SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.notice de meesterlijke trompettekes op het eind van het nummer 2minuut 53
een zeer terechte klacht (van een kutuser, maarjaquote:klacht;Mensen die die eighties shit niet waarderen
waarom nou weer een kutuser?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Salamando het volgende:
[..]
een zeer terechte klacht (van een kutuser, maarja)
waarom niet?quote:
mensen diequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een zeurderig liedje vind ik dat zegvreselijk.
Net zo kanker als Heaven van Do.
Mensen die die rotzooi mooi vinden![]()
Stomme kut noob ben je ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef Maikuuul het volgende:
Jij vind Wonderwall van Oasis zeker ook nog geweldig ?quote:
Da's toch heul geen eighties muziek. Enorme non-baas dat je der bent!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij vind Wonderwall van Oasis zeker ook nog geweldig ?
Ik vind jou op je muil zien gaan met je scooter pas geweldigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit topic gaat helemaal niet over eighties muziek, het gaat over liedjes die je inmiddels veelste vaak gehoord hebt en liever voor de komende paar jaar niet meer wilt horen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:10 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Da's toch heul geen eighties muziek. Enorme non-baas dat je der bent!
Het gaat over meisjes die kwaliteitsnummers wegdrukken . En dan zeggen dat het een kutnummer is .quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit topic gaat helemaal niet over eighties muziek, het gaat over liedjes die je inmiddels veelste vaak gehoord hebt en liever voor de komende paar jaar niet meer wilt horen.
Het gaat over sneetjes die legendarische keizer nummers wegdrukken . En dan zeggen dat het een kutnummer is .quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit topic gaat helemaal niet over eighties muziek, het gaat over liedjes die je inmiddels veelste vaak gehoord hebt en liever voor de komende paar jaar niet meer wilt horen.
Steeds? Slechts één keer. En dat alleen omdat het NODIG was. Ben jij soms die snee uit de ingetrapte hoopty?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom maken jullie beiden steeds dezelfde posts ?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Steeds? Slechts één keer. En dat alleen omdat het NODIG was. Ben jij soms die snee uit de ingetrapte hoopty?
kun je niet lezen of zow?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:16 schreef Maikuuul het volgende:
Populair proberen te doen met het woord hooptywtf ?
Wat is een hoopty nu weer
dat nummer is iets nieuwer, maar inderdaad een goed nummerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan ben ik toch vrij zeker dat je tantoe van bana tollie houdt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik kon dat eind met die trompetten wel waarderen, terwijl ik helemaal niet van die kant ben.
Bij mij zit zo een meisje op school die nog steeds naar die shit luistert.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ja geweldig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:18 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Bij mij zit zo een meisje op school die nog steeds naar die shit luistert.
Moet ik dan medelijden daarmee krijgen, of vindt zij zichzelf zielig?![]()
![]()
Ja, derde klas.
Even ontopic: Jaren '80 muziek.![]()
Vooral die van GTA Vice City niet te vergeten.![]()
No homoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Dan ben ik toch vrij zeker dat je tantoe van bana tollie houdt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |