2 euro?quote:
Uit de OPquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:10 schreef Sok. het volgende:
K ga dit denk k op de binnenkant van m'n bovenarm zetten.
[ afbeelding ]
Ik weet dat ik hiervoor naar de tattooshop moet gaan, maar zou iemand ongeveer weten hoeveel dit zou kunnen gaan kosten (als het deze grote is)?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef n0a het volgende:
Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
Als je het dezelfde grote wil als op de foto dan kost het ongeveer tussen de 50 / 80 euro. Zelf heb ik een naam en geboorte datum laten zetten waarvoor ik 2 jaar geleden 75 euro voor moest betalenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:54 schreef Sok. het volgende:
Dat snap ik ook wel, maar misschien heeft iemand ervaring bij hun eigen tattooshop met zulk soort tattoo's.
Al betaal je 200.. als de tattoo in kwestie jaren lang mooi is en blijft.. no problemo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:02 schreef wendy79 het volgende:
Ik betaal 100 euro per uur en ze zijn het dan ook alle 100 waard vind ik
Zolang er nog korstjes op zitten niet in de zon.. Dat is eigenlijk de regel. Maarre, idd sunblock en zoveel mogelijk uit de zon blijven dan zou ik zeggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:41 schreef Love Mae King het volgende:
Na hoeveel tijd na een sessie mag je je tatt eigenlijk insmeren met sunblock? Ben 7 dagen geleden geweest en ga dit weekend naar Lowlands. Sunblock 50+ geen probleem zal ik altijd blijven doen, maar is dat schadelijk voor een verse tatt? (de echte grote schilfers zijn er reeds af, slechts bij de randen van de tattoo dunne vervelrandjes.) Het is ook nog eens de binnenkant (onder oksel tm net onder de elleboog) van een 3/4 sleeve.. Thanks alvast voor het antwoord. Anders bel ik mn tatteur wel, maar als iemand hier het weet (dus niet gokt)
Ja i know,maar het gaat me er meer om, is 50+ sunblock schadelijk voor een week oude tatt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zolang er nog korstjes op zitten niet in de zon.. Dat is eigenlijk de regel. Maarre, idd sunblock en zoveel mogelijk uit de zon blijven dan zou ik zeggen
Hoezo zou dat schadelijk zijn? Schadelijk is de UV stralin en zulks. Block houdt dat tegen he.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:59 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja i know,maar het gaat me er meer om, is 50+ sunblock schadelijk voor een week oude tatt?
Dankjewel voor je antwoordquote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:09 schreef YouKnowItsMe het volgende:
[..]
Als je het dezelfde grote wil als op de foto dan kost het ongeveer tussen de 50 / 80 euro. Zelf heb ik een naam en geboorte datum laten zetten waarvoor ik 2 jaar geleden 75 euro voor moest betalen
Joh!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoezo zou dat schadelijk zijn? Schadelijk is de UV stralin en zulks. Block houdt dat tegen he.
Jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:45 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Joh!
Omdat je een nieuwe tatt goed moet verzorgen met goede lotion, en ik dus niet zeker weet of sunblock 50+ daar onder valt
nouja, smeer altijd gewoon met bodylotion na elke sessie, dus dat is geen probleem.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja
Nouja, lotion niet zozeer; eerder vet zoals vaseline of calendula. Lotion (lees: water) doet niet zoveel voor je huid, dat droogt je huid eerder uit (water doet dat). Dus beter vet gebruiken idd. Maar als je vaseline smeert en je smeert even later die sun block erop dan moet je wel veilig zitten zolang je je niet 24/7 in de brandende zon bevindt!
Ja? Beter vaseline of iets anders vettigs hoor.. Als het goed is heeft je tattooeerder dat ook aangeraden..?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:48 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
nouja, smeer altijd gewoon met bodylotion na elke sessie, dus dat is geen probleem.
Maar goed, jullie weten het blijkbaar ook niet zeker...
Laat maar, dat is helemaal niet mn vraag.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Beter vaseline of iets anders vettigs hoor.. Als het goed is heeft je tattooeerder dat ook aangeraden..?
Ja, daar lijkt het wel op in ieder geval. Die kunnen ook geen kwaad volgens mij, maar het irriteert me gewoon dat ik niet 100% weet wat het is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:05 schreef MarMar het volgende:
Zijn het niet gewoon talgkliertjes blis?
ik denk ook echt dat het talggkliertjes zijn...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het wel op in ieder geval. Die kunnen ook geen kwaad volgens mij, maar het irriteert me gewoon dat ik niet 100% weet wat het is.
Dat maakt het zoeken idd een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef P-DiGitaL het volgende:
yooo, ik zoek een tattoo die is gezet in het programma Miami Ink. Ik heb 'm al es eerder teruggevonden via youtube geloof ik, maar dat is alweer een poos geleden en inmiddels staan er zooooveel afleveringen online dat ik tussen de naalden de tattoo's niet meer kan zien
De tattoo werd gezet door chris garver of een van de andere mannen, op de bovenarm van een kerel (geen celeb) en bevatte in elk geval een japanse zon (met uitlopende stralen) en een boom.
Uiteraard puur ter inspiratie, niet om te copyen!
En toen was er natuurlijk ook weer tijd voor pic'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, en toen was er weer eens tijd voor mij. Lekker ruitjes knallen in mijn speknek. Ik heb er al weken zin in!
Ik hoop het maar, ik ben in ieder geval weer begonnen met af en toe wat vaseline te smeren. Wellicht dat de puntjes toch komen door uitdroging, ik wacht het ff af.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef wendy79 het volgende:
[..]
ik denk ook echt dat het talggkliertjes zijn...
WTF!!!!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Voor wie het 1 reet mocht interesseren, een foto. Nee het is niet krom, het is een enorm bewegelijk veranderlijk deel van je lichaam dus ik kreeg het onmogelijk recht op de foto.
http://i681.photobucket.com/albums/vv176/Evelienvdv/SAM_1143.jpg
Wauwwwwwwwww geile tattoo daar zegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Voor wie het 1 reet mocht interesseren, een foto. Nee het is niet krom, het is een enorm bewegelijk veranderlijk deel van je lichaam dus ik kreeg het onmogelijk recht op de foto.
http://i681.photobucket.com/albums/vv176/Evelienvdv/SAM_1143.jpg
Dat had ik er nog niet achter gezocht, geil.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef wendy79 het volgende:
[..]
Wauwwwwwwwww geile tattoo daar zeg
Want zonder tattoo's had het hangvel er dan wel fraai utigezien! Wat een non-argument.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:11 schreef Incolumis het volgende:
totdat je 50 jaar oud bent en het vel los hangt...
QFTquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:15 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Want zonder tattoo's had het hangvel er dan wel fraai utigezien! Wat een non-argument.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |