SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het net weer droog na een paar fikse buien
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:31 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En bui op je kop is met dit weer niet vervelend. Of je fietst je nat van het zweet of je doet het rustig aan met eventueel een verkoelende bui.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hier begint het droog te worden geloof ik, maar zag op buienradar dat er weer wat aankomt, dat word hard fietsen dan
hier is de lucht inmiddels weer blauw...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hier begint het droog te worden geloof ik, maar zag op buienradar dat er weer wat aankomt, dat word hard fietsen dan
quote:
afteltopicquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
afteltopic![]()
Jullie zitten er beide naast de wedstrijd begint om 16:00 dus nu nog 1 uur en 10 minuten ongeveer
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Van Persie ook op Fok hoor: 'Je moet sneijder wisselen'
Te slechtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan we der hier nu ook al over beginnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Maalderink sowiesoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef crv het volgende:
[..]
Gaan we der hier nu ook al over beginnen
Ik vind het zo ver uit zijn verband getrokken. MEN WIL PERSE een rel uitlokken.
Die eikel van een Maalderink moet gewoon zijn bek houden tegen Schneider. Net kleuterschoolgedrag
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop toch echt dat je dit niet meent. Die Maalderink is gewoon een vuile vieze teringbloedzuiger die totaal geen greintje verstand van zaken heeft en ongemanierd is. Zelfs voor de roddelpers is die te minquote:
Van de hoeveel ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog 19 voetbalplaatjes, ooit heb ik ze allemaal.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef crv het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je dit niet meent. Die Maalderink is gewoon een vuile vieze teringbloedzuiger die totaal geen greintje verstand van zaken heeft en ongemanierd is. Zelfs voor de roddelpers is die te min
Nah ik vind hem ook irritant. Hoe hij na zo'n wedstrijd die spelers altijd benaderd ook. Altijd negatief en op zo'n belerend toontje dat ze toch asjeblieft zeker niet trots gaan zitten zijn daar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap je neit helemaal.. ik vind 'm wel grappig
Vakmanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik meen het wel, een vakman met een eigen stijl.
Dat weet hij zeker wel. Hij zorgt altijd voor een mooi spel tussen hem en de geïnterviewde. Leuk kijkmateriaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:08 schreef crv het volgende:
Die gast weet totaal niet waarover die het heeft
Hij wordt uitgekotst door iedereen waar die ooit mee gesproken heeft
Anti-Sjek van Gelder Topicquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
Zet daar gewoon Jack van Gelder neer, die stelt ook die vragen wel, maar op een veel betere manier
Tjah hij is idd het andere uiterste en soms iets té amicaal. Maar ik denk dat je daar ZEKER na zo'n wedstrijd meer mee bereikt als dat negatieve gedoe van Maalderink.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Kan ik toch nog ietsquote:
Ah je vind dat ik dat nog goed doe ookquote:
Ik moest naar huis fietsen, net thuis en stap nu onder de douchequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:46 schreef crv het volgende:
Ben wel goed in het stilleggen van Chat's geloof ik
Nee wel nat gezweetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nog natgeregend?
Daarom ben ik ook nog naaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
Alleen altijd jammer dat je met dit weer weer bezweet bent tegen de tijd dat je aangekleed bent![]()
l
Of in de douche, droog ik me af, ben ik minuut later weer nat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
Alleen altijd jammer dat je met dit weer weer bezweet bent tegen de tijd dat je aangekleed bent![]()
l
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of in de douche, droog ik me af, ben ik minuut later weer nat.![]()
l
Spanje natuurlijk. Portugal nooit.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Spanje natuurlijk. Portugal nooit.
l
Ja daarom dus niet, Ronaldo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor Portugal omdat die galbakken een toernooi wel tergend irritant maken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor Portugal omdat die galbakken een toernooi wel tergend irritant maken.
De trend is alweer over.quote:
Maak ons gek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Spanje shirt al aan, string .... Nu de rest nog
Heb jij een Spanje string?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
Spanje shirt al aan, string .... Nu de rest nog
Ik trek net me spijkerrok aan. Ik zal morgen foto maken goed?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pics!![]()
mag ook zonder jezelf in de string hoor
Pics! van je broertje in die string.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pics! van je broertje in die string.![]()
![]()
Is goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik trek net me spijkerrok aan. Ik zal morgen foto maken goed?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pics! van je broertje in die string.![]()
![]()
Dat doe je echt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik trek net me spijkerrok aan. Ik zal morgen foto maken goed?
Ja maar toch niet van haarzelf in een string. Dit is the interwebzz.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft ook al foto's van ijs gemaakt
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar toch niet van haarzelf in een string. Dit is the interwebzz.Over 10 jaar zal haar kind hierop zitten en hem zien.
Ja niet als ik hem aan hebquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja maar toch niet van haarzelf in een string. Dit is the interwebzz.Over 10 jaar zal haar kind hierop zitten en hem zien.
Ze hoeft hem toch niet aan te hebben, en al heeft ze het wel aan kan je toch zo de foto maken dat je echt alleen string ziet en geen C_A, erg close up van de voorkant ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja niet als ik hem aan hebik leg me string op bed en maak dan een foto
Je moet er gewoon heul voorzichtig mee zijn, ik heb gevallen gezien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze hoeft hem toch niet aan te hebben, en al heeft ze het wel aan kan je toch zo de foto maken dat je echt alleen string ziet en geen C_A, erg close up van de voorkant ofzo![]()
Niet iedereen is zo panisch als jij dat ze geen foto's op internet hebben
Je bent liefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet er gewoon heul voorzichtig mee zijn, ik heb gevallen gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |