Ik hoop eigenlijk van niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:28 schreef Chai het volgende:
[..]
In het Oosten trekt het pas vanavond dicht toch?
Zien wij er uit als electriciëns?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het normaal als je een stopcontact kan bewegen?
TheKC wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zien wij er uit als electriciëns?
Geen idee, eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zien wij er uit als electriciëns?
Hoax jij hebt KC nog nooit gezien.quote:
Maar ik denk dat het geen probleem is als er maar geen kortsluiting wordt gemaakt.quote:
Oke, mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoax jij hebt KC nog nooit gezien.
[..]
Maar ik denk dat het geen probleem is als er maar geen kortsluiting wordt gemaakt.
Maar diep van binnen is hij wel een elektricien. En misschien heb ik hem wel ooit gezien, maar wist ik niet dat hij het was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoax jij hebt KC nog nooit gezien.
[..]
Maar ik denk dat het geen probleem is als er maar geen kortsluiting wordt gemaakt.
Onmogelijk. Hij komt slechts twee maal per maand naar buiten naast zijn schoolverplichtingen en vanavond is er één van. Daarnaast is ie met twee weken hier ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar diep van binnen is hij wel een elektricien. En misschien heb ik hem wel ooit gezien, maar wist ik niet dat hij het was.
Wat doe jij popijopie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
2 benen over elkaar voor dit topic.
Een neger met kippenpootjes tegen je bakkes.quote:
Ik hoop dat je in de file vast komt te staan naar Port Elizabeth en de kaartjes voor ARG-GER mist.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een neger met kippenpootjes tegen je bakkes.
Ik heb de kaartjes al.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:08 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in de file vast komt te staan naar Port Elizabeth en de kaartjes voor ARG-GER mist.
Jij mag helemaal niet lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |