abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85464533
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 10:02 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja? Beter vaseline of iets anders vettigs hoor.. Als het goed is heeft je tattooeerder dat ook aangeraden..?
Laat maar, dat is helemaal niet mn vraag.
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:01:34 #227
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85477378
Vaseline wordt juist afgeraden omdat de huid niet kan ademen door vaseline.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:30:48 #228
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_85494618
Je moet die vaseline ook niet superdik smeren, maar gewoon 3x daags een dun laagje.
Ik dacht dat inmiddels wel bekend was dat water je huid uitdroogt en vettigheid je huid alleen maar voedt. Je kan ook half-vettige cremes kopen bij de apotheek, dat is dan op basis van vaseline, ook goed...
I never look back, darling. It distracts from the now.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 augustus 2010 @ 23:47:55 #229
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_85495256
ik heb bij m'n nieuwe er fenistil opgesmeerd. Van die wond-helende gel. En dat werkt goed.
Bij m'n 1e had ik bepanthen, maar dat kon ik niet meer vinden bij de kruidvat :)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_85543466
Heb trouwens ff een wat duidelijkere foto gemaakt van m'n ''probleem''.. Ben er nog altijd niet achter wat het is, dus maar ff m'n tattoo-artist een mailtje gestuurd.

http://i38.tinypic.com/2mrwaif.jpg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_85550800
Zijn het niet gewoon talgkliertjes blis?
pi_85551143
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:05 schreef MarMar het volgende:
Zijn het niet gewoon talgkliertjes blis?
Ja, daar lijkt het wel op in ieder geval. Die kunnen ook geen kwaad volgens mij, maar het irriteert me gewoon dat ik niet 100% weet wat het is.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_85551170
Misschien dat als je tattoo goed geheeld is af en toe een scrubje helpt.
pi_85685230
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja, daar lijkt het wel op in ieder geval. Die kunnen ook geen kwaad volgens mij, maar het irriteert me gewoon dat ik niet 100% weet wat het is.
ik denk ook echt dat het talggkliertjes zijn...
pi_85735592
yooo, ik zoek een tattoo die is gezet in het programma Miami Ink. Ik heb 'm al es eerder teruggevonden via youtube geloof ik, maar dat is alweer een poos geleden en inmiddels staan er zooooveel afleveringen online dat ik tussen de naalden de tattoo's niet meer kan zien ;)

De tattoo werd gezet door chris garver of een van de andere mannen, op de bovenarm van een kerel (geen celeb) en bevatte in elk geval een japanse zon (met uitlopende stralen) en een boom.

Uiteraard puur ter inspiratie, niet om te copyen!
pi_85781741
Zo, en toen was er weer eens tijd voor mij. Lekker ruitjes knallen in mijn speknek. Ik heb er al weken zin in!
pi_85782090
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef P-DiGitaL het volgende:
yooo, ik zoek een tattoo die is gezet in het programma Miami Ink. Ik heb 'm al es eerder teruggevonden via youtube geloof ik, maar dat is alweer een poos geleden en inmiddels staan er zooooveel afleveringen online dat ik tussen de naalden de tattoo's niet meer kan zien ;)

De tattoo werd gezet door chris garver of een van de andere mannen, op de bovenarm van een kerel (geen celeb) en bevatte in elk geval een japanse zon (met uitlopende stralen) en een boom.

Uiteraard puur ter inspiratie, niet om te copyen!
Dat maakt het zoeken idd een stuk makkelijker :7 :+
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_85782116
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:40 schreef ParanoidEv het volgende:
Zo, en toen was er weer eens tijd voor mij. Lekker ruitjes knallen in mijn speknek. Ik heb er al weken zin in!
En toen was er natuurlijk ook weer tijd voor pic's :D
*** Nul Dertien ***
pi_85783669
Geef het nog een half uurtje, we zijn net klaar met tekenen.
pi_85794944
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef wendy79 het volgende:

[..]

ik denk ook echt dat het talggkliertjes zijn...
Ik hoop het maar, ik ben in ieder geval weer begonnen met af en toe wat vaseline te smeren. Wellicht dat de puntjes toch komen door uitdroging, ik wacht het ff af.
pi_85804275
Voor wie het 1 reet mocht interesseren, een foto. Nee het is niet krom, het is een enorm bewegelijk veranderlijk deel van je lichaam dus ik kreeg het onmogelijk recht op de foto.
http://i681.photobucket.com/albums/vv176/Evelienvdv/SAM_1143.jpg
pi_85805446
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Voor wie het 1 reet mocht interesseren, een foto. Nee het is niet krom, het is een enorm bewegelijk veranderlijk deel van je lichaam dus ik kreeg het onmogelijk recht op de foto.
WTF!!!! :7 Das cool Ev! :7 (de combinatie dus he :D Niet alleen de diamantjes :9 )
*** Nul Dertien ***
pi_85805812
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef ParanoidEv het volgende:
Wauwwwwwwwww geile tattoo daar zeg :9~
pi_85807200
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef wendy79 het volgende:

[..]

Wauwwwwwwwww geile tattoo daar zeg :9~
Dat had ik er nog niet achter gezocht, geil. :+
pi_85809708
totdat je 50 jaar oud bent en het vel los hangt... :{
pi_85809798
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:11 schreef Incolumis het volgende:
totdat je 50 jaar oud bent en het vel los hangt... :{
Want zonder tattoo's had het hangvel er dan wel fraai utigezien! Wat een non-argument.
pi_85810826
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:15 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Want zonder tattoo's had het hangvel er dan wel fraai utigezien! Wat een non-argument.
QFT

en gaaf! ga je door tot je vol zit? :)
pi_85810900
Ik had het plaatje onder m'n ctrl V en dit topic kwam langs in de AT. Dus ik moet hem wel even posten:

Is het niet prachtig?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_85810927
lol
pi_86207198
Ik ben weer na aan het denken over een 2e tattoo, weet ongeveer wel wat ik wil, maar de plek vind ik zo moeilijk ivm met mijn werk.. Heb er nu een tussen mijn schouder
En die is soms al niet te verbergen als truitjes aan de achter kant wat lager vallen.. nu wilde ik een heel kort sleevje (echt heel kort.. dat ie net op van mijn schouder op de arm valt (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen) maar dat moet ik dus altijd korte mouwtjes dragen.

Stom werk, dat ze het is wat meer gaan accepteren!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')