quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Hier is het hartstikke droog en warm. Badje staat klaar voor twan en Lennon vanmiddag!! En ik ga er zelf ook even gebruik van maken, denk ik.
Vanavond gekookte aardappelen, met boontjes en filetlapjes... maar zin hebben?? Nee... ik eet niet graag met zulk warm weer.
quote:
Nee het is een heel groot bedrijf en denk niet dat we elkaar tegen zullen komen. En tis werk wat ik eerder ook al eens heb gedaan. Vind het niet vervelend om te doen. Tis ook niet het werk wat ik zelf zou kiezen maar das dat wat ik nu doe ook niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef trui het volgende:
zou je dan directe collega van je vriend worden, me_nicole? lijkt het soort werk je iets? dat zijn ook dingen die mee zouden wegen in mijn beslissing. maar lastig!
Het nieuwe aanbod betaald iets minder maar ik maak dan meer uren. En welk bedrijf past beter bij me! Tja nu werk ik vaak alleen en dat vind ik niet zo heel gezellig. Daar werk ik weer samen met anderen. Maar ja dan ben ik wel de hele dag weg (4 dagen) en nu eigenlijk meestal alleen de ochtenden. Bleh moeilijk!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:37 schreef _Bar_ het volgende:
welke betaald beter? waar heb je een beter gevoel bij? Welk bedrijf past beter bij jezelf.
Het kan praktisch wel fijner zijn dat je je zoon zelf weg kan brengen, maar als je je zelf niet prettig voelt op je werk, dan schiet dat ook weinig op.
Ja meer uren werken minder opvangquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef _Bar_ het volgende:
neehoor, want als ik het zo lees heb jij je keuze allang gemaakt
ik snap alleen 1 ding niet, je gaat meer uren werken, maar minder opvang nodig of begrijp ik je nu verkeerd?
Je gaat wel meer werken dan nu hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja meer uren werken minder opvangIk werk nu op tijden dan mijn ouders en schoonmoeder niet op kunnen passen. Straks kan ik dan op uren werken dat ze wel kunnen. Dus scheeld enorm in de opvangkosten!!
Ik had het gekeken via uitzending gemist. (Ik geloof het meisje trouwens) en toen het afgelopen was begin ik te zappen en zie ik net het intro!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Herhaling van Zembla op 2 nu. Over die loverboys en dat meisje dat zelf ontkent. Oxy noemde het geloof ik
Ik hoef met ze niet om de tafelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Je gaat wel meer werken dan nu hemisschien eerst eens met hun om de tafel of ze dat wel zien zitten, om op te passen enzo
die wordt gevangen gehouden op de planeet Twitter.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:53 schreef Rottdog het volgende:
Misschien iets gemist heeft maar waar is onze Snoopy eigenlijk
arm meisje!! Ik geloof haar direct. Dat dit kan en mag he, met zo'n moeder!! Geen aandacht geven maar wel er druk meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had het gekeken via uitzending gemist. (Ik geloof het meisje trouwens) en toen het afgelopen was begin ik te zappen en zie ik net het intro!![]()
![]()
Nou ja..
Beetje met je tijd meegaan hoor..quote:
Idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
arm meisje!! Ik geloof haar direct. Dat dit kan en mag he, met zo'n moeder!! Geen aandacht geven maar wel er druk mee
WHOOOO....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef k_i_m het volgende:
Whoaaaaa, we hebben een Estrys gedaan (lees je mee Lishe!)! Het huis is verkocht.
Oh, ik lees het net in het Kleuter en puber topic, sorryquote:
Beetje welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij helemaal geen dilemma.
Maar het is geen dalton, daar heb ik zelf op gezeten... Maar ik vond het er ook verdacht veel op lijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:06 schreef Fannie het volgende:
Yippykayeej K_i_m!![]()
En tico, klinkt een beetje als Dalton onderwijs waar Cil nou heen gaat. Komt vast goed
Whooooohoooooo!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef k_i_m het volgende:
Whoaaaaa, we hebben een Estrys gedaan (lees je mee Lishe!)! Het huis is verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |