZO vet worden![]()
![]()
Lol, heb ik dat verteld dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:31 schreef AntiChrist het volgende:
nog mensen buiten ParanoidEvom die naar de eindhoven conventie gaan 2-3 oktober ?
on edge (zoutmanstraat) of mad science tattoo (lutherse burgwal)quote:Op donderdag 16 september 2010 03:35 schreef StormWarning het volgende:
Ik wil misschien wel zo'n armband als Orlando Bloom heeft, maar dan op m'n bovenarm. Het is dan natuurlijk vooral belangrijk dat het superstrak is, hebben jullie enig idee wie dat in de omgeving van Den Haag zou kunnen? De rest van de randstad mag ook, ik wil er best wat extra tijd of geld in steken als het om een perfect resultaat gaat. En hoeveel zou dat ongeveer moeten kosten?
[ afbeelding ]
I dont know, maar bedankt voor het lekkere plaatjequote:Op donderdag 16 september 2010 03:35 schreef StormWarning het volgende:
Ik wil misschien wel zo'n armband als Orlando Bloom heeft, maar dan op m'n bovenarm. Het is dan natuurlijk vooral belangrijk dat het superstrak is, hebben jullie enig idee wie dat in de omgeving van Den Haag zou kunnen? De rest van de randstad mag ook, ik wil er best wat extra tijd of geld in steken als het om een perfect resultaat gaat. En hoeveel zou dat ongeveer moeten kosten?
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:15 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
on edge (zoutmanstraat) of mad science tattoo (lutherse burgwal)beiden in den haag
zelf bij on edge, vrienden van mij bij mad sciencequote:Op donderdag 16 september 2010 13:25 schreef StormWarning het volgende:
Graag gedaan.
[..]
Thanks.Zelf ervaring mee?
Ohquote:
Ah, zin om een foto te posten?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zelf bij on edge, vrienden van mij bij mad science
quote:Op donderdag 16 september 2010 03:35 schreef StormWarning het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een vrij grote tattoo in m'n nek, deed eigenlijk weinig tot geen pijn.quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef Danielle83 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een tattoo aan de achterkant van je nek te laten zetten?
Ik vind de tattoo van Victoria Beckman mooi, maar ik wil er een eigen variant van maken.
Is deze plek echt te pijnlijk of niet?
[IMG]http://4.bp.blogspot.com/(...)ham-tattoo.jpg[IMG/]
Daar heb ik ook last van, ja.quote:Op dinsdag 21 september 2010 15:48 schreef GimmeGore het volgende:
En het plan voor de volgende tattoo staat. Nu het geld nog
Deze knakker is heeeel verfijnd met Lettersquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:04 schreef Kompleet het volgende:
Ik wil een tattoo met een tekst, het zal een tekst zijn met mijn levensopvatting, het moeilijkste is uiteraard het lettertype, weet iemand een artiest die goed is met fijne lijnen?
Godver dit is toch wel een grapje?quote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Deze knakker is heeeel verfijnd met Letters
http://www.facebook.com/pages/Drury/TAT2ME/312590922989
mooooi! strakke lijnen ook! Ik heb mn ticket Nieuw Zeeland al geboekt voor een bodysuit!! Whoohoo!!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Godver dit is toch wel een grapje?![]()
I'm meltiiiiiiiiiiiiiiiiiiing
[ afbeelding ]
Lijkt me een strak plan, ik ga mee!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:14 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
mooooi! strakke lijnen ook! Ik heb mn ticket Nieuw Zeeland al geboekt voor een bodysuit!! Whoohoo!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |