Licht opschuren en overschilderen lijkt me wel te doen denk ik.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef loecje het volgende:
is zo'n lacktafeltje eigenlijk over te schilderen? het leek me wel leuk om er iets totaal anders van te maken.
ikea deuren zijn altijd links of rechts af te hangen. de meeste grote inbouwkoelkasten zijn rechts-gemonteerd en kunnen gemakkelijk aangepast worden. dat doen wij echter niet, dat zal je zelf moeten doen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef vragen123 het volgende:
ik heb een vraagje aan de ikea medewerkers hier, we hebben onlangs een keuken besteld die vrijdag al wordt geleverd toen we de tekening gingen nalopen heb ik aangegeven dat we de koelkastdeur aan de linkerkant gemonteerd willen hebben, nou weet ik niet zeker of dat echt goed is gegaan
mja 't is vaak fineer of folie, voorbehandelen met een primer zal waarschijnlijk een mooier effect hebben dan 'enkel' opschuren en oververven.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:26 schreef loecje het volgende:
is zo'n lacktafeltje eigenlijk over te schilderen? het leek me wel leuk om er iets totaal anders van te maken.
een kunstof primer lijkt me dan...quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:29 schreef Snarf het volgende:
[..]
mja 't is vaak fineer of folie, voorbehandelen met een primer zal waarschijnlijk een mooier effect hebben dan 'enkel' opschuren en oververven.
Ik heb op een wit LACKtafeltje een appeltjes-groen vierkant op de bovenkant geschilderd jaaaaren geleden. Zit nog steeds prima! (Tafeltje valt inmiddels wel uit elkaar door buiten staan) En geen primer, niet geschuurd, alleen ontvet toen. Veel plezier met schilderen!quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:49 schreef loecje het volgende:een kunstof primer lijkt me dan...
ik ga het gewoon proberen. zal nog wel ff duren want ik kan pas 1september weer in mn kamer(onderverhuurd) maar ik zal laten weten of het gelukt is.
Ik heb het (meerdere malen) geprobeerd, maar ze zijn echt onvermurwbaar. Toch wel teleurstellend, dat IKEA zo weinig flexibel is bij het oplossen van hun eigen fouten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Over het algemeen willen we de oude terug. Het best kun je dit wellicht even voorleggen bij de landelijke klantenservice; 0900-2354532. Mochten zij met je afspreken dat je de oude niet terug hoeft te brengen kunnen ze dit gelijk in het systeem zetten...
Hoeveel bedrijven ken jij waar je überhaupt een kans maakt om iets te ruilen zonder iets in te leveren? Helaas werkte het dit keer niet. Get over it, en ben blij dat je überhaupt een ijsje krijgt voor het ongemak.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb het (meerdere malen) geprobeerd, maar ze zijn echt onvermurwbaar. Toch wel teleurstellend, dat IKEA zo weinig flexibel is bij het oplossen van hun eigen fouten.
Als ik een beetje ga zeuren bij de klantenservice, kan ik dan nog iets leukers dan een ijsje krijgen? Hebben ze er niet wat cadeaukaarten liggen?
Het gaat hier niet om ruilen (als in spijt van de aankoop), maar om een defect product, door schuld van IKEA. Met die oude plank kunnen ze toch niets, dus ja, ik had daar een wel wat klantvriendelijkere opstelling verwacht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:50 schreef Snarf het volgende:
[..]
Hoeveel bedrijven ken jij waar je überhaupt een kans maakt om iets te ruilen zonder iets in te leveren? Helaas werkte het dit keer niet. Get over it, en ben blij dat je überhaupt een ijsje krijgt voor het ongemak.
Misschien gaat die plank wel beoordeeld worden, zodat het in de toekomst voorkomen gaat worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om ruilen (als in spijt van de aankoop), maar om een defect product, door schuld van IKEA. Met die oude plank kunnen ze toch niets, dus ja, ik had daar een wel wat klantvriendelijkere opstelling verwacht.
Nou, het is voor mij, zonder auto, gewoon erg lastig. En dus een probleem.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Misschien gaat die plank wel beoordeeld worden, zodat het in de toekomst voorkomen gaat worden.
Je maakt er nogal een probleem van, terwijl het bij IKEA net altijd zo goed geregeld is. Probeer dit maar eens bij een andere winkel
Met zo'n houding zou je van mij al niet eens een ijsje krijgen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb het (meerdere malen) geprobeerd, maar ze zijn echt onvermurwbaar. Toch wel teleurstellend, dat IKEA zo weinig flexibel is bij het oplossen van hun eigen fouten.
Als ik een beetje ga zeuren bij de klantenservice, kan ik dan nog iets leukers dan een ijsje krijgen? Hebben ze er niet wat cadeaukaarten liggen?
Ach, alles is goedgekomen, klantenservicemedewerker in Duiven regelde het prima. 2 dingen die jammer zijn: het kost mij en mijn ouders weer een hoop (schaarse) tijd en de telefonische klantenservice geeft een heel ander beeld van de hulpvaardigheid van de medewerkers in de winkel dan de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met zo'n houding zou je van mij al niet eens een ijsje krijgen...
Maar goed, ik sta dan ook (gelukkig) niet bij de klantenservice
Ik heb ze in het wit in m'n slaapkamer en er komt alleen langs de zijkanten wat licht naar binnen, maar niet door het rolgordijn zelf...quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Seven. het volgende:
Iemand al ervaring met de Tupplur rolgordijnen? Ik vraag me af of de witte ook écht geen licht doorlaten. Ik wil nou eens een fatsoenlijk donkere slaapkamer/woonkamer.
Tof!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb ze in het wit in m'n slaapkamer en er komt alleen langs de zijkanten wat licht naar binnen, maar niet door het rolgordijn zelf...
Ziet eruit als PAX. Je kunt hiervoor losse KOMPLEMENT schanieren kopen in een zakje met 3 of 4 stuks.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:24 schreef JK het volgende:
Voor de IKEA-experts heb ik een vraag waarbij je even in je geheugen moet graven.
Ik heb ongeveer een jaar terug een huis gekocht en heb daarbij een grote kledingkast overgenomen. Die kast zal wel een aantal jaren oud zijn. Er is hiervan één of twee scharnieren niet meer goed, waardoor een van de deuren niet open blijft staan, maar tot de helft weer dicht valt, terwijl ie gewoon open moet blijven staan. Helemaal dicht gaat ie wel goed.
Dus bij deze de vraag; wat is de naam van de kast en zijn hiervoor nog scharnieren na te bestellen? Uiteraard kan ik dit bij de IKEA klantenservice navragen, maar dat scheelt me weer een rit naar de IKEA.
[ afbeelding ]
Of zou het een afstelling zijn van de scharnieren bij die deur, waardoor ie door zn eigen gewicht weer voor de helft dicht gaat?
Voor zover ik weet hebben we nog 2 soorten glazen op dit moment van POKAL... Helaas...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:41 schreef CarOnline het volgende:
Even een vraagje: Pokal, zijn daar geen wijnglazen meer van?
Ik kom er eentje te kort in mijn mooie rijen van 3x 3 glazen.
Baal als een stekker want zie het niet meer op de site staan!
Ahhh das echt ontzettend jammer!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we nog 2 soorten glazen op dit moment van POKAL... Helaas...
Thanksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ziet eruit als PAX. Je kunt hiervoor losse KOMPLEMENT schanieren kopen in een zakje met 3 of 4 stuks.
Volgens mij kun je 'jouw probleem' niet aanpakken door de scharnieren af te stellen...
(Je kunt de IKEA klantenservice ook bellen; 0900-2354532)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |