Ik hoop eigenlijk van niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
In het Oosten trekt het pas vanavond dicht toch?
Zien wij er uit als electriciëns?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het normaal als je een stopcontact kan bewegen?
TheKC wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zien wij er uit als electriciëns?
Geen idee, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zien wij er uit als electriciëns?
Hoax jij hebt KC nog nooit gezien.quote:
Maar ik denk dat het geen probleem is als er maar geen kortsluiting wordt gemaakt.quote:
Oke, mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoax jij hebt KC nog nooit gezien.
[..]
Maar ik denk dat het geen probleem is als er maar geen kortsluiting wordt gemaakt.
Maar diep van binnen is hij wel een elektricien. En misschien heb ik hem wel ooit gezien, maar wist ik niet dat hij het was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoax jij hebt KC nog nooit gezien.
[..]
Maar ik denk dat het geen probleem is als er maar geen kortsluiting wordt gemaakt.
Onmogelijk. Hij komt slechts twee maal per maand naar buiten naast zijn schoolverplichtingen en vanavond is er één van. Daarnaast is ie met twee weken hier ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar diep van binnen is hij wel een elektricien. En misschien heb ik hem wel ooit gezien, maar wist ik niet dat hij het was.
Wat doe jij popijopie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
2 benen over elkaar voor dit topic.
Een neger met kippenpootjes tegen je bakkes.quote:
Ik hoop dat je in de file vast komt te staan naar Port Elizabeth en de kaartjes voor ARG-GER mist.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een neger met kippenpootjes tegen je bakkes.
Ik heb de kaartjes al.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in de file vast komt te staan naar Port Elizabeth en de kaartjes voor ARG-GER mist.
Jij mag helemaal niet lachen.quote:
Gast, animated gif. Wat denk jij wel niet, hier moet je gewoon nog internetten via de telefoon mên.quote:
Oh, dan zal ik maar mijn gastslotje op mijn imagebookmarks houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast, animated gif. Wat denk jij wel niet, hier moet je gewoon nog internetten via de telefoon mên.
We hebben serieus nu voor de eerste week onbeperkt internet. Voorheen kwam het voor dat gewoon het internet op was op 't gehele kantoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:23 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik maar mijn gastslotje op mijn imagebookmarks houden.
Wát. Pretoria (quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We hebben serieus nu voor de eerste week onbeperkt internet. Voorheen kwam het voor dat gewoon het internet op was op 't gehele kantoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Piano'squote:
Ik wil de yamaha p85, ik durf 'm alleen nog niet te kopen omdat ik op vakantie ga en geen idee hoeveel ik ga uitgevenquote:
Een baby?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:44 schreef BobbyB het volgende:
Piano's zijn mooi. Wij willen zo'n vleugel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
2 benen over elkaar voor dit topic.
Ja of een gewone/grote als we naar een groter huis verhuizen. Maar ja is voorlopig nog even letterlijk toekomstmuziek.quote:
Dit weer is goed tegen de vergrijzing.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo, even lekker van de tuin genieten, met dit prachtige weehnnnnngngnnngn
Beter zetten ze de airco's uit in bejaardentehuizen.quote:
Mijn oma had toch wel een retegoede theorie. Zij had nooit zo een last van de warmte dus hadden de meeste bejaarden dat ook niet.quote:
Dus zij vond dat bejaarden die er aan dood gaan zich aanstellen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mijn oma had toch wel een retegoede theorie. Zij had nooit zo een last van de warmte dus hadden de meeste bejaarden dat ook niet.
Nee airco's verspreiden goed ziektes en je kunt er longontsteking van krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter zetten ze de airco's uit in bejaardentehuizen.
Nee, volgens haar was de combinatie en het resultaat tussen bejaarden en hittegolf gewoon een hoax.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus zij vond dat bejaarden die er aan dood gaan zich aanstellen?
Lol.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, volgens haar was de combinatie en het resultaat tussen bejaarden en hittegolf gewoon een hoax.
Jouw oma.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:02 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, volgens haar was de combinatie en het resultaat tussen bejaarden en hittegolf gewoon een hoax.
Ja en regen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het waait nu wel lekker buiten moet ik zeggen.
Wind en regen = slechte combinatie.quote:
Ik zie het ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja komt hier straks ook nog langs, maar een klein beetje is wel chill.
Ja maar het is inmiddels alweer gestopt.quote:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar het is inmiddels alweer gestopt.
HOU JE GROTE BEK JOH, KUTJONG!quote:
Hij hoeft mijn pik nog niet te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Miver gaat hier op fappen, dat weet je hè?
quote:
Ik heb net een stukje Apple-citroen achter me kiezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
Hey WF, wil je ook een stukje Apple taart?
[ afbeelding ]
DAMN THAT PIE LOOKS DELICIOUSquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:18 schreef BobbyB het volgende:
Hey WF, wil je ook een stukje Apple taart?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:20 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Het heeft even geduurd, maar Simba kan nu eindelijk gewoon op 2 benen lopen.
Katten zijn niet dom, je moet alleen een beetje geduld hebben.
quote:
denk ik ookquote:
Zo weinig huiswerk, zoveel tijd.quote:
Wat nee?quote:
Peter in de tuin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met een vuvuzela te maken. Tofste instrument evah.
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Zomerreces 2e kamer. Acht weken complete verveling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |