quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Door op stats te drukken als je pro hebt
Maar dat kan dus alleen als je pro hebt?quote:
Geen idee, gewoon doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Maar dat kan dus alleen als je pro hebt?
als je dat getal door het halve getal deelt heb je mijn aantal views van vandaagquote:
Als je naar jouw photostream gaat staat het gewoon bovenaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vet! Hoe kan je dat eigenlijk zien?
NoH!quote:
Dat zijn alleen de views van je stream, niet je totale aantal views.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je naar jouw photostream gaat staat het gewoon bovenaan.
"Your photostream 71 items / 5,004 views"
140 items / 652 viewsquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je naar jouw photostream gaat staat het gewoon bovenaan.
"Your photostream 71 items / 5,004 views"
Dit dus. Want alles bij elkaar heb ik er wel ietsjes meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de views van je stream, niet je totale aantal views.
Ja I know, maar ik heb geen pro-account dus kan die stats niet zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de views van je stream, niet je totale aantal views.
Kan je wel je views bij je foto's zien? Dan kan je met google doc's vast je totaal aantal uittrekken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik heb geen pro-account dus kan die stats niet zien.
En hoe werkt dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je wel je views bij je foto's zien? Dan kan je met google doc's vast je totaal aantal uittrekken.
Die kan je ook zien als je op de set klikt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef k_man het volgende:
Dan mis je nog de views op je sets en collections.
Dat weet ik niet precies. Ik ken de code wel waarmee je getallen uit een reeks op een website kan trekken, maar hoe je er voor zorgt dat hij de views op Flickr neemt weet ik eigenlijk niet. Ik zal wel ff kijken of het luktquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En hoe werkt dat?
[..]
Die kan je ook zien als je op de set klikt.
Oké cool. 8) Nu ben ik wel benieuwd namelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Ik ken de code wel waarmee je getallen uit een reeks op een website kan trekken, maar hoe je er voor zorgt dat hij de views op Flickr neemt weet ik eigenlijk niet. Ik zal wel ff kijken of het lukt
Euh, ik kom er zo eventjes niet uit. Je kan getallen van website's aftrekken met een formule, maar blijkbaar werkt hij niet met Flickr.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké cool. 8) Nu ben ik wel benieuwd namelijk.
Ik kan natuurlijk ook een rekenmachine pakken en alles bij elkaar optellen.
Ah nouja, thanks anyway.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euh, ik kom er zo eventjes niet uit. Je kan getallen van website's aftrekken met een formule, maar blijkbaar werkt hij niet met Flickr.
Dus pak de zakjappener er maar bijquote:
Nahhh, geldverspilling. Doe ik wel als ik meer dan 200 foto's erop wil hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus pak de zakjappener er maar bijof koop pro
Kan je zonder pro dan maar tot 200 foto's?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nahhh, geldverspilling. Doe ik wel als ik meer dan 200 foto's erop wil hebben.
Ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je zonder pro dan maar tot 200 foto's?
Je kan er wel meer uploaden maar alles na de eerste wat na 200 foto;s komt wordt op zwart gezet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je zonder pro dan maar tot 200 foto's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |