Dankjewel voor het checken!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er komen in oktober in ieder geval geen vervangers voor. Wellicht in augustus, maar dat heb ik helaas niet nagekeken...
Mijn vriendin zette dat ding in 10 minuten in elkaar, zo'n salontafel toch? Voor die onderste plank moet je eerst met een punaise of ander scherp voorwerp een putje maken zodat je een beginpunt voor je schroef hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:59 schreef Merel het volgende:
Ik heb gisteren geprobeerd om een Lack-tafeltje in elkaar te zetten, de goedkope versie met zo'n extra plank eronder. En dat lukt me dus niet eens! Ik krijg het niet gedaan om met de hand (en een schroevendraaier) de schroeven erin te krijgen. Waar zijn de voorgeboorde gaten gebleven? Vanavond dus maar aan de slag met de schroefboormachine, maar eigenlijk vind ik het idioot dat het niet zonder kan. Ikea moest toch juist simpel zelf in elkaar te zetten zijn? Valt me wel een beetje tegen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:33 schreef Merel het volgende:
Ik kreeg echt met geen mogelijkheid die schroeven erin, ondanks netjes van tevoren een putje maken. Ook die pinnen met schroefdraad die je eerst in het tafelblad draait en waar je vervolgens de poten op vastdraait waren een ramp, die dingen glijden toch tussen je vingers door bij het aandraaien? Ik heb ze tussen een tang moeten klemmen om ze in de tafel te kunnen draaien. Maar het zal wel aan mij liggen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
![]()
Beetje herkenbaarZo van, hoe moet ik dit ooit met de hand vastdraaien? Maar de truc daarbij was dat je de tafelpoot als aandraai-gereedschap gebruikt zeg maar, die lange pin een klein stukje in de poot draaien en vervolgens de poot ronddraaien dan gaat hij vanzelf het blad en de poot in.
Sorry hoor, maar heb je stap een en twee uit het instructieboekje gezien?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:25 schreef Merel het volgende:
[..]Dat klinkt enorm logisch, wat slim! Maar waarom zetten ze dat dan niet zo in het instructieboekje
Sorry hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:08 schreef Snarf het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar heb je stap een en twee uit het instructieboekje gezien?![]()
[ afbeelding ]
Ah thanks!quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zagen en RECHT!! knippen. Ik moet er ook mee aan de slag één dezer dagen.. Maar goed, nu kijken de buren lekker mee als ik lig te slapen
.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is goed zelf te doen hoor. Gewoon om de 30cm een markeringsstipje zetten en vooral de tijd ervoor nemen...
Ah ok, ik ga het gewoon wél zelf proberenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb het ding gewoon uitgerold op de grond gelegd en met een geodriehoek en potlood een lijntje getrokken waarlangs ik moest knippen. Was zo klaar en is supernetjes geworden.
Ik vind de tupplur trouwens wel erg snel beschadigen. Je hangt het ding op door een plastic staafje als zekering erin te doen. Dat staafje schiet er bij mij nog wel eens uit, waardoor het hele rolgordijn naar beneden valt en het gordijn beschadigt. Door de beschadigingen komt dan licht naar binnen.
Natuurlijk wel, maar als je aangeeft dat het vreemd is dat in het boekje niet duidelijk staat hoe je die tafel in elkaar moet zetten, en dat staat dan gewoon bij stap 1 EN (vooral) stap 2, dan is dat best een beetje grappig...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:13 schreef Merel het volgende:
[..]
Sorry hoorIk kreeg die eerste stap van het er voor een stukje indraaien van die schroefdingen al nauwelijks gedaan. Maar ik zei toch al dat het vast wel aan mij zou liggen? Blijkbaar heb ik minder kracht in m'n vingers/handen dan de gemiddelde bij Ikea winkelende Nederlander ofzo. Maar ik heb in m'n leven tientallen Ikea-kasten, -stoelen, -banken, -tafels etc in elkaar gezet en dit was de eerste keer dat het niet lukte. Mag ik dat niet melden dan?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dit topic wordt binnenkort mijn favoriete topic, met een studentenkamer in het vooruitzicht
Iemand ervaring met de boxsprings van Ikea, hoorde dat die goed beoordeeld worden?
De randjes van 185 zijn helaasch uit de collectie vanaf oktober (dus die zijn we nu uit aan het verkopen. Misschien kom je ze nog tegen in de winkel maar ik kan niks garanderen. Twee of meerdere tegen elkaar monteren ziet er prima uit; hebben we in onze kantine ook gedaan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:56 schreef Beijtje het volgende:
Even een vraagje aan de Ikea-experts: een tijdje geleden zag ik op de site van Ikea van die "randjes" om je schilderijen op te zetten, "schilderijen houders", ik geloof Ribba. Ik had mijn oog laten vallen op de witte van 1m80 of 1m85 lang, dat was de perfecte lengte, maar ik zie nu op de site alleen Ribba houders van 115 of 55 cmVerkoopt Ikea die randjes niet meer in langere maten?
(Hoeft niet per se Ribba te zijn, wel liefst wit).
de andere optie is er twee tegen elkaar aan te monteren (115+55 = 170 en dat is ook prima voor bij mij), hoe mooi/lelijk wordt dat? Anders ga ik zelf wat fröbelen.
Rozetjes hebben we niet. Gewoon netjes uitzagen en plintlatjes eromheen geen idee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:55 schreef Bklusser het volgende:
Vraagje voor de ikea zoek-guru's.
Ik heb laminaat gelegd in mijn kamers boven. Tundra / eiken.
Maar nu ben ik op zoek naar een mooie manier om de CV-leidingen af te dekken rondom de buizen die vanuit de vloer komen. Ben dus op zoek naar bijpassende rozetten voor het laminaat.
Weten jullie of Ikea die verkoopt, of een mooi alternatief?
O jammer zeg. "Mijn" Ikea is hier niet om de hoek, maar misschien kan ik eens bellen of ze 'm nog hebben... Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:36 schreef Snarf het volgende:
[..]
De randjes van 185 zijn helaasch uit de collectie vanaf oktober (dus die zijn we nu uit aan het verkopen. Misschien kom je ze nog tegen in de winkel maar ik kan niks garanderen. Twee of meerdere tegen elkaar monteren ziet er prima uit; hebben we in onze kantine ook gedaan.
De lamp: http://nl.tinypic.com/r/2q8bsxf/4quote:Sorry,
op dit moment kan je geen contact met ons opnemen.
We proberen het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Via onderstaande links kan je naar een andere pagina. Binnenkort kan je weer contact met ons opnemen. Bedankt voor je begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |