Laatste.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef LudoSanders het volgende:
Zal ik vrijdag naar Port Elizabeth afreizen om Oranje bij te staan of gewoon hier blijven en er zeker van zijn dat ik die kaarten voor Duitsland - Argentinie de volgende dag verzilver?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
Vrouw moet ieder kwartier eten
Lizzie Velasquez weegt slechts 25 kilogram en heeft bijna 0 procent lichaamsvet, maar ze heeft geen anorexia.
De 21-jarige vrouw uit Texas heeft een zeldzame aandoening waardoor ze niet aankomt, ondanks het feit dat ze wel 60 kleine maaltijden per dag nuttigt. In totaal eet ze tussen de 5.000 en 8.000 calorieën per dag.
"Ik weeg mezelf vaak en als ik een pondje aankom ben ik erg tevreden" aldus Velasquez. "Ik eet om de 15 minuten om energie te krijgen."
"De doktoren vertelden ons dat ze geen idee hadden hoe het kon dat ze het overleefde." zegt Velasquez's moeder.
[ afbeelding ]
Dat ziet er niet goed uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
Lizzie Velasquez weegt slechts 25 kilogram en heeft bijna 0 procent lichaamsvet, maar ze heeft geen anorexia.
De 21-jarige vrouw uit Texas heeft een zeldzame aandoening waardoor ze niet aankomt, ondanks het feit dat ze wel 60 kleine maaltijden per dag nuttigt. In totaal eet ze tussen de 5.000 en 8.000 calorieën per dag.
"Ik weeg mezelf vaak en als ik een pondje aankom ben ik erg tevreden" aldus Velasquez. "Ik eet om de 15 minuten om energie te krijgen."
"De doktoren vertelden ons dat ze geen idee hadden hoe het kon dat ze het overleefde." zegt Velasquez's moeder.
[ afbeelding ]
Adium.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef WillFerrell het volgende:
Wat is Messenger for Mac gare meuk zeg.!!! Als je iets over je mobiel wilt instellen geeft ie aan dat je je pageradres moet veranderen.
Mmm oké. Ik vind het moeilijk.quote:
Gebruik ik uiteraard ook (met HUD skin) maar Adium heeft weer geen webcamsupport. Die nieuwe Messenger for Mac beta schijnt het wel te hebben, maar die heeft gewoon een gare GUI. En ook gewoon dezelfde popup windows als in Windows ipv Growl.quote:
Wat als je dan een keer misselijk bent en het je niet lukt om te eten. Ga je gelijk dood.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg toch, bestel via internet maar meneer wil niet luisteren hé.quote:
Ja wel okee, zn neus wordt vandaag opnieuw gebrokenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef WillFerrell het volgende:
Hoe is het met je broer eigenlijk Crack?
Die was er toen ook al niet meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch, bestel via internet maar meneer wil niet luisteren hé.
Ah, maar hij loopt al wel weer rond?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja wel okee, zn neus wordt vandaag opnieuw gebrokenen dan moeten ze alleen nog naar zn verbrande hand en naar zn tanden kijken.
Het is vandaag wel een stuk koeler dan gisteren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef Potloodvis het volgende:
Eten met dit weer is echt drie keer niets.
Nee, zn bed staat nog steeds beneden en als ie gaat lopen roept ie er we leven iemand mee, voor het geval dat..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die was er toen ook al niet meer.
[..]
Ah, maar hij loopt al wel weer rond?
Hier komt het zonnetje juist door nu. Wind staat er wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:35 schreef Salatrel het volgende:
het is hier steeds bewolkter aan het worden en het gaat ook steeds harder waaien
volgens mij gaat het stormen vanmiddag/vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |